Appartement Ses Illes / Arbla Park / Zeus

Appartement Ses Illes / Arbla Park / Zeus

7.6Goed

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Blanes

Op vakantie geweest naar Ses Illes / Arbla Park / Zeus?

7.6Goed

• 7.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Ses Illes / Arbla Park / Zeus voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Ses Illes / Arbla Park / Zeus

• 8r stenvers31-07-2008

gehuurd van 8 mei tot 23 juni

huur al 5 jaar hier een app in mei/juni voor 6 weken via vrjuit,ook het sleuteladres=chillon is zeer vriendelijk,alleen de keuken inrichting,zoals bestek en glazen is beperkt dus zelf wat meenemen,ga er volgend jaar weer heen,we zijn met eigen vervoer kunnen dus overal heen. blanes heeft alle mogenlijkheden.

Gereisd met partner in juli 2008

• 6F. Evers18-07-2008

leuk appartement karig ingericht goed balkon bedden beneden gemiddeld, kinderen hoe klein ook mogen niet met een bal spelen. Balkon op de cour zijde betekent veel geluid dat wordt versterkt door de bouw(alleen maar beton)goed verzorgd en schoon

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Dick Punt.26-01-2008

In eind Mei,begin Juni 2007 voor de derde jaar naar dit prachtige App. geweest in de wijk Los Pinos. Fijn tussen de Catalanen.Tip:Achter Los Pinos is de wijk La Plantera daar kun je heelijk Catalaans eten en kost maar €9,50 met keuze uit div. voorgerechten, hoofdgerechten,nagerechten en 1 een fles wijn en water . Dat voor die prijs en je midden tussen de Catalanen te eten . Echt een hele ervaring . Doen !!

Gereisd met partner in juni 2007

• 8Fam.A.S.Dam Spijkenisse14-01-2006

(Het is trouwens géén hotel maar een appartamenten complex!)Wij zijn daar vorig jaar geweest,en gaan komende zomer daar weer heen.Het betreft hier appartamenten die van verschillende eigenaren zijn.Dus het kan gebeuren dat de inrichting verschillend is.Het appartament waar wij verbleven was best luxe(en netjes!) ingericht,dwz mét wasmachine,magnetron,en een grote tweedeurs koelkast métdiepvriesvak. De bedden/matrassen waren van goede kwaliteit,evenals de uitrusting van de badkamer(ligbad/douche/toilet/bidet,én wasautomaat).Verder was het goed schoon,en beschikten wij over een zéér ruim balkon aan de straatzijde,alwaar wij een deel zeezicht/bergzicht hadden,4e etage hoekappartament.Beneden is er een tuin/binnenplaats met zwembad,waar o,a bankjes staan waar je heerlijk kan vertoeven,en waar alléén de bewoners van de appartamenten kunnen komen,daar het een afgeloten tuin betreft.

Gereisd in januari 2006

Appartement Ses Illes / Arbla Park / Zeus info