Camping Begur

Camping Begur
8,7

Camping Begur in Spanje is ideaal voor een gezinsvakantie. Er is een eenvoudig restaurant op de camping en een supermarkt zit om de hoek. Teven is er een zwembad en meerdere keren per week kinderdisco. In de omgeving zijn veel leuke baaitjes en dorpjes te vinden. Het dichtstbijzijnde strand is ook lopend te bereiken.

103 reviews over Camping Begur in het Nederlands

Erg mooie en schone camping

MvA
17-9-2019

Algemene indruk: mooie camping, mooie zwembaden, geen ligbedjes dus je moest met je handdoek op het gras gaan liggen. Naseizoen geen probleem maar hoog seizoen lijkt me erg weinig plek hiervoor. Eten bij het restaurant kon beter, niet super. Aardige bediening. Goede koffie. Het sanitair is echt super schoon. De knop bij de douche is regelbaar, ideaal. Genoeg toiletpapier bij het toilet, ook 's avonds. Wij hadden een Grand Comfort plek, zo'n grote plek onder de bomen hebben we nog nooit gehad. Echt mega. De honden hebben we helaas wel een aantal avonden en nachten gehoord. Omgeving is erg mooi, Begur is een schattig plaatsje wat op 5 min afstand ligt. We hebben er heerlijk gegeten bij Tapas restaurant Different. Alles vers gemaakt. Aanrader! Het strand ligt op ongeveer 8 min, maar erg dure parkeerkosten (€ 36 euro voor 1 dag!!) Supermarkt ligt naast de camping met vers brood iedere ochtend.

Kortom: zeker een aanrader!!!

Gereisd Met partner in september 2019

Geweldige sfeer-camping !

Miel
29-7-2019

Geweldige camping ! We komen hier al jaren en ieder jaar heeft de eigenaar dingen verbeterd of toegevoegd die op Zoover worden genoemd. Alles wordt perfect schoon gemaakt en bijgehouden. In de omgeving mooie baaitjes en verborgen pareltjes . Elk jaar vinden we weer nieuwe dorpjes / restaurantjes . Camping is elke keer weer een fijn plekje om terug te komen. In 1 woord fantastisch !!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Geweldig!

Milan
25-7-2019

Je moet echt van een camping houden waar alleen maar Nederlanders komen. Wij vinden dat prima maar als je anders zoekt moet je verder kijken. Camping is overzichtelijk, weinig animatie maar meer dan voldoende voor ons. Veel kinderen in de leeftijd van 0 t/m 15. Voor jeugd boven de 16 niet veel te doen. Zwembad is heerlijk en terras aan het zwembad nog beter. Het eten is een ware traktatie, Nederlandse restaurants kunnen hier nog wat van leren. Veel keus, Tappas gerechten maar ook hamburger, spare ribs, pasta’s, pizza’s en diverse visgerechten. Sanitair prima maar s avonds vaak wc papier op. Betreft schoonmaak redelijk. Wij hadden de toiletten aan het zwembad en die eerder veel gebruikt. Nooit wachten op een douche en een kraan die uit en aan kan en zelf temperatuur regelen. Plekken verschillen enorm qua grote. Wij hadden een extra grote plek geboekt maar de mensen tegenover ons op een basisplek hadden meer ruimte. Honden amper gehoord!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Voordeeluitjes.nl

Mooie goed onderhouden camping.

M. Kok
3-7-2019

We hebben het prima naar ons zin gehad op deze camping. Mooie ruime plekken. Was nog vrij rustig in die periode. Weekenden drukker doordat veel Spanjaarden hier vaste plek hebben. Camping is goed onderhouden en het ziet er allemaal netjes uit. Sanitair is super schoon. Personeel is vriendelijk en ze spreken goed Engels (bij de receptie). Omgeving is erg mooi en er is genoeg te zien. In de buurt is een strandje maar daar kun je het beste met de auto naartoe want fietsen daar is bijna niet te doen. Wegen zijn steil en er wordt behoorlijk hard gereden. Begur is een leuk plaatsje om te bezoeken. Restaurant op de camping ziet er leuk uit en je kunt er prima op het terras zitten. Eten vonden wij echter niet geweldig.

Leuke camping!

F
17-1-2019

Drie weken prima naar ons zin hebben gehad. Een van de weinige campings in Spanje met ruime plekken waarbij je niet in geasfalteerde laantjes naast elkaar staat, jaar ervoor stonden we op camping Les Medes, superleuke camping maar zo vreselijk op elkaar gepakt, dus was zeker een pluspunt van camping Begur. Wij stonden achteraan op de camping, tegen de omheining van de camping aan (met uitzicht op kinderboerderijtje...erg leuk) en dit vond ik wel een van fijnste plekken van de camping. Rustig, geen last van de weg of supermarkt en genoeg schaduw. De camping heeft een zeer gunstige ligging...echt vlakbij mooie strandjes, leuke dorpjes en supermarkten (hele grote mooie Lidl op ongeveer 10 minuten). Nadeel: die mieren!! Die zaten echt overal! Ook met de mierenpoeder van de supermarkt! En het viel ons op dat mensen heel weinig contact maken met elkaar...dat misten we een beetje...ook kids maakten lastig vriendjes.

