Camping Begur

Weer vandaag8°-1°
Camping Begur
8,2

Omschrijving
Camping Begur in Spanje is ideaal voor een gezinsvakantie. Er is een eenvoudig restaurant op de camping en een supermarkt zit om de hoek. Teven is er een zwembad en meerdere keren per week kinderdisco. In de omgeving zijn veel leuke baaitjes en dorpjes te vinden. Het dichtstbijzijnde strand is ook lopend te bereiken.

99 reviews over Camping Begur in het Nederlands

Leuke camping!

F,
17-1-2019

Drie weken prima naar ons zin hebben gehad. Een van de weinige campings in Spanje met ruime plekken waarbij je niet in geasfalteerde laantjes naast elkaar staat, jaar ervoor stonden we op camping Les Medes, superleuke camping maar zo vreselijk op elkaar gepakt, dus was zeker een pluspunt van camping Begur. Wij stonden achteraan op de camping, tegen de omheining van de camping aan (met uitzicht op kinderboerderijtje...erg leuk) en dit vond ik wel een van fijnste plekken van de camping. Rustig, geen last van de weg of supermarkt en genoeg schaduw. De camping heeft een zeer gunstige ligging...echt vlakbij mooie strandjes, leuke dorpjes en supermarkten (hele grote mooie Lidl op ongeveer 10 minuten). Nadeel: die mieren!! Die zaten echt overal! Ook met de mierenpoeder van de supermarkt! En het viel ons op dat mensen heel weinig contact maken met elkaar...dat misten we een beetje...ook kids maakten lastig vriendjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch, thuiskomen, alles hygiënisch

Rubbens Hilde,
29-9-2018

Mooi onderhouden camping, prima sanitair, ruime plaatsen, grote supermarkt naast de camping, zalige zwebaden, goed restaurant en de diertjes, vooral konijntjes maken het zo gezellig 😊

Gereisd met partner in juni 2018

Mooie camping maar wel rumoerig

Eva,
7-8-2018

Voor tweede keer op camping Begur gestaan.

Positief:

Gezellige camping met twee fijne zwembaden. Grote supermarkt naast camping op loopafstand.

Camping in mooi gebied met veel leuke baaitjes en dorpjes.

Personeel is voortdurend toiletgebouwen en paden en kampeerplekken schoon aan het houden.

Mooie grote plekken achterin de camping.

Negatief:

Snackbar op camping stelt qua eten niks voor. Terwijl er genoeg animo voor is om goede tapas te nuttigen zelfs voor iets meer.

Veel geblaf van honden 's nachts en 's ochtends vroeg uit de wijk naast de camping.

Vuilniswagens goed hoorbaar rond twaalf uur's nachts en soms 4 uur in de ochtend..

Geen zeep in toiletgebouw en geen wc papier per toilet maar gezamenlijk papierhouder in ingang.

Verschillende badmeesters die andere regels stellen. De een veel te streng de ander die geen toezicht houdt en alleen maar in hoekje op telefoon zit.

Voor ons volgend jaar een andere bestemming.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Voordeeluitjes.nl

Hele leuke camping met verhoogde eilandjes, heerlijk zwembad met gras er omheen zodat er altijd wel plek is. Schoon sanitair. Goede sfeer. Zou er zo weer heen willen echter jammer dat de huizen eromheen honden inzetten als alarmsysteem. Veel geblaf bij elke beweging en dan vooral ook 's ochtends heel vroeg!! Niet normaal. Die hoor je over de hele camping. En om de dag een DJ die vooral wil laten horen hoe hard zijn luidsprekers kunnen zodat je kind die op de dansvloer staat (en ik ook) gehoorbeschadiging oploopt. Ondanks dat VELE ouders dit bij de receptie de klacht gemeld hebben wordt er niets aan gedaan. WHY?? Om deze redenen voor mij een EXIT en een koude douche.

