Camping La Masia

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

La Masia is een gezellige camping aan de Costa Brava. Zowel kinderen als tieners vermaken zich op La Masia (Blanes). Je zult ook jongeren tegenkomen, zeker in het hoogseizoen. Binnen een paar minuten ben je op het strand, maar er is ook een zwembad. Badplaats Blanes is slechts een kwartiertje lopen. Aan de boulevard zitten goede restaurantjes.

371 reviews over Camping La Masia

• 5Mirjam28-08-2019

Mooie camping, maar teveel Spaanse seizoensplekken

De camping viel tegen. De tent (Glamlodge) was prima, maar we stonden op een rare plek, soort van buiten de camping wat eigenlijk parkeerplaats was. Dus veel uitlaatgassen en mensen die daar hun hond uitlieten. Enorm veel seizoensplekken, complete Spaanse families, met heel erg veel lawaai, geschreeuw en asociaal gedrag. Zelfs tot laat in de avond/nacht mocht dit doorgaan, terwijl onze kinderen om 1 minuut over 12 niet meer mochten praten in de speeltuin. Er werd dus met twee maten gemeten. De camping staat ook midden in het uitgaansgebied, hierdoor ook veel lawaai. Voor wat het is, is het wel een hele dure camping. Positief: leuke zwembaden met voldoende bedjes, dicht bij het strand. Supermarkt en lekker vers brood in de ochtend. Rita en Frans als beheerders waren super: kundig, gezellig en veel advies over de omgeving gekregen.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Wim Splinter28-08-2019

Mooi bungalowpark in een wat ranzige wijk.

Strak ingedeeld bungalowpark met een paar plekken voor kampeerders. Jeugdveld is weg. Vooral rijen huisjes en huurtenten aan doodlopend straatjes, dus geen verkeer. Wij verbleven met 3 tieners in een villatent, met douche en toilet. Onder een groene paraplu van grote bladeren. Fraai. De camping ligt in een buitenwijk, je slentert in een kwartier over de boulevard naar het centrum. Het grote strand op 300 meter. Bij het centrale zwembad met waterpark is 's middags altijd wel een bedje vrij op de ligweide. Bij de Oasis pool erg druk. Vriendelijke badmeesters en personeel. Lege gastank werd binnen 10 minuten vervangen. Er komen vooral Franse en Ned. gezinnen met kinderen tot 17 jaar. Veel Spaanse seizoensgasten. Drie minuten lopen naar de supermarkt en bushalte. Veel gesloten bars en verlaten disco's uit vervlogen tijden. De wijk oogt afgebladderd, trottoirs vies en stuk. Schoon, vlak park met wat minder kampeerbeleving. Auto niet gemist.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8Polleke05-08-2019

Topbestemming

Wat een leuk verblijf! Hele nette camping. Vriendelijke behulpzame mensen. Prachtig groen en schoon. Mooi zwembad. Winkeltjes en strand vlak buiten de camping. Het centrum was wel een stukje lopen om mijn nieuwe Birkenstocks. Maar ja, ik ben dan ook een kneus. En mijn vrouw houdt vol dat het brede slippers zijn met een open voetje. Het zou goed moeten zijn. De sojasaus in de supermarkt kan prima door voor ketjap. Kortom niets te klagen. Alles perfect. Barcelona bezocht: vijftig minuten rijden. parkeren op estacio Nord voor €22 per dag. Daarna met de metro de stad in. Voor gezinnen met pubers een prima bestemming. WiFi is buitensporig duur. €25 voor twee weken per apparaat. Wij zaten in huisjes type Azure. Deze liggen erg gunstig vlak bij supermarkt, winkels en strand.

• 9Sandra29-07-2019

Heerlijke vakantie

Heerlijke camping, zeer netjes. Mobile home was prima en met airco lekker cool. 2 mooie zwembaden. Campingwinkel prima en ook de broodjes. Supermarkt in de buurt. Strand loop je zo heen. Leuke restaurantjes en uitgaans dingen voor de jonge lui op loopafstand. De hollandse snack hoef je hier niet te missen. Barcelona 45 minuten rijden. En we hebben kunnen genieten van de jaarlijkse vuurwerk shows.

• 9Eetgelegenheden

• 10Nathan29-07-2019

TOP.!!

TOP..!! De spanjaarden die over de touroperator gaan zijn zeer vriendelijk, klantgericht, staan meteen klaar om je te helpen zijn sociaal en lopen steeds met een glimlach. De camping is schoon, netjes onderhouden en ligging is goed. Een goed verblijf die je ook een veilig gevoel geeft. Ik heb een fijne vakantie gehad met de hele familie.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 7Robert29-07-2019

Best okay, jammer vd muggen

Camping is best okay, stukje lopen van het strand. Toch wel wat opmerkingen, de toiletten zijn best ver lopen, ( zonder toiletpapier) en vooral bij onze plek veel muggenoverlast. De touroperator en de camping lopen niet heel hard om er iets aan te doen. De buren zijn al vetrokken vanwege de muggen, bij een ander heeft de dochter elders overnacht. Gaat hier om zgn glamlodge tenten. Op andere plekken op de camping minder overlast. Tip: neem klamboes mee.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Joyce23-07-2019

Een heerlijke camping voor alle leeftijden

Grote camping, supernetjes, vriendelijk personeel. In het winkeltje is genoeg te kopen, ook lekkere broodjes, wat overdag nog bijgebakken werd. 5 minuten van de camping zit de Consum, grote supermarkt, en niet duur. Op 2 plekken een zwembad, alles is op loopafstand, we hebben de auto niet nodig gehad. Strand is 5 à 10 minuten lopen, Blanes centrum is 20 minuten lopen (wel te doen), vanuit de camping ben je meteen bij de winkeltjes.

