Appartement Isern

4 reviews over Appartement Isern in het Nederlands

Nóóit meer dit appartement

Fam de Mooij
10-10-2017

2 tot 9 oktober De ruimte is goed ,3 slaapkamers keuken woonkamer douche, ligging ,200 meter van strant 500 meter van centrum genoeg eet en drink zaken, bakker en supermarkt vlak in de buurt

Toen we binnen kwamen hing er een lucht van een kringloopWINKEL, vooral de bedden stonken muf , na veel luchten beter, wij lagen dubbele lakens op de bedden, gelijk alles schoon gemaakt, word niet door de receptie gedaan, handdoeken zelf wisselen a 2 euro , hébben ondanks dit toch goed vermaakt

Oude reviews (archief)

De mooiste appartement.

Maureen Jessurun - de Raadt
3-11-2015

Alles was supergoed in ons huisje op de wasmachine en koffiepot na.

De medewerkers zijn super vriendelijk en zijn bereid je overal mee te helpen. Zelfs nadat onze reisorganisatie ons niet netjes had behandeld.

liza
21-12-2014

Leuk apartament.. schoon, rustig( in oktober) alles wat je nodig heb. Station en supermarket in de buurt,, genoeg eetgelegenheden, 8 min lopen naar winkelcentrum en strand. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Heel leuk!

Esmee
5-4-2013

Ik vond het voor de prijs zeker goed!

We hebben een aantal aanbieders voor Isern voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Isern in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Isern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Isern scoort een 7.86 uit 10 op basis van 4 reviews.