Hotel Rosa ***

Hotel Rosa ***

Hotel Rosa

We hebben een aantal aanbieders voor Rosa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Rosa in het Nederlands

Zeer klantvriendelijk!

tjitske_de_jong, 8-11-2013

Hotel Rosa bestaat uit een gedeelte waar de receptie en de kamers zijn, aan de overkant vd straat zit het restaurant. Rustig gelegen. Schone kamer, badkamer met ligband met massagestalen. Binnenplaatsje met terrasstoeltjes en dakterras met uitzicht over Begur en omgeving. Lift. Minpuntje dat de auto op een P moet staan op paar honderd meters vh hotel, dat in een gezellig maar smal straatje ligt. Personeel uiterst behulpzaam, vriendelijk en opgewekt. Uitstekend ontbijtbuffet. En een heerlijke plek om te dineren tegen een redelijke prijs, ook vegetarisch geen probleem. Kok komt persoonlijk kijken of alles naar wens is. Laatste ochtend kregen we een fles koel water en bakjes mee die we mochten vullen met spullen vh ontbijtbuffet, om als lunch te gebruiken voor onderweg. Wat een service!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rosa in Begur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rosa scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: