Camping La Masia

Weer vandaag23°
Camping La Masia
7,8

La Masia is een gezellige camping aan de Costa Brava. Zowel kinderen als tieners vermaken zich op La Masia (Blanes). Je zult ook jongeren tegenkomen, zeker in het hoogseizoen. Binnen een paar minuten ben je op het strand, maar er is ook een zwembad. Badplaats Blanes is slechts een kwartiertje lopen. Aan de boulevard zitten goede restaurantjes.

49 reviews over Camping La Masia in het Nederlands

Monique vermeulen
2-5-2016

Mooie vakantie gehad met onze kinderen

Gereisd Anders in juli 2013

top camping

met vriendinnen
11-4-2009

echt een super camping de bewaking is wel beter geworden want toen ik last was was de bewaking egt slecht maar zijn ze 10 x beter geworden tenten staan dicht opelkaar maar zo leer je mensen kennen leuke uitgaan alleen soms vies maar ze ruimen het meteen om echt een aanraden

Gereisd Anders in april 2009
2008

mooi, gezellig, perfect voor jongeren!!

wendy
3-8-2008

voor jongeren is het echt een super camping!!! super gezellig met iedereen bij elkaar en je hebt zo contact met iedereen.. de douches en de toiletten worden goed schoon gehouden maar soms is het gewoon niet bij te houden voor de schoonmakers zoveel mensen die er gaan douchen.. de zwembaden zijn echt super lekker en mooi.. je moet wel stil zijn snachts want overal staan bewakers. Ik heb een top vakantie gehad op la masia en zal er zeker terug willen!!!

Gereisd Anders in augustus 2008

2007

We kwamen aan en wat ons opviel was de enorme zooi voor De

henk
15-8-2007

We kwamen aan en wat ons opviel was de enorme zooi voor onze tenten. De tenten zelf lagen vol zand, rommel, en vuile onderbroeken...

Ook zaten we net achter het zwembad. Niet echt een gunstige plek als je niet door lawaai heeb kan slapen. 8 uur 's morgens met een hogedrukspuit het zwembad schoonmaken is nou niet bepaald geweldig om te horen. Ook van dat harken werd ik knettergek.

Het sanitair was ronduit slecht. Het was vies, en het stonk er erg.

Gereisd Anders in augustus 2007

Wij zijn met z'n vieren na de camping geweest(2006) en het

Enschede m.a.r.s.
29-5-2007

Wij zijn met z'n vieren na de camping geweest(2006) en het was super gezellig. Het ligt in het centrum dicht bij de discotheken en winkels. Pin automaat dicht in de buurt. Sanitair was op sommige punten wat minder.

Gereisd Anders in mei 2007

Wij hebben tent gehuurd,stonden met twee tenten op 1 plaats

Benjamin
6-3-2007

Wij hebben tent gehuurd,stonden met twee tenten op 1 plaats.Helemaal achter in op de camping en moesten 15 minuten lopen voor we bij de winkel of receptie waren.De reisleiding van Labyrinth was erg slecht,alleen maar stappen met de jeugd en verder geen aandacht voor callamiteiten.Sanitair was erg vies...werd alleen schoon gemaakt met een tuinslang.Wij gaan hier nooit meer terug.

Gereisd Anders in Tue Mar 06 2007 13:58:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Camping was druk, maar wel goed

Rob
23-2-2007

Camping was druk, maar wel goed. Schoon sanitair en 2 zwembaden. Verder werd alles goed schoongehouden. Wel kleine standplaats voor de tent. Ligging is ook goed, aan de rand van het uitgaanscentrum. Het oudere deel van Blanes is een half uurtje lopen over via de boulevard.

Gereisd Anders in Fri Feb 23 2007 19:27:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ik ben er in 2005 geweest met mijn vriend we hebben egt je

tess
21-2-2007

ik ben er in 2005 geweest met mijn vriend we hebben egt een hele leuke tijd gehad je zat wel op elkaar en het was allemaal een zooitje maar ik moet wel zeggen erg mooie camping schoone en verzorgde douches en wc's dus niet bang zijn dat je vieze dingen oploopt 2 erg mooie zwembaden en vlak bij de winkeltjes.!

Gereisd Anders in februari 2007

Wij zijn in de zomer (2004) geweest via Gogo tours

Sabrina
18-2-2007

Wij zijn in de zomer (2004) geweest via Gogo tours. Het is echt een jongeren reis, want je wordt allemaal bijelkaar gezet met zo minimaal ruimte besparing. Echt hutje mutje dus! Dat we aankwamen moesten we nog een halfe dag wachten voordat we een tent aangewezen kregen. Je krijgt alleen en tent met twee luchtbedden en verder niks! De grond is nogal stoffig en 's avonds ook best fris. Elke ochtend wakker met keelpijn! Er is een mogelijkheid om een koelkast te huren en bbq'en mag ook. s'Avonds mag je het niet te gezellig maken want anders komt de bewaker en indien hij te vaak komt wordt je van de camping gekickt. Uitgaansgelegenheid genoeg en strand vlakbij (maar erg druk). Voor een spanje liefhebber niet echt een aanrader, spanje is ver te zoekken tussen de nederlandse tenten.

Gereisd Anders in februari 2007
2006

Heel veel lawaai werd nergens opgelet

Carla
4-9-2006

Heel veel lawaai werd nergens opgelet. Sanitar was erg vies de schoonmaakster zelf was ook iedere dag aan het mopperen omdat ze het zo vies maakte.

Gereisd Anders in Mon Sep 04 2006 19:59:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Masia in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Masia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.