Camping La Masia

Camping La Masia
7,7

La Masia is een gezellige camping aan de Costa Brava. Zowel kinderen als tieners vermaken zich op La Masia (Blanes). Je zult ook jongeren tegenkomen, zeker in het hoogseizoen. Binnen een paar minuten ben je op het strand, maar er is ook een zwembad. Badplaats Blanes is slechts een kwartiertje lopen. Aan de boulevard zitten goede restaurantjes.

123 reviews over Camping La Masia in het Nederlands

Top vakantie

Wendy
16-9-2018

Het is een mooi appartement lekker zonnig Jammer was dat er maar één zwembad open was en je ver moest lopen naar de andere. Voor de rest echt top.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor iedere leeftijd leuk.

Lieke
16-4-2018

Gezellige camping. Met vooral oudere spanjaarden en Nederlandse tieners.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kayleigh
12-1-2018

Gezellige camping, vriendelijke mensen, goede faciliteiten, word alleen slecht Engels gesproken

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Prima camping.

Lieke
30-8-2017

Op jongerenvakantie met een vriendin. Voor de jongeren zijn er grote velden aan het begin van de camping, de tenten staan heel dicht op elkaar, wat wel weer voor gezelligheid zorgt.

In de avond kom je dr camping echt niet op zonder bandje, overdag wordt er minder op gelet. Om 12 uur lopen er veel bewakers rond om het stil te houden, de muziek moet dan ook heel zacht staan.

De toiletten en douches worden continue schoongemaakt er is geen wc papier, dit moet je zelf meenemen.

De winkel op de camping is fijn en niet duur. Bij de achteringang van de camping zit een mega supermarkt.

Op de jongere velden staan alleen maar Nederlanders voor de rest zijn er op de camping vooral Spanjaarden en Fransen. De bewakers en het personeel spreken bijna geen Engels.

De camping is voor de rest heel netjes en vuilnisbakken worden vaak geleegd. Straten zijn ook schoon

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Onaardig personeel

Nina
11-8-2017

De camping en de appartementen zijn prima. Ligging is prima. Het personeel is echt asociaal en onaardig. Bij het bakkertje wordt met ogen gerold als je een zakje om brood heen wilt en 's avonds word je bij je arm gepakt en tegen je geschreeuwd dat je van de camping af moet als je een ding even iets te hard zegt. Je krijgt nog net geen blauwe plek als je word vastgegrepen. Het jongere personeel is een stuk aardiger. Dit is het enige wat echt heel slecht is, voor de rest is het allemaal prima.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Nooit meeeeer !

Anoniem
28-7-2017

De camping zelf is natuurlijk heel netjes schoon en hygiënische maar wat echt niet meer normaal is, is dat het personeel mensen aanraakt op het moment dat ze iets te hard praten in de avond ze pakken je vast duwen je naar buiten trekken kleding, siraden of andere persoonlijke spullen kapot... ze staan zelfs met een stoeltje te wachten voor de jongeren camping als iemand een keer met een iets hardere stem dan fluisteren zegt 'haha' dan wordt je zo aan gepakt niet meer normaal.... snap dat er regels zijn en je stil moet zijn maar personeel kent geen regels en kunnen alleen GEEEEEN. Engels.....

Al met al NOOOOOOIT MEEEEER

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Top tijd gehad

M van Vlimmeren
21-4-2017

Camping la Masia is een topcamping met goede faciliteiten en mooie zwembaden. Zelf verbleef ik met twee vriendinnen in een appartement die er netjes uit zag, alles zat erin wat we nodig hadden en niks op aan te merken. Personeel was niet altijd even behulpzaam of vriendelijk maar als je echt hulp nodig had waren ze er wel. Ze waren nog al streng met 's avonds na het stappen de camping weer op te komen en je mocht dan ook echt geen geluid maken van de bewakers, maar dat is natuurlijk alleen maar goed omdat er ook families op de camping verblijven niet alleen jongeren.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Genieten

Diana
13-4-2017

Ik ben samen met een vriendin geweest. Wij hebben bewust voor de camping gekozen omdat we op deze manier veel nieuwe mensen zouden leren kennen. En dit was waar! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op de camping. Alles was goed verzorgd, de sanitaire voorzieningen werden vaak schoongemaakt, de zwembaden waren heerlijk en schoon. De ligging is perfect, op paar minuten lopen lig je aan het strand, op steenworp afstand zijn er supermarkten, en natuurlijk de restaurant en kroegjes niet te vergeten!:) We gaan dit jaar waarschijnlijk weer. Kortom camping La Masia is zeker een aanrader als je niet te veel geld wilt uitgeven aan een heerlijke vakantie! Normaal zou je denken dat je voor dit geld niet veel kan verwachten, maar het was boven verwachting.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Top vakantie door top accomodatie

kees de Schraper
7-5-2016

De chalets waren mooi, schoon en erg nieuw. De camping was deels families deels jongeren van touroperator. Ondanks het grote aantal jongeren hebben we nergens last van gehad. Leuke animatie die leuke avonden organiseerden. Al met al een top vakantie.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig

Annemarie
28-12-2015

Een leuke en bruisende camping. Leuk voor met vrienden, ook geschikt voor gezinnen. Alleen bij de appartementen wat meer lawaai, daar zitten veel jongeren. Voor de jongeren: houd rekening met lawaai s'ochtends van animatie. Ik werd hierdoor vroeg wakker na een lange nacht. Super leuke zwembaden. Alleen het restaurant in het hoofdgebouw was qua service en eten teleurstellend. Gewoon lekker in het dorpje eten!

Gereisd Met vrienden in juli 2015

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Masia in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Masia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.