Aparthotel Elvira

77 reviews over Aparthotel Elvira in het Nederlands

Echt top!

Blanes 2017,
16-2-2018

Elvira appartementen zijn ons heel erg goed bevallen! Zeker als je met touroperator boekt is het een echte aanrader, we hebben vrijwel geen problemen gehad. Het enige was dat de douchekop niet op de haak kon.. Het appartement is school en er is veel licht, mits je aan de zeekant van het gebouw zit. Het balkon is heel erg ruim en het appartement is schoon. Bij ons was er wel een groot verschil in grootte van de 2 slaapkamers.. Eentje was vele mate groter dan de ander. Er is geen airco aanwezig maar wel een rolluik. Wij hebben hier nauwelijks gekookt, koelkast wel gebruikt en ziet er prima uit. Ligging aan het strand is perfect, naar de arena (uitgaansgebied) is een stukje lopen maar daar heb je dan ook geen last van. Borg allemaal terug gekregen (met complimenten van de eigenaar) en heel erg vriendelijk personeel: ze hebben zelfs het appartement opengemaakt ‘s nachts toen we de sleutel niet bij ons hadden.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Net appartement.

David,
23-8-2017

Keurig appartement. Schoon hygiënisch. Ruimte genoeg met een schitterend uitzicht.

Overal vriendelijk te woord gestaan.

Onder het appartement zit een restaurant waar he goed kan ontbijten en dineren voor een redelijke prijs.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijk....

Scholtens,
22-8-2017

Echt jongerenhotel, maar wij als "ouderen" voelden ons hier prima thuis. Vriendelijke dame achter receptie. Zorg wel dat je niet aan de achterkant zit: uitzicht op muur. Inrichting wat gedateerd, maar niet kapot te krijgen. Bedden wat hard, maar daar wen je aan. Jammer van stank in badkamer (riolering is oud), maar het uitzicht direct op boulevard / zee maakt een hoop goed. Wij hadden met z n tweeën een 4 pers appartement: lekker ruim. En met goed weer, ben je toch alleen maar buiten! Aanrader voor weinig geld.

Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer!

Henk
20-8-2016

Je krijgt waarvoor je betaald maar bij dit appartement toch net iets minder. Je hebt natuurlijk de gebruikelijke schimmel in de badkamers maar er is ook geen douche haak! je moet jezelf dus de heletijd met 1 hand wassen en de douchekop word de heletijd achter gelaten in het beschimmelde doucheputje! de WC ligt in bereik van de douchekop dus het is wel zeker dat die douche kop ook regelmatig in de wc pot ligt. Je boekt dit appartement met wifi maar als je vervolgens aankomt zeggen ze dat de wifi kapot is, en nee niet dat ze het maken het blijft zo de hele week. Je moet ook 100 euro per persoon aan borg betalen daar en als je pech hebt en er gaat iets kapot in het wichelende appartement dan nemen ze een grote hap uit die borgsom. verder wel goeie bedden en goeie ligging van het hotel met uitzicht op het strand. Ook is het balkon ook heel ruim met uitzicht over de boulevard.

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig

Lisa
22-7-2016

Een ruim en schoon appartement met erg vriendelijk personeel. We hadden vanaf ons (ruime) balkon uitzicht op het strand, en op de rest van het boulevard. Op 5 minuten afstand zit een grote supermarkt en ook de leuke discotheken/kroegen zitten op loopafstand. Een topvakantie met een geweldig appartement, zeker een aanrader voor jongeren!!

