Hotel Pimar & Spa

Anders

Top hotel

Diana majoor
4-10-2018

Heerlijk hotel waar leuk entertainment is in de avond

Prima eten.. Mooie kamers.. Goede service

Gratis WiFi.. Gratis koelkastje..

En voor dat je naar huis vertrekt lekker nog gelegenheid om te douchen.. Wij komen hier zeker terug

Leuk, voor 1 keer

Elly
18-9-2018

Het hotel is goed verzorgd, service is prima en vriendelijk. Ontbijtbuffet is ook goed verzorgd. De locatie is geweldig, tegenover het strand en op loopafstand van een leuk centrum.

Minder goed, vond ik dat de kamer wel heel klein was (12m2) en dat er relatief weinig bergruimte was.

Goed voor elkaar!

Patricia
7-9-2018

Mooie kamer. Goede schoonmaak service. Iedere dag schone handdoeken. Hotel zit direct aan het strand.

Bij het diner wordt je ingedeeld in groepen. Zo konden wij vanaf 19:45 komen eten. Eten is goed, maar niet heerlijk. Wij zijn dan ook een paar keer uit eten geweest.

Tijdens het buffet ook mee gemaakt dat de tafel al was afgeruimd terwijl we nog een ronde gingen halen.

Matrassen schoven steeds uit elkaar, dat was wel jammer.

Hotel ziet er prachtig uit met iedere avond entertainment.

Tjingo

Prima vermaakt zouden niet snel terug komen

Monique Vd zee
7-9-2018

Bij aankomst werden nors ontvangen, we kregen het pasje van de kamer, uitzicht erg slecht, gevraagd om te wisselen van kamer dit was geen probleem. Eten opzich prima beetje jammer van de weinig keuze en soms niet gaar. Personeel was niet op en top vriendelijk dame van het restaurant liet een mes valen mijn vriend wou dit voor haar oppakken en deze dame schopte het mes gwoon weg. Doordat we hier eens eerder waren geweest vinden we het wel achteruitgaat zouden niet snel weer terug gaan. Persooneel van het terras vonden we erg vriendenlijk en werkten hard. Schoonmaak was ook prima elke dag een nette schone kamer. Beetje jammer dat de helft geen engelse taal beheerst dit maakt communiceren lastig.

De ligging van het hotel is geweldig .Het ligt gelijk aan Zee als je Zeezicht hebt kan je zelfs je kinderen vanaf het balkon in de gaten houden, het eten is voortreffelijk met een salade bar en hoofdgerechten die elke dag wijzigen en kan ook vers gebakken vis of vlees die op de plaat a la minute gebakken worden en er is een heel ruim assortiment van nagerechten en verse vruchten de kamers bevatten alles wat je nodig hebt maar wie zit er op vakantie op zijn kamer het personeel is heel aardig de prijzen aan de bar zijn goed te betalen Wij vinden dit hotel heel prima Het enige nadeel is dat als je op het terras zit en er zitten mensen om je heen die roken je daar erg last van kan hebben en 's avonds als de deuren open staan dan stinkt de hele zaal naar tabaksrook van mensen die op het terras roken verder prima hotel.

Een echte aanrader

Guy
12-3-2018

In het voorseizoen naar dit mooie hotel geweest. Je kan in 1 woord zeggen dat het personeel fantastisch en goed is. Het is echt een hotel voor strand liefhebbers even overstekken en je bent op het strand. in de avond gezellig op het terras met het uitzicht van de zee en ondergaande zon. De keuken is prima, service super en je kan merken dat een hoop gasten hier al jaren komen. Echt een aanrader.

Geweldig

Sandra
7-3-2018

Hotel heeft een fantastische ligging. Mooie schone kamers met prachtig uitzicht. Eten elke dag wat anders en heet wat heet moet zijn en niet lauw.Nederlands sprekende receptioniste, wij hadden half pension maar mochten ook wisselen dus ipv avond eten mocht je ook tussen de middag lunchen.

gezellig schoon en betaalbaar hotel

Jolanda
28-9-2017

echt goed was dat er iedere avond life muziek en gezelligheid was, minder goed vonden wij was de keuze aan eten. Iedere keer hetzelfde.

Leuk hotel

hwflecken
16-9-2017

Vrij rustig hotel met een ideale ligging aan het strand, vriendelijk personeel. Schone kamers wel met zeezicht geboekt dan heb je een mooi uitzicht , het eten was niet echt gevarieerd maar wel voor iedereen wat en het smaakte goed. Animatie was er niet echt maar toch elke avond gezellig druk in de hotelbar met muziek.Personeel was ook erg behulpzaam bij vragen. Blanes zelf vonden wij dan ook een leuke vakantie plek om te vertoeven, niet groot maar toch genoeg leven.

Heerlijke plek

Jolande de proost
6-7-2017

Pimar is een heerlijk hotel pal aan zee.mooie zonnige kamers en zeer schoon.het eten is prima en afwisselend. Je steekt de straat over en staat zo op een mooi schoon strand.kortom genieten.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pimar & Spa in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pimar & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.