Villa Casa Chifranca

Villa

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Chifranca voor je op een rij gezet:

1 review over Villa Casa Chifranca in het Nederlands

Heerlijk Spaans huis met tuin en prive zwembad!

Jacqueline
23-8-2011

Zoals het op de foto's eruitziet bij verschillende reisorganisatie zo is het ook echt. Mooi ruim huis met 10 slaapplaatsen. Wij waren met 2 gezinnen met zijn achten. 3 badkamers met toiletten. Geweldig mooie tuin met zwembad en stenen haard/bbq. Zelfs het zwembad werd 2x in de week even schoongemaakt. Bij aankomst bleek dat we een kapotte vaatwasser en koffiezet apparaat hadden, dit gemeld en de volgende dag werd er een nieuwe vaatwasser geinstalleerd en koffie zetapparaat. Super dus! Keuken is op zich wel oud maar de apparatuur is nieuw. Rustige buurt. Huis ligt in villawijk. Wel wat overlast van katten in de buurt, dus regelmatis kattenpoep op het gazon. Wij hebben het huis via spaanse reisburo geboekt, dit scheelde wel € 1000 met andere aanbieders zoals touroperator. Het is dus echt een aanrader waard! Supermarkt in de buurt, centrum is op loopafstand, ongeveer 1 km.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

Villa info

Nog geen informatie beschikbaar over Villa Casa Chifranca

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Chifranca in Begur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Chifranca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.