Gereisd met vrienden in juli 2015

Zeker een aanrader

Loes
13-7-2015

Zelf ben ik in een 6-persoons appartement geweest. Dit appartement heeft een mooi uitzicht op de zee en je bent hier ook binnen een minuut. Het appartement ziet er erg schoon en verzorgd uit. Ook is bijna alles aanwezig wat je nodig hebt. Voldoende keukengerei, al moet je wel even overal goed kijken.(bij ons stonden de pannen in de oven en daar kwamen we pas op dag 4 achter..) Wel miste er een aansteker om het gasfornuis aan te zetten. In een aantal recensies op internet staat dat je ver moet lopen naar uitgaansgebied, maar dit valt echt heel erg mee. De huisbaas is eigenlijk nooit aanwezig en was bij het in- en bij het uitchecken te laat. Dit was wel erg vervelend, maar verder is hij wel aardig.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Prima maar helaas

Anoniem
29-6-2015

Mooi appartement, uitzicht vanuit je balkon op het strant. Het balkon ligt aan de oostkant, dus 's middags lekker in de schaduw. In het restaurantje er onder is gemakkelijk een snack te halen. Het personeel van het hotel heb je weinig contact mee. De appartementen worden bewoond door zowel oudere als jongere mensen, de jongere willen feesten en de oudere genieten liever van de rust. Het is erg gehorig dus dat kan zorgen voor wat irritatie.

Na een mooie vakantie willen wij, en vele andere kamers uitchecken. Kamers worden gecontroleerd en tot onze verbazing is een scharnier van t bed doorgeroest. We hebben dus niks gesloopt, roesten is iets wat gebeurd door ouderdom. Verder was dit al toen we binnen kwamen maar we dachten dat het zo hoorde. Een vieze handoek kost trouwens 10 euro en een paar vlekjes in de kamer 50 euro. Zodra je naar de eigenaar toe wilt voor een bon te vragen wordt je verwelkomt met een bulldog waar je liever niet voorbij gaat.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Degelijk maar zeer onprofessioneel

Jaap
19-8-2014

Ontvangst vriendelijk. Ligging ten opzichte van het strand is fantastisch, daar tegenover zijn de supermarkt en de uitgaansgelegenheden wel een eindje lopen. Maar het is vakantie dus geen groot probleem. Wij hadden geboekt met 5 personen verdeeld over 2, 3-persoonsappartementen. Op één kamer lagen dus 3 personen, bij aankomst stonden er maar 2 bedden. Dit heeft tot s'avonds laat geduurd voordat het 3e bed er stond. Kamers waren echt heel erg klein vergeleken met de 6-persoonsappartementen. Zeker voor 3 personen is het echt ongeschikt. Verder wel schoon. Uiteindelijk een hele fijne vakantie gehad. Elvira is een goede plek om te slapen maar verder moet je er niks van verwachten.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Redelijk

Hans
11-8-2014

De ligging aan het strand is perfect als je van een luie vakantie houdt. Het appartement ligt dicht bij een supermarkt en 5 min lopen tot de uitgaansgelegenheden. Bij het restaurant naast de appartementen kan je overigens hollandse take-aways meenemen.

De huisbaas was naar onze mening erg onvriendelijk. Zo hadden we een afspraak waarbij hij 2 uur telaat kwam. We kregen niet eens een 'sorry' of iets dergelijks. Hiermee was ook onze planning voor de avond verknalt. Bij het uitchecken was hij ook veel te laat.

Mensen moeten hier niet naar toe komen voor hun rust. In de nacht zit het hotel vol met jongeren die naar bed gaan. Dit is dan nog geen probleem, maar zo hebben wij twee nachten meegemaakt dat ze een paar uur lang aan deuren stonden te bellen. Dit hoor je door het hele hotel.

We hebben echter wel een leuke vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Geweldige zomer!

Sebastiaan
17-9-2013

Tijdens mijn vakantie in Blanes, Costa Brava, heb ik een geweldige tijd gehad. Dit mede dankzij het appartementencomplex Elvira. We zaten direct aan de kust, in een appartement vanaf waar we een mooi zicht hadden op de oceaan. Zeker aan te raden!

Gereisd met vrienden in juni 2013

Aparthotel info

• RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Elvira in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Elvira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.