Sorteren

vakanties Blanes

Reviews over Blanes

Leuke vakantie, maar niet meer in die periode.

Joyce
    7-10-2018

Vriendelijke mensen bij de receptie, ook behulpzaam. Wij waren er 18 september tm 27 september, maar dan is het ook echt wel uitgestorven in de omgeving. Jammer, dat het in het hotel beneden ook niet zo sfeervol is. Anders kon je daar beneden nog gezellig een drankje doen. Wij hadden ontbijt erbij, was gewoon goed. Alleen heel raar dat je dan elke ochtend moet vragen waar je mag gaan zitten. Mensen die wel diner erbij hebben, zitten dus wel elke dag aan dezelfde tafel. De straat uitlopen en je bent al op het strand, wat wij super vinden. Als je daar bent moet je echt bij Cheers gaan eten, goed eten voor weinig en vriendelijke vrouw.

Leuke camping

Willemijn
    7-10-2018

Leuke, nette camping, mooi zwembad, vriendelijk personeel erg naar onze zin gehad.

We hadden een chalet x 1000 die zijn erg klein (16m2) maar prima te doen voor een weekje met een peuter (dus oudere Kids beetje lastig) en wij hadden ook wel echt lowbudget geboekt weinig betaald dus en dan is het prima.

Voor herhaling vatbaar

Jennifer
    6-10-2018

Mooi appartement schoon .mooi zwembad genoeg lig bedjes bij het zwembad dicht bij winkels strand bushalte naast de deur enige is dat er geen restaurant is waar je ken eten bij het appartement maar genoeg er om heen om te eten

Top hotel

Diana majoor
    4-10-2018

Heerlijk hotel waar leuk entertainment is in de avond

Prima eten.. Mooie kamers.. Goede service

Gratis WiFi.. Gratis koelkastje..

En voor dat je naar huis vertrekt lekker nog gelegenheid om te douchen.. Wij komen hier zeker terug

Prima hotel

Tirza V D
    27-9-2018

Prima hotel. Onze kamer was ruim en schoon. Elke dag nieuwe handdoeken. Vriendelijk personeel dat verschillende talen spreekt. Verplichte tafelindeling in het restaurant was een beetje vreemd maar oké. Ligging nabij strand, restaurants en supermarkten. Ontbijt was niet geweldig. Weinig keuze en niet alles was lekker. Avondeten hebben we om die reden buiten de deur gedaan. Zwembaden en midgetgolf waren top. We hadden de airco aan en hebben geen buren gehoord.

Blanes scoort een 7,7 uit 10, op basis van 457 reviews