Camping La Masia

Camping La Masia
7,6

20 tips over Camping La Masia

Fam de Heus, 28-6-2015
Net buiten de camping zit een zeer goed Hollandse eetgelegenheid genaamd Cheers. Zeer aan te bevelen!
Suzanne, 19-10-2014
Eetcafe Cheers, om de hoek bij de camping. Gerund door Nederlanders. Heerlijk gegeten.
kim, 15-9-2014
"Arena", die bekendste club van Blanes. TIP.

We hebben een aantal aanbieders voor La Masia voor je op een rij gezet:

raver013, 27-7-2014
Ga opstap in calella, lekker tot zeven uur sochtends door daar en dan met de trein terug. Stuk leuker dan stappen in Blanes. (taxi terug kan ook kost ook maar twee tientjes ofzo)
Jelrik, 2-1-2014
Ga sowieso in de avond de boulevard op! Het is er erg gezellig en het stikt er van de mensen in de vrolijke stemming. 18 minuten van de camping, lopend, is een plein met een grote kermis, muziek en veel leuke kleine restaurantjes met prima eten waar prima voor je wordt gezorgd. Op het strand liggen erg de moeite waard. Veel activiteiten die je op het strand kan doen. Op het strand stikt het van de Nederlandse mensen!
Jelrik, 2-1-2014

Je kan als je de camping uitloopt een prachtig stuk over de boulevard lopen. Met een 18 minuten kom je op een mooi stuk. Daar staat een vrij grote kermis met erg leuke activiteiten. Verder stikt het er van de mooie restaurants. Verder sta je in een dik uur in Barcelona met de trein. Treinrit niet vervelend, je rijd de hele weg langs de zee.

Voor de jongeren prima gelegenheden om uit te gaan. Ook erg veel Nederlandse cafés. Ook Nederlandse snackbar: 'Annie's patatzaak' staat op dit pleintje!

rene, 14-10-2013
Wil nog meer zien dan alleen Stoupa, is een auto noodzakeijk
John, 6-10-2013
Zeer veel mogelijk heden om te wandelen
Hein van Schaik, 29-9-2013
Prima complex voor iedereen die niet de drukte van Kos zoekt. Ook voor kinderen volop faciliteiten. Kamers aan de zeekant hebben voorkeur.
Steffy, 26-9-2013
Centrum en aan de haven is heel leuk

We hebben een aantal aanbieders voor La Masia voor je op een rij gezet: