Hotel El Convent Begur

9,3

4 reviews over Hotel El Convent Begur in het Nederlands

Goed eten maar sfeerloze kamer

sannestolk83
1-5-2013

Zeer goede keuken m.n middag en avond eten. Ontbijt viel wat tegen en sommige spullen stonden pal in de zon. Sfeer tuin en zwembad uitstekend!!! Kamer vonden wij helaas sfeerloos en qua prijs/kwaliteit verhouding niet oke. Keken tegen een muur aan geen enkel daglicht dus, verder roest in de badkamer en bed aan de harde kant. Begur zowel het strand als de plaats zelf schilderachtig mooi!

Heerlijk hotel met superbediening, prachtige plek

heer Teunissen
28-5-2012

Het hotel biedt romantische doorkijkjes, een heerlijke tuin met zwembad en een geweldige keuken. Het oude klooster is smaakvol verbouwd en biedt een perfecte uitvalsbasis voor tripjes naar de kust. Stille baaitjes met lekker eten: de Costa Brava op zijn best!

Prachtige omgeving

monique
3-10-2010

Vriendelijk personeel, mooi oud klooster, mooie ligging, jammer dat je de zee niet kan zien, maar binnen 10 minuten wandelen en je bent aan de prachtige baai.

Zodra je al aan komt rijden is het een schitterend uitzicht. Auto wel gemakkelijk. Veel leuke plaatsjes in de omgeving.

Ontbijt zou wat uitgebreider mogen, geen eitje, scrammbled eggs of iets dergelijks, kan te maken hebben met naseizoen waren niet veel mensen.

Sangria, tapas ook jammer dat die zaken niet aanwezig waren. Kamers zijn wel gehorig. Maar toplocatie een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor El Convent Begur voor je op een rij gezet:

Prachtige lokatie in het groen, op 800 meter van de baai Sa Riera. Moosite deel van de Costa Brava!

Oud klooster, heel stijlvol ingericht en met een mooi terras (ligging is maar een 8 omdat je de zee niet kan zien...)

fantastische keuken, met gedeeltelijke een nederlandse bezetting, heel creatief!

We hebben een aantal aanbieders voor El Convent Begur voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Convent Begur in Begur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Convent Begur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Convent Begur scoort een 9.25 uit 10 op basis van 4 reviews.