Camping La Masia

Camping La Masia
7,7

La Masia is een gezellige camping aan de Costa Brava. Zowel kinderen als tieners vermaken zich op La Masia (Blanes). Je zult ook jongeren tegenkomen, zeker in het hoogseizoen. Binnen een paar minuten ben je op het strand, maar er is ook een zwembad. Badplaats Blanes is slechts een kwartiertje lopen. Aan de boulevard zitten goede restaurantjes.

18 reviews over Camping La Masia in het Nederlands

2008

hoi

iiiiiiiiii
2-12-2008

ik ben vorige vakantie ook naar camping la masia in blanes geweest, met mijn moeder en zusje. ik vond het heel erg gezellig. leuk zwembad, goede sanitair en ook goede bewaking.

Gereisd Familie in december 2008

beste ooit!!!

WHOPPA aka bonita
23-9-2008

al twee x geweest, echt een super camping...de mensen zijn super aardig.

en ff antwoord op het ene verhaal, dat het om tien uur nog niet rustig was...( dat klopt niet, want het hoeft pas vanaf twaalf uur rustig te zijn, staat er duidelijk )

en de bewaking doet zijn best!!! als ik thuis ben, wil ik eigenlijk alweer meteen terug...mijn kids zijn er ook niet weg te slaan...

in één woord, la masia is het beste!!!

Gereisd Familie in september 2008

kwaliteit, prijs verhouding prima!

Joyce
29-8-2008

Net terug van 6 daagjes in de bungalows van La Masia. Bungalows zijn erg knus. Zou er zelf geen 15 dagen in willen zitten. Maar voor paar daagjes prima. Camping zit vol met jonge Nederlanders(gemiddeld 17 t/m 23jaar) Alles prima bereikbaar en in goede staat.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villatent

Schone, grote en volle drukke camping

S~ ''
29-8-2008

Een grote camping met 2 mooie zwembaden zonder glijbanen. Streng toezicht want er mogen geen speelattributen in en geen bommetjes maken. Veel ligbedjes en als die op zijn is er gras om op te liggen. Vaak harde muziek. Camping wordt erg schoon gehouden, er is geen wcpapier. Overal droge zandgrint. Veel bomen. Als je een plek achterin hebt is het zeker 13 minuten lopen naar de kampwinkel. Deze ligt dan weer dichtbij de gewone supermarkten en 5 minuten van het strand. De kids hebben het geweldig naar hun zin gehad. Ze hebben zich er uitstekend vermaakt maar dat kwam ook omdat er veel vriendjes waren. Wel geluidsoverlast veroorzaakt door jongeren die hun muziek hard aan zetten. Na 24.00 uur moet alles uit van de bewaking maar die kunnen niet overal tegelijk zijn dus overlast kan een tijd aanhouden. Verder dan weer last van dronken jongeren die 's morgens terugkomen van uitgaan.

Gereisd Familie in augustus 2008

mooie camping,netjes verzorgd!

martine van zundert
16-8-2008

zeer goede vakantie gehad,mooi zwembad ook voor de allerkleinste,zelfs een bubbelbad.

klein vraagje!

Rianne
10-8-2008

Mijn twee dochters van 15 jaar willen het liefste op een camping met véél Nederlandse leeftijdsgenoten. Deze camping vond ik er erg aantrekkelijk uitzien, maar vroeg me dus af of er veel tieners zijn? Alvast bedankt.

gezin met kinderen onder de 16 jr geen aanrader

Geesken
      9-8-2008

Heel veel (hollandse)jeugd, die staan wel op een eigen terrein heb je weinig last van. Wij stonden bij speeltuintje die s'avonds na 23.00 pas werd gebruikt door de spaanse kinderen, s'middags hielden ze siesta. Daar hadden we meer last van en het iets verderop gelegen honden pension. Wekker heb je niet nodig! Weinig animatie en wat er aan mee doet is Spaans. Sanitair is schoon, bijna hele dag is er een poetsvrouw aanwezig. Maar bij sanitair gebouw waar vooral de jeugd komt is het een zwijnenstal! Receptie spreekt Engels, maar overige personeel op de camping niet. Strand is op loop afstand. Geen gezins camping voor gezinnen die geen kids hebben die op stap gaan s'avonds. Maar het is niet zo dramatische als wordt laten zien in het TV programma van Gorden ' gillend naar huis". Wij hebben er toch een heerlijke vakantie gehad, zon, zon en zon maakt een hoop goed. En ach overal heb je wel wat.

Gereisd Familie in augustus 2008

Leuk maar kan beter......

hws
      8-8-2008

Gezinsamenstelling 2 volw.(43/46jr) en 1 jongen(12jr) en meisje (12jr). Overnacht in eigen tent. Stonden achterop de camping, maar integenstelling tot eerder beschreven is de camping niet super groot en deze goed te belopen. Zwenbaden: Deze zijn schoon en mooi. Diepte max. 1,90 meter. Sta-plaatsen bestaan uit zand/klein grind. Spijkerharingen zijn het handigst. Grootste plaatsen zijn ca. 80-100 m2 Niet erg groot dus. Camping is verzorgd en sanitair is meestal schoon. Er zijn ook plekken zo groot, dat er maar enkel een auto op kan. Dus bij aanmelden goed doorgeven hoe groot je tent is, anders geen tuinset buiten. Verschillen de bungalows; van schuurtjes (echt niet een aanrader) tot volwaardige mobilehome achtige bunglows (wel mooi). Bewaking is goed. 's morgen wordt er druk geharkt, dus dan geen schone was buiten. Jongeren van o.a GOGO tours zitten in het midden van de camping., afgeschermd door een groen kleed. Hier hadden wij geen last van. Geen topper, wel 2 sterren waardig.

geweldig genoten

Schilperoord-van Sabben
      7-8-2008

zeer mooi onderhouden camping, met veel groen, voor kinderen prefect maar ook voor de oudere jeugd ivm uigaansgelegenheden om de hoek, zeker een aanrader, en meer sterren waar dan dat ze hebben.

Gereisd Familie in juli 2008

Hele mooie,schone en gezellige camping

J.Stellinga
      5-8-2008

Erg schone camping en sanitair,vriendelijk personeel,2 prachtige zwembaden met barretje etc.Minpuntje:relatief kleine staanplaatsen,maar voor deze prijs kun je gewoon niet meer verlangen.

• SchaduwplaatsenAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia
      • BalsportenBasketbal, Volleybal
      • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Masia in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Masia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.