Camping La Masiastersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

La Masia is een gezellige camping aan de Costa Brava. Zowel kinderen als tieners vermaken zich op La Masia (Blanes). Je zult ook jongeren tegenkomen, zeker in het hoogseizoen. Binnen een paar minuten ben je op het strand, maar er is ook een zwembad. Badplaats Blanes is slechts een kwartiertje lopen. Aan de boulevard zitten goede restaurantjes.

371 reviews over Camping La Masia

• 8Rob11-09-2019

Top zeker voor herhaling vatbaar

Mooi georganiseerde camping, fijn mobilehome's vanuit de touroperator (met arico). Fijne bakkerij met lekkere broodjes. overdag bij het zwembad iets minder lekkere snacks maar het kan ermee door! Centrum Blanes op 20 min lopen voor de lekkere restaurantjes!

• 6Eetgelegenheden

• 8Sandra21-08-2019

Leuke vakantie gehad!

Goed gelegen, net buiten het centrum. Zwembad aan de kleine kant voor de grootte van de camping en het aantal bezoekers

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Danielle van Bladel12-08-2019

Mooie, fijne camping!

Samen met man en 2 kinderen (1 en 4 jaar) met onze eigen caravan 2 weken gestaan. Super camping! Vriendelijk personeel, sanitair word goed schoon gehouden. Mooi groen, alles mooi schoon, word ook iedere dag aan gewerkt. Wij zijn hier 14 jaar terug voor het eerst geweest en toen was dezelfde tuinman er ook al. Wij vinden het met onze kleintjes een super fijne camping. 2 zwembaden met elk 1 kinderbad erbij. De ene is leuk voor die van 4 jaar, de andere is leuk voor allebei. Centrum van blanes op loopafstand, grote supermarkt op loopafstand. Auto is niet noodzakelijk. Wij zeggen: tot volgend jaar

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 5Van bunderen09-07-2019

Nooit meer

Ons huis was prima maar de beloofde animatie voor kinderen was echt rond uit slecht de slechtste sinds jaren op een camping. de meisjes van de animatie hadden alleen oog voor zichzelf niet voor de kinderen

• 2018
    8Boonen08-08-2018

Leuke camping

Wij zaten in een stacaravan en deze waren heel netjes. De zwembaden zijn ook mooi voor kinderen. Er zit veel jeugd maar heb mij hier niet aan gestoord. Het enige minpunt vond ik dat op de campingsupermarkt niet heel veel te krijgen was.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2017
    8Kim23-06-2017

Goed onderhouden camping. Wel veel jeugd.

Wij hadden een splinternieuwe stavaravan geboekt via touroperator. Super mooi alleen wel harde bedden. De camping is zeer proper en het onderhoud is fantastisch. Zwembaden zijn top. Ool voor mijn dochters van bijna 3! Enig nadeel is toch wel veel geluidsoverlast tot 24:00 uur. Daarna zijn ze heel streng. Ook best veel jeugd hoewel er geadverteerd werd alsof het een echte gezinscamping was. Na 5 dagen werden wij ingesloten door een duits schoolkamp. Ze denderden dus zo met 30 man jeugd over mn dochters één. Dit aangegeven bij de receptie en toen een andere stavaravan gekregen.het strand is 5 à 10 min lopen en naar het centrum ongeveer 20 minuten over de boulevard. We hebben een leuke vakantie gehad maar door de jeugd komen we niet weer terug.

• 9Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• Oude reviews

8Suzanne19-10-2014

Top gehad!

Eind september in de appartementen verbleven. Deze waren prima. Bedden helaas wel slecht. Leuke zwembaden waarvan één met een kinder waterparadijsje, erg leuk. Dit zwembad was alleen in de middag open omdat we aan het eind van het seizoen waren. Maar dat was prima. Camping op loopafstand van het strand. Grote supermarkt ook op loopafstand van de camping. Helaas is er eind oktober niet meer zoveel te beleven op de boulevard. Wij hadden een keer gratis toegang tot de sauna op de camping. Ook een aanrader. Al met al een prima vakantie gehad.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 8Dewi23-09-2013

Prachtige camping!

Mooi gelegen rustige camping met veel groen en bloemen, ruime plaatsen en goed onderhouden. Fijne receptie en zeer moderne stacaravans/mobile homes. September een zeer rustige maand, naseizoen. Soms wat te rustig maar dat wisten we. Zwembad mooi, en handig dat de koepel dicht kan wanneer het weer wat minder is. Al met al een schone, mooie camping met alle faciliteiten die men nodig heeft.

