We hebben een aantal aanbieders voor Cadaqués voor je op een rij gezet:

vakanties Cadaqués

We hebben een aantal aanbieders voor Cadaqués voor je op een rij gezet:

Reviews over Cadaqués

Mooi maar niet niet in het hoogseizoen

Martine Krever
    7-8-2019

Prachtig wit kustdorpje, maar wel het Volendam van de regio. Parkeren is een drama. Je kunt het beste een parkeerplek (een paar dagen!) van te voren reserveren. Wij hebben 1,5 uur in de rondte moeten rijden en nog een uur in de file op de (berg) weg naar het dorp toe. Verder wel een aanrader maar bijv. in april of mei.

Cadaques is een erg mooi stadje!

Marianne Verstraten
    17-7-2013

Cadaques moet je gezien hebben. Het is idyllisch, met veel mooie witte huisjes, smalle straatjes, bloemen, hoogteverschillen, leuke winkeltjes, terrasjes en eetgelegenheden. Ook is daar een museum van Dali, die daar gewoond heeft met zijn vrouw Gala. Het stadje is moeilijk bereikbaar, een lange smalle bochtige weg over een kilometer of 20 vanaf Rosas.

Gereisd Met partner in juli 2013

Mooi klein wit stadje in natuurpark Cap de Creus

Nicole
    1-10-2012

Om in Cadaques te komen, moet je eerst een trip door natuurpark Cap de Creus maken. Op zich geen straf, want je hebt er mooie uitzichten, maar bochtig is het wel.. Maar eenmaal de trip gemaakt, is Cadaques wel de moeite waard. Het is niet echt groot, maar de witte huisjes rondom het water zien er leuk uit. Zeker als je een zijstraatje induikt en even wegloopt van de toeristische hoofdstraat, heb je hele leuke uitkijkjes en nauwe straatjes. Dit laatste is zeker ook te vinden in het (kleine) oude centrum. Leuk om een paar uurtjes rond te slenteren en wat te drinken. Het eten is hier wel wat duurder als in de badplaatsen.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker de moeite waard

Jackson
    11-8-2012

Mooi plaatsje, meer dan genoeg eet en drink gelegenheden, Restuarant 'Casa Anita' aanrader voor een meer authentiek belevenis en heerlijk vis. Voor wandelaars te beperkt mid-zomer (te heet), voor watersporters zag het er leuker uit. Kiezel strand maakt zonnen minder comfortabel, matje onder handdoek goede oplossing! In hoofdseizoen erg druk, parkeren duur (zijn enkele straten gratis, moeite waard om te vinden). Veel Fransen!

Gereisd Met partner in augustus 2012

doordenkertje

Lovejoy
    13-6-2011

Cadaques is o.k. als je de drukke baan wegdenkt, de lokale bevolking wil de uitstraling van een wereldstad geven maar spreekt amper spaans, zeg eerder catalaans en daar moet je het mee doen...helaas De restaurants zijn of duur of moeilijk te vinden, een aanrader is Casa Nun of Gato Azul, helaas kun je er pas eten vanaf 14.00 uur of vanaf 20.00 uur.....??? New place to be is MUT een kleine tapa-bar gelegen rechtover Rosa Azul, een aanrader, ze serveren er de grootste variatie tapas en zijn behulpzaam in al waat je maar denken kunt, helaas nu slechts bezocht door de plaatselijke bevolking. Hotel Rocamar blijft een topper, de prijs neem je erbij, samengevat: mits een algemeen wagenverbod en een verbod op de Jan Hein toeristen die massaal per boot gedropt worden is dit een leuke plaats.

Gereisd Met partner in mei 2011
Cadaqués scoort een 6,4 uit 10, op basis van 24 reviews