Camping La Masia

Camping La Masia
7,6

La Masia is een gezellige camping aan de Costa Brava. Zowel kinderen als tieners vermaken zich op La Masia (Blanes). Je zult ook jongeren tegenkomen, zeker in het hoogseizoen. Binnen een paar minuten ben je op het strand, maar er is ook een zwembad. Badplaats Blanes is slechts een kwartiertje lopen. Aan de boulevard zitten goede restaurantjes.

51 reviews over Camping La Masia in het Nederlands

prachtige groene camping

tineke
15-7-2019

een prachtige schone en groene camping met vriendelijk personeel, in het centrum van blanes. dicht bij busstation en grote supermarkten. onze caravan van touroperator was wat gedateerd maar alles functioneerde en we hebben een prima vakantie gehad.

Camping prachtig caravan touroperator minimaal.

Cobie
27-6-2019

De camping is prachtig alles is er niets op aan te merken. We hadden caravan gehuurd van touroperator, personeel was prima maar de caravan was erg gehorig terwijl er maar 2 bezet waren naast ons. De inrichting is matig was eens maar nooit meer.

goede voorziening touroperator/ camping nooit meer

F.H.Rutten
9-6-2019

Na diverse jaren slechte caravans gehad te hebben (allerlei gebreken) was deze zonder een probleem schoon en vrij nieuw . De mensen van touroperator waren zeer behulpzaam en aardig

Gereisd Met partner in mei 2019

Roze Brigitte
9-4-2019

Prachtige camping spijtig dat het regend.Claudia aan de receptie is top ,spreekt vloeiend engels.Ze regelde een taxi en een afspraak bij 9Issui een spa en Esthetic center vlak in de buurt.we komen hier zeker terug niets op aan te merken.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastich

Maria Kalmijn
6-7-2018

Comfortabel, ruim en goed gemanaged. Heerlijke zwembad en het warme welkom. Gezellige bars en restaurants zijn zowel op de camping als in de direct omgeving te vinden. Blanes is een mooie, authentieke Spaanse badplaats – met eersteklas restaurants en smetteloze zandstranden het ‘sightseeing’. Camping La Masia heeft namelijk een fantastische spa.

Prachtige camping is goed onderhouden

Cobie
29-5-2017

Hier 13 dagen een stacaravan gehuurd bij touroperator mooie caravan met veel ruimte. Alles werd goed onderhouden, was 1 zwembad open tweede gaat binnenkort open. Vlak bij het strand en supermarkt. Wij hebben hier een super vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

genoten

Linda
26-6-2016

wij verbleven in een 2 kamer appartement gelegen in het hoofdgebouw, boven het restaurant. Het appartement is eenvoudig maar netjes, inventaris minimaal, maar wel een nespresso koffiemachine! Bedden prima, verder een beetje gedateerd. De 2 zwembaden zijn prima, animatie was wat amateuristisch. Centrale zwembad heeft een soort restaurant, maar lijkt meer op een kantine. Maaltijden in het restaurant waren goed en goedkoop, aanrader is de paella en fideua. De ambiance is het restaurant is echter niet veel soeps. Blanes is in het hoogseizoen het domein van jongeren, en dat is te merken in het aanbod van restaurants en winkeltjes. Echter in het voorseizoen lekker rustig. Wel is het ver lopen naar het centrum van Blanes.

Niet een studio boeken

hve
26-6-2016

ik had bij touroperator geboekt 9-6- t/m 23-6-2016 een week eerder weg gegaan was gelukkig met eigen vervoer een studio op camping la massia blanes. Studio zag er goed en schoon uit , maar wat was het geval ze zaten boven de toiletgroep van de camping een geluids overlast waar je dus gestoord van werd deuren open en dicht tot 's nachts een uur of 2 isolatie hebben ze daar nog nooit van gehoord als de de buurman in bad of naar toilet ging kon iedereen mee genieten voor ons dus nooit meer

Gereisd Met partner in juni 2016

geweldig

muis
25-6-2016

Super appartement netjes en schoon

Gereisd Met partner in mei 2016

Lekker rustige camping met fijn personeel

Leo Graper
25-6-2016

Vanaf dag 1 genoten, mensen daar zijn hulpvaardig, restaurant zeker aan te bevelen (behalve als er een -Franse- EK wedstrijd is ;) ). Menu voor € 15 met de Gambas als vooraf is héérlijk! Alleen als het redelijk vol is wil het nog wel eens wachten zijn, maar ja, je bent op vakantie hè... Na 0.00 is het zo goed als rustig, behalve voor mensen met privileges (lees Spanjaarden) maar dat is vrijwel overal zo. Het ligt aan de rand van Blanes en toch al gauw een half uurtje lopen naar het centrum, echter met de boulevard als looppad absoluut te doen!

Gereisd Met partner in juni 2016

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Masia in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Masia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.