Gereisd met partner in juli 2017

Goed verzorgde camping

Ingrid,
27-6-2018

Mooie camping, fijne supermarkt met verse producten (eveneens glutenvrije) net buiten de camping. Vers glutenvrij brood, wel de dag ervoor even bestellen. Personeel is vriendelijk, sanitaire is keurig en goed gezorgd. Onderhoud van het terrein is een must, ze lopen dagelijks de boel te harken en gras te besproeien. Wel een klein minpuntje, mieren, maar bestrijdingsmiddelen zijn in de super te koop. Begur is makkelijk te bereiken. De strandjes beneden zijn zowel te voet als met auto en openbaar vervoer te bereiken. Wil je naar de Lidl, in palafrugell is een nieuw filiaal geopend, Aldi ook aanwezig. In Begur is een gezellige kleine markt op de woensdag . Bezoek de mooie stadjes Pals, Monells en Pubol.

Gereisd met partner in juni 2018

We hebben tot nu toe voor ons begin en eind vakantie de caravan door onze stalling steeds in Calella de P. laten zetten, maar wilden eens wat anders, dus camping Begur eens geprobeerd.

Het is uitstekend bevallen, wat een prachtige camping en alle voorzieningen bij de hand, zelfs een rijkelijk uitgeruste supermarkt voor de deur met gelukkig veel spaanse kwaliteits producten! Begur is gemakkelijk lopend te doen; niet langs de weg maar door de woonwijk! We hadden een plaats aan de hoge zijde, dus bij woonwijk en supermarkt. Verbaasd over klachten van sommige campeerders:

-honden geblaf vanuit de woonwijk? niets van gemerkt, af en toe wel

kort geblaf, meestal van een campeerders hond. -herrie van vrachtwagens bij de super? niets gehoord. -mieren? geen aangetroffen.

-lawaai autos van de weg? minimaal en niet storend.(kan me voorstellen als je vlak langs de weg staat wel, maar die plaatsen zijn bezet door seizoen campeerders)

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldige gezinscamping

Ed,
3-1-2018

Heerlijke gezinscamping, niet massaal, prima sfeer, prachtig zwembad incl. terras voor een heerlijke Cortado. Supermarkt naast de camping.

Strand max. 10 minuten met de auto, dit vonden wij geen probleem, daardoor géén doorsnee strandcamping

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Goed onderhouden, gemoedelijke camping! Geweldig!

Familie van Dijk,
13-9-2017

Wij hebben dit jaar voor het eerst gekampeerd in Spanje. Van tevoren waren we wat sceptisch (we waren ooit op een megacamping in Roses geweest en dat vonden wij helemaal niks), maar mede dankzij camping Begur is het ons echt geweldig goed bevallen. Wat een heerlijke camping is camping Begur. Prachtig in een naaldbos gelegen. Zeer goed onderhouden en schoon.

Iedere dag zie je medewerkers het terrein aanharken/bijhouden. Met regelmaat worden de wegen nat gespoten om stof zo veel mogelijk te beperken. Bijna de hele dag zie je schoonmaaksters in de toiletgebouwen om de boel schoon te houden. Ook de eigenaar van de camping zie je met regelmaat rondrijden. Iedere avond reed er bewaking rond om de boel in de gaten te houden.

Het is waar dat de plekken voorop de camping kleiner zijn. Daar staat iedereen een stuk dichter op elkaar. Dit geldt met name voor de plekken rechts van de ingang. Links valt het mee. Ook sta je hier dichterbij de zwembaden, het restaurant, de tafeltennistafels, pooltafel etc., waar het meeste "lawaai" wordt geproduceerd s'avonds, oftewel, waar de meeste spelende kinderen zijn s'avonds.

Er wordt inderdaad 3x in de week een superleuke kinderdisco georganiseerd bij het restaurant. Om 23.00 u is deze afgelopen en daarna is het ook echt stil.

Wij hadden een grand comfort plek achterop de camping tegen de omheining aan. Deze was in één woord geweldig. Groot, veel schaduw, genoeg bomen om je hangmat op te hangen, water op je plek. En helemaal geen last van "lawaai" of vervelende pubers (die heb ik trouwens ook helemaal niet gezien). Wij ervaarden de camping juist als heerlijk rustig en relaxed, maar met genoeg vertier voor de kinderen. Die waren niet weg te slaan bij de tafeltennistafels etc. met hele groepen kinderen werd samen getafeltennist. Ontzettend leuk!

Ik kan wel door blijven gaan. Wij vonden het in ieder geval zo'n geweldige camping, dat we volgend jaar weer hebben geboekt. En ook wij doen dat anders nooit!

Camping Begur: een aanrader!!

Pluspunten: camping prachtig in een bos gelegen, grote schaduwrijke plekken (grand comfort), fantastische supermarkt om de hoek met o.a. een bakkerij waar de hele dag vers brood wordt gebakken en een zeer goede slagerij, genoeg vertier, goed onderhouden, schone toiletetgebouwen, rustige camping, gemoedelijke relaxte sfeer, relatief veel tenten / vouwwagens, werkelijk schitterende omgeving, wasmachine/droger in ieder toiletgebouw

Minpunten: plekken vooraan de camping dicht op elkaar en mieren! Veel mieren! een spuitbus met mierenverdelgingsmiddel is een must (te koop bij de supermarkt)

viel tegen

elandenburg,
12-9-2017

Erg dure camping voor wat het te bieden heeft. Wij hadden een heel grote plek geboekt, fijn onder bomen met veel schaduw, maar hier betaal je ook meteen de hoofdprijs voor. Wat we fijn vonden was dat er 2 zwembaden waren, echter bewaking sloeg nergens op en veel te veel mensen/kinderen in het zwembad wat niet hygienisch kan zijn. In het camping restaurant kun je prima eten maar ook hier weer duur en geen afhaal. Wat ons opviel veel lawaai en overlast met name 's avonds van pubers die kleine meisjes lastig vallen. Hangjongeren bij de toiletten die tot diep in de nacht daar zitten en asociaal gedrag vertonen of dronken zijn. Op de hele camping geen bewaking te bekennen, zelfs niet bij de poort. Ook het onderhoud laat zeer te wensen over. Er is geen kampwinkeltje, dit is niet heel erg want er zit op loopafstand een grote en betaalbare supermarkt. Wel 's morgens op tijd zijn voor het brood anders lange wachtrijen. Er is niet elke avond een programma, dit vonden we niet erg gezien het bovenstaande beschreven lawaai. Slechte verlichting op de camping.

+ wel genoeg te doen voor de kinderen

+ mooie omgeving met leuke plaatsjes

+ schaduwrijk

+ 2 zwembaden - geen glijbanen

+ grote plekken

+ goed restaurant/lekker eten

- geen bewaking

- weinig onderhoud

- vieze toiletgebouwen

- ver van strand

- personeel heeft geen positieve uitstraling

Super!

Astrid,
4-9-2017

Wij zijn op deze camping geweest van begin tot eind augustus. We hebben door de jaren heen een aantal campings bezocht in de Costa Brava maar dit was veruit de mooiste. De kampeerplaatsen zijn allemaal zeer royaal en hebben voldoende schaduw. Dit hebben we ook wel eens anders meegemaakt op andere campings. Onze kinderen van acht en 10 jaar oud konden zichzelf vermaken en hadden plezier tijdens de disco. Deze werd drie keer gehouden per week en duurde van 21.00-23.00 uur. Daarna was het ook echt stil. We hebben genoten van de rust op deze camping, de zwembaden zijn ook mooi.

Het restaurant bij de camping voldoet prima, maar verwacht geen haute cuisine.

Het personeel was uiterst vriendelijk en we kregen zelfs een flesje wijn bij vertrek, hartstikke leuk!

Als we in de toekomst weer naar deze streek gaan, wordt het zeker weer camping Begur, topper! 👍🏻👍🏻

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Begur in Begur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Begur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.