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

• 8Schottert07-08-2013

Leuke vakantie

Zijn net terug van 2 weken. Het eerste deel bestaat uit jongeren en vaste plekken. Maar waar de toeplaatsen zijn is het rustig en gezellig. Er zijn 2 zwembaden. 1 ligt in het toergedeelte. We zijn vriendelijk geholpen, de prijs was niet zoals afgesproken, maar dat hadden ze snel veranderd. Ik kreeg 2 weken wifi gratis omdat ik een keer extra naar de receptie moest lopen. Ruime plek en met 15 minuten op het strand, in het tempo van 2 kinderen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 5Bianca Meijer20-08-2012

niet voor gezinnen!

geen animatie voor kinderen, alles in het spaans, smerig toilet, blaffende honden s'nachts ( waarvan de eigenaar werkzaam is op de camping..?)als je bij de heg staat. Niet geschikt voor gezin met kinderen onder de 15!! Zee, 1 stap en je zakt 200 meter weg! Eten op de camping, vast lekker, helaas de circa 500 jongeren hadden de kip, pattat en pizza al opgekocht voor 18.00 uur! Triest als je kids van 7 en 10 sávonds bij de caravan moeten zitten! Geen disco, geen voetbalveld, niets! Voor de spaanse kids genoeg. Wat een spijt! nooit meer.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

22 tips over Camping La Masia

• Wim Splinter, 20-08-2019

Met de lokale bus door de heuvels naar Tossa de Mar. Prachtig stadje met een makkelijk te beklimmen kasteel en mooi uitzicht. Sentils lounge restaurant, helemaal rechts einde strandweg bij de bocht. Prima keuken. En live voetbal kijken bij de Irish Pub Shamrock.

• Joyce, 23-07-2019

Barcelona boeken via camping Restaurant De Pepermolen is goed eten en niet duur, nederlandse eigenaar, vlakbij de camping.

• Kranenburg, 25-07-2012

Strenger toezien op geluidsoverlast in de nacht en voetbalveld naast de toernooien gewoon openstellen zodat alle kinderen die dat willen kunnen voetballen.

39 vragen over Camping La Masia

• Angelique, 19-08-2019

Autovrij park

Ik las dat het een autovrij park was,maar mag je bij aankomst dan ook niet met auto erop om spullen uit te laden?

Angelique, 23-08-2019

Dankjewel voor je reactie Wim.denk dat we deze camping gaan boeken voor volgend jaar.ziet er wel leuk uit.als mijn zoon een voetbalveld heeft is het al goed haha.

Wim Splinter, 27-08-2019

Graag gedaan. Er is een voetbalkooi en pal naast de camping een groot voetbalveld. Die laatste werd wel veel afgehuurd door lokale voetbalclubs voor toernooien.

Angelique, 20-08-2019

Ook als je een stacaravan huurt?

Wim Splinter, 20-08-2019

Jawel hoor, veel auto's staan ook gewoon bij de tent of caravan. Niet overal, er is naast de camping ook parkeerruimte. Gebruik de nieuwe achteringang.

Wim Splinter, 22-08-2019

Oei, dat weet ik niet zeker Angelique. Je bagage en boodschappen afzetten kan zeker. Er staan ook auto's langs de weg of anders je auto bij de parkeerplaats zetten. Bij veel huisjes was er wel plek voor een auto.

• Wim , 11-07-2019

Rent a tent

Waar staan de lodge tenten van Rent a Tent? En waar ligt dat Jeugdveld? Alvast dank voor antwoorden.

Wim Splinter, 20-08-2019

De lodge tenten liggen helemaal links (Noord) naast de parkeerplaatsen. Beetje buiten de camping. De andere tenten van Rent a Tent centraal in het midden bij het wasgebouw. Het Jeugdveld is opgeheven, daar staan nu rijtjes Safaritenten.

• Rosanne Berends, 05-07-2019

Opblaas artikelen

Hoi, mogen er opblaas dieren of banden enzo in het ,zwembad? Zie dat nergens op foto s ...

Wim Splinter, 20-08-2019

Nee, niet in het centrale zwembad, wel balletjes gezien. Er is daar ook een waterspektakel met twee glijbanen voor de kleine kinderen. De badmeesters zijn vriendelijk en leggen kinderen uit waarom ze dingen beter niet kunnen doen. Geen constant gefluit.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig