Appartement El Sorrall

46 reviews over Appartement El Sorrall in het Nederlands

Niet doen!

frascativino
27-7-2013

Het appartement is goed, prima keukeninrichting, prima badkamer, genoeg woonruimte, balkon is ook goed, wel direct een parasol kopen, anders kan je er niet zitten, maar... de slaapkamer heeft geen ventilatie, is inpandig en grenst aan de schacht voor de afvoer van alle badkamers, elke wc hoor je, s nachts schrik je je een ongeluk, je vermoedt dat er een enorm ongeluk heeft plaatsgevonden, het went. De jeugd, ach ja, de jeugd, tots morgens vijf uur overlast vanaf het strand, niet in het appartmentengebouw. Kortom, kan je tegen de hitte van 30 graden C in je slaapkamer en vind je het niet erg dat je gedurende de nacht meerdere malen gestoord wordt in je nachtrust door luidruchtige jongelui die vanuit de disco naar huis zwalken, dan kan je hier prima toeven.

het is inde slaapkamer heel erg warm!

Gereisd Met partner in juli 2013

super!

Annemiek
6-1-2011

Ik ben hier samen met 5 vriendinnen heengeweest en het was echt super. Je hebt een heel mooi uitzicht en je zit dicht bij het centrum/uitgaan!

Aan het appartement is niets op aan te merken, alleen dat het inderdaad 's nachts wel gehorig kan zijn, maar meestal kom je zelf laat thuis van uitgaan en ben je dan toch wel moe dat je daar wel doorheen slaapt! En inderdaad die bewaker, 's avonds later op de avond mag je niet te veel lawaai maken want dan heb je hem voor de deur staan, maar hij is ook wel behulpzaam als er wat is..

Wij hebben bij de receptie doorgegeven dat 1 kookpitje het niet deed en er zou iemand langskomen, maar dat is nooit gebeurd, maar met 1 kookpitje konden we het ook wel redden.

Echt een aanrader voor jongeren!

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

heerlijke vakantie gehad!

soraya
13-11-2010

wij hebben in ons in el sorrall erg goed vermaakt!

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

We hebben een aantal aanbieders voor El Sorrall voor je op een rij gezet:

Wij zijn er van 18 tot 25 Sept geweest 2010.

Visser
30-10-2010

Erg gehorig,niet schoon bij aankomst en geen schoonmaak tijdens verblijf ! Wij zaten in een 3 kamer appartement . Tv stelt niets voor geen normaal geluid moest op een stoel gaan staan om ietsie te horen . Geen koffie automaat,geen handdoekenhaakjes bezemsteel voor gebruikt te weinig schapjes waar je wat spulletjes kwijt kan, stoel gebruikt om waterkoker en broodrooster te plaatsen want stopcontacten niet bij t aanrecht maar ergens in de kamer. Neem zelf mokken mee . Bedden redelijk wat gepiep erbij komt door spiraal. Op zondag de winkels in het dorp gesloten .Geen receptie wel hotel er naast waar een juffr niet de juiste info geeft! Het Buffet bij Hotel Mar ski voor 12,00 euro is niet te eten ,zelfs vies daar wij het gauw goed vinden zegt dit wel wat,niet doen dus!! Op het balkon geen privé als je op een hoek zit, naaste gasten van Hotel Mar ski hebben zicht op je. Wel een mooi uitzicht!

Gereisd Met partner in september 2010

Een GEWELDIGE PLek

Ria
11-9-2010

Wij zijn de eerste week van september in ElSorrall geweest. Het uitzicht is GEWELDIG een prachtige plek. Wij vonden het alleen wat rustig in de omgeving, veel tentjes waren al dicht en ook veel winkels waren al gesloten.Het appartement is eenvoudig en was bij aankomst wel schoon.De hele week hebben we geen schone handdoeken of een schoonmaakster gezien. Het min punt vonden wij dat de slaapkamer wat benauwd was,geen raam en geen ontluchting.Wel is het heel erg gehorig. Ook hadden we kleerhangers genoeg en verder zat er alles wat je nodig hebt in.Al met al ,het is ons niet tegen gevallen

Gereisd Met partner in augustus 2010

Perfect appartement

Elina
8-9-2010

Wij zaten met 6 meiden in een 6-persoonsappartement en het was helemaal perfect. Het uitzicht, de ligging, de kamers etc. Bij ons in de kasten hingen juist wel heel veel hangertjes, echt meer dan genoeg! En de handdoeken werden ook nog 1x verschoond. Je moet wel oppassen dat je de handdoeken niet te vies maakt, want dan zou het kunnen dat je daar borg voor moet betalen. Verder was het inderdaad wel gehorig, maar daar slaap je op een gegeven moment ook wel doorheen. Een echte aanrader voor groepen jongeren!

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Super plek

Jochem
26-8-2010

Ik ben hier met 2 vrienden naar toe geweest, en we hadden een top vakantie. Bij aankomst kregen we te horen dat we het zo genoemde "atico" hadden. Dus wij niets vermoedend naar ons appartement. Toen bleek dat een atico de bovenste appartement was, en we hadden een mega groot terras. Een dak terras, ons appartement was niet erg groot, maar het terras was zo groot als de gehele oppervlakte van het complex. Verders was de ligging erg goed, het strand voor de deur, centrum dichtbij en het uitgaans leven op een steenworp afstand....

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

Eenvoudig appartement direct aan het strand

Denise
7-8-2010

El Sorall is een eenvoudig appartementen complex op 60 meter van het strand. De uitzichten van de balkons zijn fantastisch. Helaas zijn de appartementen zeer gehorig. De keuken is groot en de andere ruimtes zijn zeer ruim. De bedden daar in tegen zijn al doorgezakt. Misschien zijn die toe aan vernieuwing. Parkeren voor het appartement is voldoende. In het voorseizoen en in het naseizoen is het naastgelegen hotel gesloten en kan niemand gebruik maken van het zwembad.

Gereisd Met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg veel voor weinig geld

Janneke
25-7-2010

In juni ben ik 8 dagen in El Sorall geweest, en het is ons erg goed bevallen. Qua ligging is dit inderdaad waarschijnlijk het beste hotel dat je kunt hebben, pal aan zee en overal dichtbij. De appartementen (wij hadden een 6pers, vrienden een 4 pers) waren erg groot en ruim, maar niet zo handig ingedeeld: er was maar één kast bijvoorbeeld met een stuk of drie hangertjes. Vpor gezinnen is het niet echt heel top, omdat het een best gehorig gebouw is en er toch voornamelijk jongeren zitten.

Die bewaker was inderdaad erg lastig, hij kan nauwelijks engels en we moesten de eerste avond allemaal onze idkaarten laten zien, terwijl hij er blijkbaar niks van snapte. Ook ging hij moeilijk doen toen wij met zn 8en in één appartement echt heel rustig en stil vóór 12 uur een spelletje aan het doen waren., Hij wilde dat wij meiden naar ons eigen appartemt gingen. We hebben toen de beheerder van het complex gebeld en die heeft het toen opgelost met de bewaker. Zo opgelost.

Gereisd Met vrienden in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel erg mooi uitzicht

Jolanda
Mon Jun 21 2010 15:48:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik wou gewoon even zeggen dat je hier qua ligging geen betere plek vind in Blanes! Je kijkt uit op het strand en je hebt vreselijk mooi uitzicht! Ik vond het echt geweldig. Verder is alles op loopafstand.. Alles is 5 tot 10 minuten lopen ongeveer.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 21 2010 15:48:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage

• AdresAvenida Sabanell, 6 17300(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement El Sorrall in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement El Sorrall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.