Hotel Esplendid

110 reviews over Hotel Esplendid

• 2018
    4Den30-07-2018

Nooit meer

Je moet er niet te veel van verwachten, als je voor n overnachting of paar dagen weggaan is het prima te doen maar niet voor een hele vakantie. Mijn kamer was oke, maar aan hygiëne kunnen ze Nog wel wat doen. De badkamer ... het bad zat vol schimmel en roest en de douchekop lag eraf. De kamer was voor de rest erg stoffig en rook het heel erg muf.

Het eten was niet te eten en er was heel weinig keus voor n groot hotel. Ik heb elke avond ergens anders moeten eten.

Het zwembad was ook erg smerig het water was heel troebel zowel binnen als buiten. Ik heb er niet in gezwommen.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 2Bart19-07-2018

Smerig

Vlekken in het bad meubels kapot tegels op het balkon zijn kapot muffe geur in kledingkasten ect ect

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

2Jur Walraven23-07-2017

Verwacht niet teveel

Het hotel ligt in El Pins, dus dat is goed, maar verder...

De kamers worden nauwelijks schoongemaakt en erg laat schoongemaakt.

Het eten is smerig! Wat bij het avondeten warm moet zijn is lauw en het vlees is smaakloos en vet. Probeer niet een half uur voor het sluiten te gaan eten, want veel is op of doodverwarmd. Voor het ontbijt geld hetzelfde, na een uur is bijvoorbeeld het fruit al op. Het 'verse' beleg smaakt naar niets en iets fatsoenlijks te drinken is er niet.

Het zwembad ziet er op het eerste gezicht uit, maar kitranden horen, net zoals in de badkamer, niet zwart of weg te zijn. Bij het zwembad kan je beschikken over 10 parasollen, maar dan moet je wel om 10 uur bij de deur gaan liggen. Wel apart, want parasolvoeten zijn er in overvloed. Toezicht is er ook nauwelijks tot niet, want als er wel een 'badmeester' is, dan zit die alleen maar te praten. Er zijn veel ouders met losgeslagen kinderen en in het gareel houden is blijkbaar erg lastig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Tess04-08-2016

Prima te doen

Hotel Esplendid is ons prima bevallen. De ligging van het hotel is ideaal; zo'n 300 m lopen naar het strand en 100 m lopen naar het uitgaansgebied. Het personeel was vriendelijk. . Nu maakte wij ons zorgen om het eten in het hotel na het lezen van de recensies, Het is niet fantastisch, maar wel eetbaar. De kamers zijn redelijk. Het hotel is zo slim om alle jongeren om de eerst verdieping te plaatsen, zodat niet iedereen overlast heeft van het geluid. Door de dunne muren was slapenbijna niet omdat je alles kon horen wat de buren deden. Dit werd op een gegeven moment zo vervelend, dat we van kamer gewisseld zijn naar de tweede verdieping(geen problemen mee gehad). De kamers op de eerste en tweede verdieping werden overigens beide goed schoongemaakt en elke dag kregen we schone handdoeken. Kindvriendelijkheid is bij ons n.v.t. geweest.Het zwembad mooi. Omdat je zo dicht bij zee bent, is het relatief rustig bij het zwembad waardoor je vaak een bedje kan krijgen.

• 6rianne31-07-2016

Je kan het hier treffen of niet

Wij zijn 10 dagen in dit hotel geweest en hebben van alles meegemaakt. We boekten dit hotel, omdat het dicht bij het strand lag en bij de uitgaansstraat. Op het eerste gezicht was er niks mis met onze hotel kamer. We waren er zelfs ontzettend blij mee. Er mankeerde wel wat dingen aan de kamer, maar achja dat heb je bij ieder hotel wel. Op een dag kwamen we s'avonds laat terug van het uitgaan en zagen we een groot zwart beest onder het bed vandaan komen. Dit was een reuze kakkerlak. De kakkerlak ging achter een muurtje in de badkamer zitten die niet dichtgemaakt was. Hier zat waarschijnlijk een hol met deze vieze beesten. We zijn direct naar de bali gelopen en hebben meteen een nieuwe kamer aangeboden gekregen. Dit vonden we wel een ontzettend goede service van het hotel. Je moet bij dit hotel er dus goed op letten of het muurtje dichtgemaakt is in de badkamer. zo niet dan is er kans op kakkerlakken. Op de kakkerlakken na hebben we een prima verblijf in dit hotel gehad.

