Appartement Las Americas

Appartement
Weer vandaag20°-2°
Appartement Las Americas
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Las Americas voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Las Americas in het Nederlands

Geweldige plek

Erwin
10-9-2009

Licht wat afgelegen maar is door de kleine afstanden toch prima te bereiken. Zwembad op het dak en de kamers zelf zijn geweldig. Zeker voor jongeren.

Gereisd met vrienden in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Americas in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Americas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.