Fantastisch, thuiskomen, alles hygiënisch

Rubbens Hilde
29-9-2018

Mooi onderhouden camping, prima sanitair, ruime plaatsen, grote supermarkt naast de camping, zalige zwebaden, goed restaurant en de diertjes, vooral konijntjes maken het zo gezellig 😊

Gereisd Met partner in juni 2018

Mooie camping maar wel rumoerig

Eva
7-8-2018

Voor tweede keer op camping Begur gestaan. Positief: Gezellige camping met twee fijne zwembaden. Grote supermarkt naast camping op loopafstand. Camping in mooi gebied met veel leuke baaitjes en dorpjes. Personeel is voortdurend toiletgebouwen en paden en kampeerplekken schoon aan het houden. Mooie grote plekken achterin de camping. Negatief: Snackbar op camping stelt qua eten niks voor. Terwijl er genoeg animo voor is om goede tapas te nuttigen zelfs voor iets meer. Veel geblaf van honden 's nachts en 's ochtends vroeg uit de wijk naast de camping. Vuilniswagens goed hoorbaar rond twaalf uur's nachts en soms 4 uur in de ochtend.. Geen zeep in toiletgebouw en geen wc papier per toilet maar gezamenlijk papierhouder in ingang. Verschillende badmeesters die andere regels stellen. De een veel te streng de ander die geen toezicht houdt en alleen maar in hoekje op telefoon zit. Voor ons volgend jaar een andere bestemming.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Top camping maar BLAFFENDE HONDEN en dove DJ

Marc
19-7-2018

Hele leuke camping met verhoogde eilandjes, heerlijk zwembad met gras er omheen zodat er altijd wel plek is. Schoon sanitair. Goede sfeer. Zou er zo weer heen willen echter jammer dat de huizen eromheen honden inzetten als alarmsysteem. Veel geblaf bij elke beweging en dan vooral ook 's ochtends heel vroeg!! Niet normaal. Die hoor je over de hele camping. En om de dag een DJ die vooral wil laten horen hoe hard zijn luidsprekers kunnen zodat je kind die op de dansvloer staat (en ik ook) gehoorbeschadiging oploopt. Ondanks dat VELE ouders dit bij de receptie de klacht gemeld hebben wordt er niets aan gedaan. WHY?? Om deze redenen voor mij een EXIT en een koude douche.

Gereisd Met partner in juli 2017

Goed verzorgde camping

Ingrid
27-6-2018

Mooie camping, fijne supermarkt met verse producten (eveneens glutenvrije) net buiten de camping. Vers glutenvrij brood, wel de dag ervoor even bestellen. Personeel is vriendelijk, sanitaire is keurig en goed gezorgd. Onderhoud van het terrein is een must, ze lopen dagelijks de boel te harken en gras te besproeien. Wel een klein minpuntje, mieren, maar bestrijdingsmiddelen zijn in de super te koop. Begur is makkelijk te bereiken. De strandjes beneden zijn zowel te voet als met auto en openbaar vervoer te bereiken. Wil je naar de Lidl, in palafrugell is een nieuw filiaal geopend, Aldi ook aanwezig. In Begur is een gezellige kleine markt op de woensdag . Bezoek de mooie stadjes Pals, Monells en Pubol.

Gereisd Met partner in juni 2018

Van deze camping gaan we geregeld gebruik maken!

frans
14-5-2018

We hebben tot nu toe voor ons begin en eind vakantie de caravan door onze stalling steeds in Calella de P. laten zetten, maar wilden eens wat anders, dus camping Begur eens geprobeerd. Het is uitstekend bevallen, wat een prachtige camping en alle voorzieningen bij de hand, zelfs een rijkelijk uitgeruste supermarkt voor de deur met gelukkig veel spaanse kwaliteits producten! Begur is gemakkelijk lopend te doen; niet langs de weg maar door de woonwijk! We hadden een plaats aan de hoge zijde, dus bij woonwijk en supermarkt. Verbaasd over klachten van sommige campeerders: -honden geblaf vanuit de woonwijk? niets van gemerkt, af en toe wel kort geblaf, meestal van een campeerders hond. -herrie van vrachtwagens bij de super? niets gehoord. -mieren? geen aangetroffen. -lawaai autos van de weg? minimaal en niet storend.(kan me voorstellen als je vlak langs de weg staat wel, maar die plaatsen zijn bezet door seizoen campeerders)

Gereisd Met partner in mei 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Begur in Begur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Begur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.