Hotel Pimar & Spa

122 reviews over Hotel Pimar & Spa in het Nederlands

Een echte aanrader

Guy
12-3-2018

In het voorseizoen naar dit mooie hotel geweest. Je kan in 1 woord zeggen dat het personeel fantastisch en goed is. Het is echt een hotel voor strand liefhebbers even overstekken en je bent op het strand. in de avond gezellig op het terras met het uitzicht van de zee en ondergaande zon. De keuken is prima, service super en je kan merken dat een hoop gasten hier al jaren komen. Echt een aanrader.

Geweldig

Sandra
7-3-2018

Hotel heeft een fantastische ligging. Mooie schone kamers met prachtig uitzicht. Eten elke dag wat anders en heet wat heet moet zijn en niet lauw.Nederlands sprekende receptioniste, wij hadden half pension maar mochten ook wisselen dus ipv avond eten mocht je ook tussen de middag lunchen.

gezellig schoon en betaalbaar hotel

Jolanda
28-9-2017

echt goed was dat er iedere avond life muziek en gezelligheid was, minder goed vonden wij was de keuze aan eten. Iedere keer hetzelfde.

Leuk hotel

hwflecken
16-9-2017

Vrij rustig hotel met een ideale ligging aan het strand, vriendelijk personeel. Schone kamers wel met zeezicht geboekt dan heb je een mooi uitzicht , het eten was niet echt gevarieerd maar wel voor iedereen wat en het smaakte goed. Animatie was er niet echt maar toch elke avond gezellig druk in de hotelbar met muziek.Personeel was ook erg behulpzaam bij vragen. Blanes zelf vonden wij dan ook een leuke vakantie plek om te vertoeven, niet groot maar toch genoeg leven.

Heerlijke plek

Jolande de proost
6-7-2017

Pimar is een heerlijk hotel pal aan zee.mooie zonnige kamers en zeer schoon.het eten is prima en afwisselend. Je steekt de straat over en staat zo op een mooi schoon strand.kortom genieten.

tevreden

peter
6-8-2016

Het is een goed hotel alleen wij hadden pech met de kamer, wij keken uit op een ander balkon en wij hadden dus geen zeezicht. Het eten is prima niks van topkwaliteit maar zeker niet slecht.

Nooit meer!!

Mila
26-7-2016

Bij aankomst zijn de medewerkers niet vriendelijk en erg onbeleefd.

De kamers zijn wel prima alleen de schoonmaakploeg maakt niet voldoende schoon.

Bedden worden niet verschoont,er wordt niet geveegd en we hebben meerdere keren moet vragen om wc papier.

Het eten is echt niet lekker! Alles is smaakloos en wordt zo neer gekwakt.

Van mij hoeft dit nooit meer!!

echt geen aanrader!!

Gemiddeld hotel.

w.v.b.
25-6-2016

Boek zeker een kamer met zeezicht. Maaltijden zijn redelijk verzorgt.Vaste tafelindeling.Personeel vriendelijk.Gratis wifi in hele hotel.

Super

Guy
18-1-2016

Hotelgasten staan hier hoog in het vaandel. Personeel zeer vriendelijk van receptie tot aan schoonmaakster. Het eten zeer gevarieerd met een zeer uitgebreid dessert buffet. Elke avond wel een mooi optreden en elke avond veel lokale Catalanen die een dansje en een drankje komen doen. Nu derde keer in september geweest naar dit hotel met steeds prachtig weer. ik heb alweer geboekt voor dit jaar.

redelijk hotel

marc
9-8-2015

Ik ben samen met mijn dochter van 5 hier geweest voor de periode van 6 dagen.

Bij aankomst kregen wij een kamer Diever goed en netjes uitzag totdat we het gordijn opentrokken...een afschuwelijk uitzicht,een binnenplaats waar geen zon komt en lijkt op een gevangenis.

Het eten is perfect en netjes en er is meer als keuze genoeg...compliment!

De kamers perfect,schoon en goed bijgehouden en dan het zwembad,geen aanrader erg klein en ziet er niet uit....kortom een redelijk goed hotel maar kijk de volgende keer iets verder

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pimar & Spa in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pimar & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pimar & Spa scoort een 7.65 uit 10 op basis van 125 reviews.