Camping El Maset

20 reviews over Camping El Maset in het Nederlands

Leuk voor een keer

Hulzebosch
26-11-2017

Kleine camping, dichtbij dorpje (supermarkt en eettentjes) en strand. Dit alles op loopafstand is echt ideaal. Zwembad op de camping is prima en er is bijna altijd wel een ligbed vrij. Ook de parasols die daar staan zijn fijn! Voor onze meiden (5 en 10) was er weinig vertier. Weinig leeftijdsgenoten wat erg jammer was. De heuvel waar de camping op ligt is erg steil! Ondanks de reviews die we vooraf gelezen hadden viel de klim ons nog vies tegen iedere dag. Toiletgebouw boven is veel te klein voor het aantal gasten wat er gebruik van maakt! Plaatsen zijn niet overdreven groot. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Begur is een mooi stadje. De ruïne boven op de berg een prachtig uitzichtpunt! Dagje glijden in waterpark in de omgeving is ook een aanrader. De supermarkt in het dorp is groot genoeg voor al je boodschappen. En bij El Recer is het heel goed eten met fijne bediening! Het strand is klein en je ligt er kop aan kont. Daarnaast wordt het snel diep in zee. Snorkelen kan er overigens prima. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad maar komen niet terug.

Geweldige camping

Willy
17-5-2016

Supervriendelijk personeel, staan altijd voor je klaar.

Fantastisch restaurant met een 3-sterrenkok.

Schoner dan schoon.

Klein maar fijn

Esther
28-8-2015

In juni een heerlijk rustig plekje tussen de bomen. Op loopafstand van het strand. Op de camping kun je heerlijk eten. Kleine plekken. Erg klein zwembad. Weinig caravanplekken. Steil terrein.

We hebben een aantal aanbieders voor El Maset voor je op een rij gezet:

Leuke camping op een geweldige plek

Barendsen
28-7-2013

El Maset verdient een 8. Het is een compacte camping op loopafstand van het heerlijke strandje Sa Riera. Dat gaat bult af makkelijker dan weer terug naar je plek (behoorlijk steil). Klantvriendelijk personeel en een familiaire sfeer. Elke ochtend vers brood en lekkere koffie in het restaurantje. Toch is het eten niet geweldig. Geen verse bereiding: Big American diepvriespizza's worden voor € 8,75 opgewarmd, net als de kip en de patat uit de oven. Mooi zwembadje en veel schaduw. Voor wifi moet je betalen terwijl de site zegt 'gratis'. Ook wordt het er allemaal wat viezig als de hele camping vol is. Dat kan men nog niet goed aan. Gezellige barretjes en restaurants nabij het strand (o.a. Recer de la Mar). Ook een recent geopende supermarkt met alles op voorraad en voor normale prijzen. Kortom een mooie en vriendelijke plek om van daaruit Catalonië te leren kennen. We gaan zeker nog 's terug!

Prima camping!

vandewege
15-12-2012

Wij zaten in Bungalow B10, deze was ruim en prima en heeft een behoorlijk terras en je zit aardig privé. (De bedbank in de woonkamer vonden wij iets minder, maar daar zeuren wij niet over). Je loopt zo naar het strand. Supermarkt ook op loopafstand, richting het strand. Wijj haalden vaak een croissantje en sinaasappelsap en liepen dan door naar het strand om daar te ontbijten. Dan was het ook nog lekker rustig, `s middags is het erg druk op het strand en we moesten er erg aan wennen, dat ze hun handdoekje echt direct naaast je neerleggen, dus erg hutje mutje. Verder heerlijk water. Op camping is het lekker rustig, geen disco toestanden. Onze kinderen van 9, 10 en 11 hebben zich prima vermaakt. Markt op woensdag is ook leuk. Leuk stadje. Mooie omgeving. Toch, na 2 weken hadden we het ook wel weer gezien. Geen massa-toerisme: heerlijk!!!! Camping is goed verzorgd! Leuk om te snorkelen en soms heerlijke golven waarin de kinderen zich goed vermaken. Voor volgend jaar zoeken wij weer zoiets

Mooie plek, weinig ruimte.

hjtek
13-8-2012

Terrasbouw met weinig plek

een vondst

kees de graaff
28-7-2012

ik zit dit te typen terwijl wij nog op deze camping staan. wij kwamen hier toevallig terecht en we vinden het een vondst. het is een kleine, rustige camping met een lekker zwembadje (zonder hinderlijke badmeester), een spelletjeshal voor de kids, een verhard voetbal- en basketballveldje, restaurantje met prachtig terras, en heel veel schaduw. de camping ligt in L-vorm op een heuvel. de baai op 300 m lopen is fantastisch, heerlijk zandstrand met veel groen eromheen. voor de snorkelaars zijn er allerlei vissen te zien. de bos/bergwandeling langs de beek naar begur en de wandelingen langs de rotsen aan beide kanten van de baai zijn werkelijk schitterend. er is een supermarkt op 100 m. veel kinderen, waaronder veel nederlanders. vanaf een uur of half 12 's avonds is het echt stil op deze camping. als ik 1 minpuntje zou moeten noemen, is het dat in de kleine toiletruimtes 's middags niet meer schoongemaakt wordt. de grote toiletruimtes zijn wel schoon.

Prachtige Camping op een superlocatie

Familie van den Broek
6-8-2011

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze prachtige terassen-camping op enkele minuten van het kleinschalige strand. We hebben in een van de bungalows de vakantie doorgebracht. Alles perfect onderhouden en super schoon. De website laat inderdaad niet goed zien wat voor een prachtige camping dit is!! Aanrader voor gezinnen met grotere kinderen. Ook de omliggende dorpen zijn prachtig om te bezoeken en om heerlijk te eten!

Familie van den Broek

Leuke vakantie, helaas slecht weer

Vera
24-1-2011

Vorig jaar zijn wij naar deze camping gegaan. 4 meiden van 12, 14, 14 en 17 en 2 volwassenen. Het was een leuke camping, maar we waren er voor het hoogseizoen en het was er dus erg rustig. Geen andere jeugd. Het weer viel ook tegen, dus misschien kwam het daardoor. Twee weken lang alleen maar regen gehad, met 1 dag super goed weer. Al met al was het een leuke camping, leuke omgeving -> leuke vakantie!!!!

superrustig

karel
11-11-2009

Geen disco of muziekcafé.

Niets voor jongeren die willen uitgaan.

We hebben een aantal aanbieders voor El Maset voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Maset in Begur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Maset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.