• 2018
    9joyce17-08-2018

topcamping voor gezinnen met tieners

Nette, maar massale camping. Sanitair werd keurig onderhouden. Wij stonden vlakbij het zwembad, tussen veel seizoensplaatsen. Wij vonden dat wel fijn. Zwembad was keurig. 's avonds gingen de jongeren stappen, daarvoor was ook genoeg te doen in de omgeving. Er was voldoende bewaking op de camping, dus 's avonds voor de niet stappers rustig. Strand is echt op loopafstand en het centrum van Blanes kwartiertje lopen. Al met al prima camping voor reizen met tieners. Persoonlijk vind ik al die chalets en stacaravans jammer, maar gezien de bezettingsgraad staan die er niet voor niets

• 10Domingos Mavungu31-07-2018

Top 1° klas

Was mooie camping alles was dichtbij ,mijn kinderen waren tevreden van activiteiten

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 7reaver00710-05-2018

goed appartement

Wij zaten in app.305, ruim & schoon. Beide zijde's een balkon. Slaapbank vond ik iets minder. Alles aanwezig in appartement, zelfs nespresso. Koko-club absoluut top voor de kids. Mr. Koko & assistant deden echt hun best om alle kinderen te vermaken. Speeltuintje en voetbalveld omheind en zelfs een net over het veld zodat de voetbal er niet uitgeschoten kan worden. Centrale zwembad dicht ivm. renovatie/verbouwing maar achterste zwembad wel open. Elias & Mauri you made my time there really great. U guys are the best. Goed geholpen door Steven van de receptie inzake een dagje uit naar Barcelona. Dagelijks onderhoud op de camping, WC's schoon en werd ook echt goed schoongehouden. Nu waren wij er in Mei en waren er vnl. gezinnen aanwezig (voorseizoen) en ik heb begrepen dat het in de zomer wordt overspoeld met jongeren. Dan zal het er wel anders aan toegaan heb ik begrepen.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

22 tips over Camping La Masia

• Wim Splinter, 20-08-2019

Met de lokale bus door de heuvels naar Tossa de Mar. Prachtig stadje met een makkelijk te beklimmen kasteel en mooi uitzicht. Sentils lounge restaurant, helemaal rechts einde strandweg bij de bocht. Prima keuken. En live voetbal kijken bij de Irish Pub Shamrock.

• Joyce, 23-07-2019

Barcelona boeken via camping Restaurant De Pepermolen is goed eten en niet duur, nederlandse eigenaar, vlakbij de camping.

• Kranenburg, 25-07-2012

Strenger toezien op geluidsoverlast in de nacht en voetbalveld naast de toernooien gewoon openstellen zodat alle kinderen die dat willen kunnen voetballen.

39 vragen over Camping La Masia

• Angelique, 19-08-2019

Autovrij park

Ik las dat het een autovrij park was,maar mag je bij aankomst dan ook niet met auto erop om spullen uit te laden?

Angelique, 23-08-2019

Dankjewel voor je reactie Wim.denk dat we deze camping gaan boeken voor volgend jaar.ziet er wel leuk uit.als mijn zoon een voetbalveld heeft is het al goed haha.

Wim Splinter, 27-08-2019

Graag gedaan. Er is een voetbalkooi en pal naast de camping een groot voetbalveld. Die laatste werd wel veel afgehuurd door lokale voetbalclubs voor toernooien.

Angelique, 20-08-2019

Ook als je een stacaravan huurt?

Wim Splinter, 20-08-2019

Jawel hoor, veel auto's staan ook gewoon bij de tent of caravan. Niet overal, er is naast de camping ook parkeerruimte. Gebruik de nieuwe achteringang.

Wim Splinter, 22-08-2019

Oei, dat weet ik niet zeker Angelique. Je bagage en boodschappen afzetten kan zeker. Er staan ook auto's langs de weg of anders je auto bij de parkeerplaats zetten. Bij veel huisjes was er wel plek voor een auto.

• Wim , 11-07-2019

Rent a tent

Waar staan de lodge tenten van Rent a Tent? En waar ligt dat Jeugdveld? Alvast dank voor antwoorden.

Wim Splinter, 20-08-2019

De lodge tenten liggen helemaal links (Noord) naast de parkeerplaatsen. Beetje buiten de camping. De andere tenten van Rent a Tent centraal in het midden bij het wasgebouw. Het Jeugdveld is opgeheven, daar staan nu rijtjes Safaritenten.

• Rosanne Berends, 05-07-2019

Opblaas artikelen

Hoi, mogen er opblaas dieren of banden enzo in het ,zwembad? Zie dat nergens op foto s ...

Wim Splinter, 20-08-2019

Nee, niet in het centrale zwembad, wel balletjes gezien. Er is daar ook een waterspektakel met twee glijbanen voor de kleine kinderen. De badmeesters zijn vriendelijk en leggen kinderen uit waarom ze dingen beter niet kunnen doen. Geen constant gefluit.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig