Bed and Breakfast Mimosa

1 review over Bed and Breakfast Mimosa in het Nederlands

Ideale en gastvrije B&B

Fam. Somers
3-1-2013

Deze BB is ondermeer ideaal om het pretpark Port Aventura te bezoeken (20 min.) Gezinsleden die liever niet naar dit park willen, kunnen dan heerlijk aan het zwembad van de BB liggen. De nederlandse gastvrouw Nel en haar man zijn zeer gastvrij!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mimosa in Botarell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mimosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Mimosa scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.