• 6Aydin25-07-2016

Niet slecht

Prima hotel op een aantal dingen na. De muren zijn erg dun, dus je hoort je buren soms snurken. Daarnaast wacht iedereen met verhuizen en verbouwen, totdat het 5 uur 's nachts is.

ls je van spaanse reggaeton houd, ga je dit hotel geweldig vinden. Om 9 uur 's ochtends is het heerlijk om met een lekkere spaanse reg eruit gebrand te worden.

Als de muziek het niet doet, dan doet de schoonmaakster het wel. Zij is zo dedicated aan haar baan, dat zij zal schreeuwen om een schoonmaak te mogen doen. Dit zal ze rond half 10 doen. Niet terugschreeuwen, want ze loopt er zo met je toiletpapier vandoor.

Geen uitslaaphotel, maar de voorzieningen waren prima.

• 6Patty04-07-2016

Zeer matig

Hotel ziet er leuk uit, eten is zeer slecht, koude en taaie patat, en als er overblijft worden de restjes een dag later in een ander menu weggewerkt.. Zwembad was leuk en gezellig. Vriendelijk personeel, en de kamerschoonmaak was fantastisch! Er wordt geen alcohol geschonken in het hele hotel en er is ook geen koelkast op de kamer aanwezig. Wel oké , maar de volgende keer toch liever wat anders

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Mitchel Winters 05-07-2015

Fanatastische plek

Ben er verbleven met teamgenoten van de voetbal voor 2 weken en het beviel heel goed. De locatie was vlakbij winkels en het strand en ook in het hotel was de service top.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8romy17-12-2014

Prima vakantie gehad

Wij zijn in 2014 in de zomervakantie 10 dagen naar blanes geweest en verbleven in dit hotel. Na lezen van de reactie's op internet waren we benieuwd wat we zullen aantreffen. Het viel ons allemaal erg mee. Heerlijk genoeg ruimte aan het zwembad, geen last gehad van hotelgasten. We waren met 3 meiden van 18 jaar en het uitgaansgebied is echt om de hoek. De locatie is dus helemaal perfect. Kamers prima te doen geen luxe maar allemaal gewoon prima en schoon. Er zijn veel buitenlanders in het hotel maar als je op een jongeren vakantie gaat heb je hier helemaal geen last van. Je kan 24 u per dag naar je hotelkamer en ze bewaren zelfs je kamer sleutel voor je snachts als je op stap gaat (voor de onhandige dames onder ons die nog wel eens wat kwijt raken!) . Het eten is daarintegen niet te eten haha erg vies, ontbijt was wel te doen maar die heb ik maar 1 x meegemaakt. Gelukkig zijn er allemaal leuke eettentjes dus geen zorgen echt een geweldige vakantie gehad in Blanes en een prima verblijf.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 10Femke 08-08-2014

Geweldig Hotel!

Ik was met een vriendin met touroperator bij Hotel Esplendid, we hadden ontbijt maar door het vele uitgaan hebben we dit maar 1keer gebruikt, dat viel wel tegen doordat er weinig keuze was. Het personeel was erg vriendelijk. de kamer was schoon en je kreeg elke dag nieuwe handdoeken. ook werd er 2 keer in de week schoongemaakt. Het zwembad was prachtig en had veel ligbedden, er was altijd wel plek. Het hotel ligt ideaal, aan de ene kant de barstreet en andere kant kroegenplein, strand is nog geen 5minuten lopen. het ligt in 2minuten van een supermarkt en pinautomaat. ook overal eettentjes. top vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2014

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages