Camping La Masia

Camping La Masia
7,6

La Masia is een gezellige camping aan de Costa Brava. Zowel kinderen als tieners vermaken zich op La Masia (Blanes). Je zult ook jongeren tegenkomen, zeker in het hoogseizoen. Binnen een paar minuten ben je op het strand, maar er is ook een zwembad. Badplaats Blanes is slechts een kwartiertje lopen. Aan de boulevard zitten goede restaurantjes.

284 reviews over Camping La Masia in het Nederlands

mooie camping alles was perfect

carine deley
14-10-2015

ja wij gaan volgend jaar terug in september 2016 voor 3 weken vriendelijk personeel ,camping goed onderhouden . wij verbleven in een appartement en alles was perfect in orde,mooi zwembad s'avonds show een aanrader wij hebben een mooie vakantie beleefd op die camping ,het bubbelbad buiten in zwembad dat was heel leuk ,een lekkere sangria gedronken in de bar van restaurant een echte aanrader

Gereisd Met partner in september 2015

Leuke camping/appartementen

Jessica
30-9-2015

Eerste week van september in de appartementen verbleven, 1 studio in het bijgebouw en 1 appertement in het hoofdgebouw. De appartementen in het hoofdgebouw zijn wat meer up to date. Bijgebouw is een beetje gedateerd, maar anders dan alleen het interieur merk je hier niks van. Bedden waren goed. Keukenplaatje beetje klein maar genoeg om iets op te maken. Om de 3 dagen nieuwe handdoeken en lakens. Verder prima appartementen. 2 zwembaden die er prima uitzien. In de avond leuk entertainment beneden. Kortom een heerlijke vakantie gehad waar eigenlijk niks op aan te merken is!

Gereisd Met partner in september 2015

Perfecte vakantie

Monique
24-9-2015

Mooi ruime kampeerplekken, camping is zeer schoon en goed onderhouden, de wc's (bij het achterste zwembad) waren niet altijd even schoon, maar dit komt omdat de zwembad gasten daar natuurlijk met natte badkleding heen gaan. Er werd ieder geval wel vaak zat schoongemaakt. Er was ook voldoende animatie. De zwembaden zouden wel wat groter mogen voor zo'n grote camping Volgend jaar gaan we weer, maar dan nemen we wel een vouwfiets mee. De camping is zo groot dat het een aardige wandeling is om even brood te halen. Als je de camping uitloopt ben je meteen midden in de straat met alle winkeltjes en restaurantjes. En je bent ook zo op de boulevard. Bij de pepermolen kan je heerlijk eten (daar kregen we eindelijk warmte groente bij ons eten, was ik even aan toe). Voor de lekkerste kip moet je naar Paco gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Geweldig

Davy
31-8-2015

Ik was hier met jongereis touroperator mega leuke camping en mooie plek om te staan enige nadeel is de kleine tenten ben zelf 2012 hier ook geweest

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Leuk voor een keer, maar volgend jaar wat anders.

Goede ligging, matige camping
22-8-2015

Middelgrote camping, alles makkelijk te belopen. De ligging is perfect: klein straatje door naar het strand, op loopafstand van het centrum, leuke boulevard. Camping zelf is matig: animatie stelt niet veel voor. De kinderen werden van het sportveld gestuurd als mensen van buiten de camping het veld hadden gereserveerd. Dit kwam regelmatig voor. In het zwembad was weinig toegestaan: met een balletje overgooien of bommetjes maken mocht niet. De douches roken naar riool. Er werd wel regelmatig schoongemaakt.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke camping

Nicole
15-8-2015

Super schoon, iedere dag word alles goed gedaan en veel te doen

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Leuk voor een keertje

Modu
30-7-2015

Hele grote camping, erg massaal. Alles super georganiseerd. Voor ons geen herhaling, maar snap wel dat mensen het prettig vinden. Sanitair was netjes, douches later op de avond koud en het rook er altijd naar het riool. Bah!! Volgende keer gaan wij voor een kleinere camping. Persoonlijker....

Schone en gezellige camping voor iedereen!

Lieke Kranenkamp
28-7-2015

Ik ben van 17 tm 26 juli met 2 vriendinnen naar camping la masia gegaan. Wij gingen met touroperator op het jongerengedeelte in een tent. De tenten voor de jongeren zijn goed gescheiden van de rest van de camping en ook al in het begin zodat je 's nachts niet ver hoeft te lopen naar je tent toe na het uitgaan. Tenten van touroperator niet heel schoon maar moet je ook niet verwachten voor wat je er voor betaald. Schone douches en wc's. Genoeg plek aan het zwembad en strand is dichtbij. S'avonds word vooral bij de jongerenplekken goed gecontroleerd bij de wc's en je moet daar s'nachts ook echt stil zijn. Ondanks dat het voor ons bekend stond om een jongerencamping waren er ook veel gezinnen en ouderen. In Blanes zelf is niet heel veel te doen. Wij hadden meer uitgaansplekken verwacht. Gezellige sfeer op de camping en goed bewaakt bij de ingang met een poort.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Genoten!

Femke
27-7-2015

Wij zijn er dit jaar geweest met 7 meiden als jongerenvakantie. We zaten in appartementblok A en hadden de kamer voor 7 personen. 2 slaapkamers me 2 persoonsbedden, een slaapbank voor 2 en een matras dat je op pootjes kon zetten. Best prima dus. Verder was het appartement mooi en schoon; goed werkende douche, airco inbegrepen etc. Lekker balkon van 15 meter lang. We hadden wel dat de stroom vaak uitviel, maar dat ligt aan de tevelen apparaten dus daar moet je wel rekening mee houden. Wat er moest zijn, was er. Wel is de beveiliging heel streng; worden snel boos, houden je constant in de gaten etc. Receptie personeel ook vriendelijk! Prima vakantie gehad dus!

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Aan te bevelen camping

Laurent
25-7-2015

Mooi onderhouden camping. Zeer proper sanitair. Jammer dat er zo veel chalets worden bijgebouwd, wat blijft er op de duur nog over voor de kampeerder? Op wandelafstand van het strand maar de twee mooi zwembaden met gezellige bar maken alles goed. Vriendelijk animatieteam.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Masia in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Masia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.