Camping Solmar

Camping Solmar
6,9

184 reviews over Camping Solmar in het Nederlands

top locatie goede schone camping

peggy, 6-9-2017

zat in het appartementencomplex wat van de camping was.

was goed en schoon.

zwembad goed geen klachten.

kinderen hebben zich vermaakt.

Wij huurden tent via touroperator die was prima

Ruud penning, 24-8-2017

Personeel was chagerijnig had ik niet verwacht.

Zwembad was perfect ook de ligging.

Strand winkels restaurants op loopafstand

Super leuk voor kinderen

Roos, 22-8-2017

Leuk zwembad en leuke eenvoudige huisjes. Leuk dat je snel contact kan maken met de buren omdat de huisjes dicht op elkaar staan.dichtbij het strand. Minder goed vond ik het eten op de camping.

in een woord nooit meer

Voorsluijs, 16-8-2017

campeerplekken te klein om ook nog een auto naast te zetten, het was allemaal bekrompen, sanitair was goed werd goed onderhouden maar de mensen zelf maakte er een rommeltje van..jammer

receptie vonden wij een beetje onvriendelijk en onpersoonlijk, zijn wij anders gewend..

het zwembad was vies veel haren, kon niet zwemmen of er zaten haren tussen mijn vingers en het water was troebel misschien door de drukte...

ook lawaai en drukte op de camping vond ik storend dat je muziek wil luisteren oke maar dat de hele camping mee moet luisteren wordt een beetje teveel,

Gezellig

monique, 10-8-2017

Wij vinden het een gezellige beetje rommelige camping waar altijd veel bedrijvigheid is. S nachts is het over het algemaan rustig er kan heel soms een uitschieter zijn. Bewaking fiets de hele nacht over de camping en spreekt zeker mensen aan. Er zijn verschillende soorten mensen maar dat maakt het ook weer leuk. Ik lees in andere recenties dat het mensen met een tattoeage gehalte zeer groot is, en wat zeg dat van de mensen? wat ons betreft niets, vooroordeel. Vorig jaar zijn we ook daar geweest en toen waren er inderdaad mensen die nogal de boventoon voerde en dan niet zo zeer gericht naar campinggasten maar meer onder hun eigen en geen rekening houden met andere camping gasten, ik kan me voorstellen dat andere camping gasten dit niet fijn vonden. Naar zeggen zijn er een aantal mensen dit jaar geweigerd door de camping, er wordt dus aan gewerkt. Wij hebben een leuke gezellige vakantie gehad en als we niet graag meer van Spanje en andere landen zouden willen zien , gingen we zeker volgend jaar terug, maar wie weet! Er wordt graag negatief geschreven en als dat zo is mag dat ook maar als het anders ervaren wordt mag dat ook geschreven worden daarom schrijf ik deze recentie. Sanitair is gedateerd, mag wat aan gedaan worden, dat het soms vies is ligt echt aan de campingasten zelf er wordt genoeg gepoetst zo ook voor het achterlaten van het vaatwasgedeelte sommige mensen ruimen niet hun eigen resten op , heel slecht van die mensen. Mooi zwembad waar je op rustige moment gerust met een balletje kunt spelen. Verder wordt er de hele dag geveegd ,geharkt, containers verwisseld en sanitair schoon gemaakt.

Bevalt prima!

Belinda, 16-7-2017

Geboekt, daarna pas op Zoover gekeken en natuurlijk enorm geschrokken. We zijn er nu bijna een week en genieten volop!

De camping herbergt inderdaad wat meer mensen met tattoos dan gemiddeld :), maar een ieder laat elkaar. Er heerst gewoon gezelligheid!

Verder ook veel Fransen, Duitsers, Denen en Spanjaarden. Het is dus echt geen Brabantse enclave zoals hieronder werd gesuggereerd. Verder is de locatie perfect. Je zit binnen 5 min lopen aan een heerlijk strand. De supermarkt biedt een goed assortiment. Prima camping!

Super Camping

D koenen, 9-7-2017

Wij hebben het Super naar onze zin gehad op de camping.

We hadden een huisje en was top in orde.

Ben niet zo van rewiews geven maar na het lezen van de slechte beoordelingen toch maar even gedaan

De reacties die ik hierover allemaal heb gelezen heb ik niks van gemerkt! Wij hebben een super vakantie gehad!

De camping werd goed onderhouden elke dag weer zowel het sanitair als de camping zelf.

Vriendelijk personeel en willen alles voor je doen!

Zwembad is uitstekend en geschikt voor jong en oud, ook het eten was van prima kwaliteit!

Qua "types" dat er zouden rondlopen heb ik niks van gemerkt, het waren allemaal normale en leuke mensen uit Spanje, Nederland en Duitsland die een leuke vakantie wouden!

Omgeving is erg mooi, veel te beleven en je zit zo op het strand!

Zeker een aanrader en al helemaal voor deze prijzen!!

Al met al top!

Abigael, 25-1-2017

Fijne camping met verschillende soorten mensen, spanjaarden, fransen, brabanders, engelsmannen..noem het maar op. Wij zaten in een xalet en waren met twee gezinnen met twee jonge kinderen (4 & 6). Wij hebben een erg fijne tijd gehad en hebben van niemand last gehad. De genoemde "aso's" met tattooage's en borstvergrotingen waren vriendelijk en vielen niemand lastig. Het leefde wel maar dat vonden wij juist leuk..Er liep s'avonds een bewaker die iedereen rustig hield en er voor zorgde dat er geen overlast was.

Wij vonden het een leuke camping met een prima omgeving, 2 keer struikelen en je bent op het strand en de boulevard. Er zit van alles in de buurt.

Al met al prima camping alleen ik vond de prijs voor het xalet wel wat duur in vergelijking wat je er voor krijgt.

Wij zijn vorig jaar voor het eerst geweest en gaan dit jaar weer!

mooie camping maar compact

Verspeeten Vera, 20-11-2016

Mooie camping alleen voor de chalets vragen ze veel geld wij hadden een xchalet 1000 gehuurd en was zijn 1600 euro niet waard we waren met 3 personen onze zoon moest op een harde plasrieken matras slapen normaal is deze chalet voor 4 personen , is veel te klein en ook een veel te klein terras voor met 3 te zitten. Het zwembad is super enkel je mag niet met een bal spelen. In het restaurant kan je goedkoop en lekker eten. De camping wordt wel overheerst door nederlanders die soms wel wat luidruchtig zijn . De plaatsen voor met een caravan of tent te gaan zijn heel klein je kan er uw auto niet bijzetten

We hebben een aantal aanbieders voor Solmar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Solmar in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Solmar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Solmar scoort een 6.85 uit 10 op basis van 223 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: