Camping Berga Resort

Camping Berga Resort
5,3

Matig

5 reviews over Camping Berga Resort in het Nederlands

Viel enorm tegen , niet voor herhaling

C.h klein brinke
10-11-2018

Receptionist niet op de hoogte van de actuele situatie. Gaf ons plaats nummers ,die niet te bereiken waren. Andere waren net ingezaaid, aan rijdroute geblokkeerd door snoei takken. Of een plek waar je onmogelijk je caravan kon indraaien, wanneer je geen moover hebt. Kortom te kleine plekken te smalle wegen veel te vol met vaste caravan's. Je houd je hart vast als daar wat gebeurd . B.v brand. Niet voldoende afstand tussen de objecten. Bij het afrekenen een receptioniste die geen of weinig Engels spreekt. Je mag een hond hebben, maar waar laat je hem uit. We waren om naar een echte camping te kunnen. Was onhandig met de administratie.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Was niet natuurcamping die ik me had voorgesteld

Scholten
26-6-2016

De waslokalen waren goed ,voor de wellness moest extra betaald worden het buitenzwembad was niet open in voorseizoen juni. Fietsen was eigenlijk niet mogelijk te stijl en te druk met auto s camping ligt vlak bij grote doorgangsweg deze weg scheid ook camping van dorp. Is niet veel groen op camping veel beton.

Heerlijke camping, vriendelijk personeel

Frieda_1
11-8-2015

Genoten van een lang verblijf op deze mooie camping in Catalonie. We hadden een nieuwe plaats met privé-sanitair bovenaan de camping. Perfect! De jonge bomen boden nog weinig schaduw maar dat gaat natuurlijk in de toekomst veranderen en daar had men ons voor gewaarschuwd, dus lang leve de parasol. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Glijbaan bij het zwembad slechts enkele uren per dag geopend, dat zou men moeten veranderen omdat dat voor de kinderen leuker is. Verder echt geen opmerkingen.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 14 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische camping

Jan Zaat
3-7-2012

In tegenstelling tot de eerste reactie zijn wij hier het voorjaar 2012 geweest en hebben een soort trekkershut gehuurd die supercompleet was. Alles, douche, toilet, tv, magnetron, airco en ga maar door. Zelfs handdoeken, zeep en toiletpapier waren aanwezig en alles werd dagelijks schoongemaakt. Een mooie veranda met stoeltjes dus geen last van een regenbuitje. De fitness is 2x zo groot als onze eigen sportschool, ook weer met gratis mineraalwater en zeep bij de douches. De wellness en overdekte zwembad zat allemaal inbegrepen in de prijs. En wat de omgeving betreft, we hebben gigantisch mooie tochten gemaakt door het Cadi Moixerapark, onvoorstelbare mooie natuur in alle stilte. Toegegeven, in het hoogseizoen sta je met je caravan tussen de spanjolen maar onze ervaring in juni was geweldig en gaan er zeker terug.

Gereisd Met partner in juni 2012

hutje mutje camping, alleen Spanjaarden

De Hakeboompjes
19-1-2011

De gigantisch grote caravans staan letterlijk "bumper aan trekhaak", het was een soort Spaans caravandorp. Ik denk dat er vooral Barcelonezen (of andere stedelingen) staan die hier hun "buiten" hebben. Wij werden met onze kleine caravan en tentje erbij voor de kinderen bij aankomst 's avonds laat op een hondenuitlaatveldje gezet (werd ons bij daglicht duidelijk hoewel wij al direct vonden dat er een luchtje aan zat!) Ik vond er niks aan hoewel de kinderen het zwembad wel mooi vonden (was wel ver lopen) en Barcelona op een uur rijden ligt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig

• WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Berga Resort in Berga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Berga Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.