Villa Casa Chifranca

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Begur

Op vakantie geweest naar Casa Chifranca?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Villa info

Meer villa info

1 review over Villa Casa Chifranca

• 9Jacqueline23-08-2011

Heerlijk Spaans huis met tuin en prive zwembad!

Zoals het op de foto's eruitziet bij verschillende reisorganisatie zo is het ook echt. Mooi ruim huis met 10 slaapplaatsen. Wij waren met 2 gezinnen met zijn achten. 3 badkamers met toiletten. Geweldig mooie tuin met zwembad en stenen haard/bbq. Zelfs het zwembad werd 2x in de week even schoongemaakt. Bij aankomst bleek dat we een kapotte vaatwasser en koffiezet apparaat hadden, dit gemeld en de volgende dag werd er een nieuwe vaatwasser geinstalleerd en koffie zetapparaat. Super dus! Keuken is op zich wel oud maar de apparatuur is nieuw. Rustige buurt. Huis ligt in villawijk. Wel wat overlast van katten in de buurt, dus regelmatis kattenpoep op het gazon. Wij hebben het huis via spaanse reisburo geboekt, dit scheelde wel € 1000 met andere aanbieders zoals touroperator. Het is dus echt een aanrader waard! Supermarkt in de buurt, centrum is op loopafstand, ongeveer 1 km.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Villa Casa Chifranca info