Appartement Villa de Madrid

7.9Goed

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Blanes

Op vakantie geweest naar Villa de Madrid?

7.9Goed

Meer appartement info

20 reviews over Appartement Villa de Madrid

• 10Jacques09-06-2013

Ongelooflijk!

Ongelooflijk hoe groot dit appartement is. Wij hadden een appartement voor 4 personen, dit bleek echter precies een hele verdieping te zijn.

Op ons appartement hadden we een bank, twee zetels, lcd-tv, tafel voor 6 personen, 3 slaapkamers, wasmachine, 2 balkons en maar liefst 2 badkamers.

Dit was erg fijn!

Het enige nadeel van App. Villa de Madrid is dat het geen beveiliging en geen receptie heeft. BIj het inchecken moet je 1km lopen naar een andere locatie waar ze meerdere appartementen beheren.

Mevrouw van de receptie houdt graag je borg in, niet akkoord gaan en desnoods de reisleiding op de hoogte stellen.

Ondanks de receptie is Villa de Madrid een absolute aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8Jan Schildert25-07-2012

Fantastisch voor feestbeesten

Dit appartement is zeer ruim en de ligging is geweldig. Gelegen tegenover een kroegenplein met 1 grote discotheek 'Sala Vega'. De kamers zijn ruim en hebben 2 balkons. Als je voor je rust komt, kun je beter ergens anders heen gaan. Rond 8:00u begint de rust. Ideaal voor jongeren dus!

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 3Jan de vries30-08-2011

Nooit meer!!

Eind juli verbleven wij met 11 vrienden in appartement villa Madrid, dit was overigens niet waar wij geboekt hadden. De overkoepelende organisatie, was erg onvriendelijk, we werden erg slecht te woord gestaan, de receptioniste sprak geen Engels, en ook werd de betaalde borg aan het einde van de vakantie ingehouden zonder dat er dingen kapot werden gemaakt.

In het appartement ontbraken bestek, glazen borden en bestek. Deuren klemden, rolluik was kapot putjes zaten verstopt. Dit werd niet gerepareerd. Verder werd door de schoonmaakster bij onze buren ingebroken en alle waardevolle spullen werden door dit mens meegenomen. Oa. I phone iPod laptop en kontant geld.

Zou hier nooit meer naar toe gaan. Erg slecht.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 8serena23-03-2011

super!

geweldige vakantie gehad. het was niet te duur, praktisch ingericht en de kinderen hebben heerlijk kunnen spelen en slapen.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 7leon05-09-2010

mooi maar

goed appartement alleen bij de receptie spreken ze zeer slecht engels.wij zaten aan de voorkant etage 3 mooi uitzicht,alleen last van vervelende luchtjes van de kebabzaak die er onder lag.wij zaten net na de drukte,maar anders heb je veel last van de disco die er tegenover ligt,niet van het geluid maar van de bezoekers die dan luidruchtig zijn.in het app. waar wij zaten zat zelfs een wasmachine.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8M&K13-07-2010

Fijn appartament!

We hadden het penthouse op de zesde verdieping. Groot balkon rondom, mooi uitzicht op Sala Vega, deel van de zee en de souvenierswinkeltjes... Annie's verjaardag zit er niet meer onder, dit is een rustige kebabzaak geworden. (waar het trouwens goed eten is!) Strand idd op 50m afstand en dat de receptie iets verderop zit? Gezellig toch, die paar minuten lopen zijn geen straf! ;-)

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Paul Buying12-10-2008

prima bevallen

wat tegenviel is dat wij op 12 september arriveerden de sleutel pas na 17.00 uur konden ophalen en om 17.00 uur bleek dat het kantoor gesloten was vanwege de feestdag. Dat ios vervelend na een vermoeiende reis Bij eventuele problemen moesten wij een telef.nummer in Nederland bellen.(023) Dus geen host of hostess in Spanje

Gereisd met partner in september 2008

• 6vvb16-07-2007

07/07/´07 t-m 14/07 geweest, vrij ruim apartement en best schoon. Zwembad heel saai, geen ligbedden en er mag niet met opblaasmateriaal in het zwembad, geen entertainment. Ligging was wel goed ten opzichte van strand en winkeltjes.

Gereisd met familie in juli 2007

• 7Sofia05-03-2007

Vorig jaar zaten wij in villa de madrid, klein zwembad wel chill 2 badkamers en goeie keuken met oven en alles, balkon is wel heel klein, je bent in 1 minuut op het strand, uitgaan is dichtbij, veel winkels dichtbij, alleen je krijgt 2 sleutels zorg ervoor dat je er niet 1 perongeluk kwijt raakt want je betaalt 100 euro en het duurt uuuren voordat je geholpen word.. receptie is echt veels te ver weg van het appartement echt achterlijk voor de rest echt veel plezier gehad van het appartement

Gereisd in maart 2007

• 10Robin29-01-2007

We zijn er vorig jaar midden in het hoogseizoen geweest echt helemaal top! we gaan dit jaar weer naar villa de madrid. 2 badkamers en op het balkon lekker naar het uigaansplein kijken. Echt super dat je in een fluit op het strand zit. Totaal geen last gehad van de kroeg eronder. Top appartement dus.

Gereisd in januari 2007

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin