Camping Bella Terra

Camping Bella Terra
7,5

Aan het strand bij Blanes ligt Camping Bella Terra. Ideaal voor gezinnen met wat oudere kinderen die ‘s avonds willen uitgaan. Op de camping is een zwembad, supermarkt en restaurant aanwezig, maar even lopen en je vindt nog meer restaurants. Naast een bezoek aan Blanes kun je ook de trein pakken naar Barcelona of met de auto naar Girona.

236 reviews over Camping Bella Terra in het Nederlands

Fantastisch!

Paulien
23-4-2019

Super camping!! Schoon en netjes en vriendelijk personeel! 2 mooie zwembaden en veel speeltuintjes verspreid over de camping. Camping heerlijk aan het strand en vanaf de camping loop je zo een leuke winkelstraat in met diverse restaurantjes en supermarkten. Op loopafstand van het centrum van Blanes. Afgelopen jaren met veel plezier geweest!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

alexsandra ZITTER
24-3-2019

Was geweldig raad het iedereen aan

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Fijne camping

T. van den Elshout
20-9-2018

Staanplaats aan zeezijde geboekt. Onder hoge bomen, wat erg fijn tegen de zon was. Superschone, ruime, sanitaire voorzieningen. Ruime keuze bij de bakker. De camping ligt pal aan het (smalle) strand, waar altijd wel een plekje te vinden was. Heel gevarieerd publiek, maar de Nederlanders die er al jaren komen en één grote groep vormen, voeren de boventoon (letterlijk: ze zijn erg luidruchtig). Voor ons geen probleem, wij gaan toch onze eigen gang. Er zijn veel seizoensplekken, waar Spanjaarden staan, dat vonden wij dan weer erg leuk. Het personeel bij de bar aan zeezijde raakt de weg kwijt als het druk is en is dan onvriendelijk. Personeel van het restaurant aan landzijde was heel vriendelijk, het eten was zeer matig. De camping wordt goed schoongehouden door de dagen heen, personeel aan de receptie erg vriendelijk. Als je de camping af loopt kom je langs veel eettentjes, fijn als je niet wilt koken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Canvas Holidays

Zeer mooie schone camping.

Bol
16-8-2018

Zeer schone en nette camping. Omdat de camping door een weg gescheiden wordt lijkt het niet zo'n grote camping. Wij stonden aan de strand kant, redelijk vooraan, dit is bij de receptie, zwembad en de toiletten op een comfort plek. Zwembaden zijn ruim, helaas heb je wel van die handdoek leggers, maar eigenlijk zijn er genoeg ligbedjes. Camping ligt in het oude gedeelte van Blanes, er is wel een winkelstraatje maar daar houd het ook echt mee op. Een wandeling naar het centrum is ongeveer 3km. Op de camping kun je bij het zwembad gluten vrij eten en ook enkele restaurants in Blanes hebben een gluten vrije kaart.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

nooit meer

berrie van de logt
7-8-2018

waardeloze camping grote plaats geboekt maar niet gekregen ook geen geld terug-weekeind camping voor helse spanjaarden die van donderdag avond tot zondag avond de dienst uitmaken en veel herrie veroorzaken NOOIT MEER BELLA TERRA

Gereisd Met partner in mei 2018

Heel prettig!

Jolan
6-8-2018

Super netjes qua sanitair, idiale ligging als je pubers hebt die willen stappen. Heerlijke zwembaden, alleen ontzettend veel irritante handoekjesleggers op de ligbedden, vreselijk en hier zouden ze ook echt wat aan moeten doen. Winkeltje prijzen prima en brood echt heerlijk. Eten in campingrestaurant is niet het je van het,maar op loopafstand genoeg alternatieven. Wij hebben een heerlijke vakantie hier gehad.

Prima, maar opletten!

Guido
27-7-2018

Toegekomen op een rustige dinsdag ochtend waarbij we een plek toegewezen kregen op basis van onze boeking (camping zwembad, dus niet strand kant). Ondanks het feit dat we reizen met 2 kinderen en slapen in een tent, worden we geplaatst op plaats nr 5308. Opletten! als je in deze zone wordt geplaatst, deze is pal aan de ingang van een lawaaierige camping ernaast en je zal elke nacht tot 4u30 wakker gehouden worden door luidruchtige spaanse jeugd (opzettelijk). De directie en security van de camping zijn ervan op de hoogte maar doen er niets aan. De camping heeft ook de gewoonte om families (luidruchtige nederlanders in ons geval) bij elkaar te laten hokken, met "shlager festivals" in het midden van het pad tot de late uurtjes als gevolg.. Na 4 dagen hebben we ons moeten verplaatsten om toch wat rust te vinden naar het achterste deel van de camping in de buurt van de sportvelden..eindelijk rust. Bizarre aan deze camping zijn strakke compleet absurde regels zoals geen ballen in het zwembad (compleet belachelijk als je een familie camping uitbaat), niet fietsen na 22u30, maar scooters van personeel die om 1u luidruchtig de camping verlaten, dronken kampeerders die tot de late uurtjes kabaal maken en jeugd die na een avondje disco dronken terugkeren en iedereen wakker maken...zijn ok. Restaurant op de camping is waardeloos (afhankelijk van wat je gewoon bent). De meeste gerechten zijn op voorhand klaargemaakt en diepgevroren, bovendien kennen ze er geen kruiden om alles wat smaak te geven...een keer was genoeg ;-).

Wat was er wel goed!? Ligging is top! Aan het strand, dichtbij Blanes centrum, een leuk en levendig spaans dorpje/stadje. Je kan er makkelijk de trein nemen naar Barcelona en Girona is maar 45 minuten rijden.

Sanitair. Ondanks de drukte heb ik steeds propere toiletten en douches gehad.

Zwembaden. Top! niets op aan te merken.

Winkeltje. Ook prima, je kan er alles vinden aan schappelijke prijzen. De warme bakker is heerlijk.

Personeel: vriendelijk en behulpzaam! Redders en entertainment zijn tam en spreken enkel spaans of extreem gebrekkig engels. Gelukkig maar spreken wij meerdere talen en was spaans voor ons geen probleem.

Conclusie: goed opletten als je een plaats toebedeeld krijgt (ver van naast gelegen camping poort en ver van caravan families die delen van de camping volledig opeisen)...maar verder is het een prima camping en kan je er een fijne vakantie beleven.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Geweldige Camping.

C.Bekker
22-5-2018

Echt een hele leuke camping op loopafstand van het centrum. Personeel is erg vriendelijk en de bar is erg gezellig. Ook voor de jeugd is het erg leuk omdat het uitgaanscentrum binnen 2km van de camping is. Sanitair is heel schoon. Restaurant vinden wij niet bijzonder maar er zijn genoeg goeie restaurants in het centrum. Wij zijn al op veel campings geweest maar vinden de sfeer hier wel heel goed en komen altijd wel weer terug om de paar jaar.

prima camping

reinout
4-12-2017

leuke goed verzorgde camping. restaurant is goed, winkeltje ook met lekkere verse broodjes. Helaas ging er veel dicht in de periode dat wij er waren, toch een leuke vakantie gehad

Gereisd Met partner in september 2017

Buiten verwachting geweldig

Ben
24-11-2017

Prima ligging aan rand Blanes. Schoon sanitair en mooi nieuw zwembad

Gereisd Met partner in augustus 2017

• Aantal kamers> 700
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad
  • WaterparkAanwezig

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Terra in Blanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Terra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.