We hebben een aantal aanbieders voor Begur voor je op een rij gezet:

Reviews over Begur

Dorp met mooie ligging

Richard
    30-8-2017

Niet een heel groot dorp, maar voor een paar keer op een avond is het leuk. Kleine markt op zondagavond, gezellige sfeer en mooi kasteel. Verschillende stranden waar je vroeg heen moet gaan, of juist later op de dag.

Veel hoogteverschillen en dus voor de racefiets kan het wat gevaarlijk zijn door het dorp te fietsen richting platja de pals, sa tuna en sa riera.

Drukke omgeving verder, maar dat mag de plek niet drukken

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtig dorpje met zee- en bergzicht

Dirk Jan
    20-12-2015

We hebben genoten van de sfeer in dit gerenoveerde dorpje. Er zijn een aantal toffe bars en heerlijke restaurantjes (meer dan 50 heb ik er geteld!). De wandeling naar het kasteel levert een adembenemend zicht op de zee, de bergen, de eilanden, het dorp en het binnenland. Voor de jongeren (tot +/- 13j) is er altijd wat de doen aan de voet van dit heuveldorpje, voor de iets oudere jeugd is het echt drukke uitgaansleven een kwartiertje rijden. De stranden en baaien zijn onvoorstelbaar mooi.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi

Paul
    26-6-2015

Begur ligt op 300 meter hoogte en dus geen standaard strandplaats. Er zijn meerdere kleine stranden, de een nog mooier dan de andere, en een groot zandstrand. Ook de strandjes bij Calella de Parafrugell, Tamariu en Llafranc zijn schilderachtig.

Gereisd Met partner in juni 2015

Aangenaam vertoeven

Lambrigts - Gelissen
    21-10-2013

De gezellige, lekkere restaurantjes, de mooie baaitjes, de super rustgevende camping ... kortom een plaats om tot rust te komen. Voor het meer bruisende uitgaansleven kan je naar Platja d'aro gaan. Voor ons was Begur ideaal !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Beetje saai oord

Yolan Witterholt
    16-9-2013

Begur ligt niet aan zee, terwijl wij dachten van wel. Het is een wat suffig dorpje waar weinig te beleven valt. Een paar terrassen om de kerk en dat is het. Een centrum waar je in 3 minuten doorheen bent. Maar wel gemoedelijk. Buiten Begur zijn echt leuke stranden, die goed staan aangegeven met borden. Je kunt kiezen tussen wat grotere stranden en gezellige kleine strandjes met leuke restaurants. Overal wel erg druk in augustus, maar dat valt natuurlijk te verwachten aan de Costa Brava. Vooral veel parkeerproblemen. Maar nergens grote flats als je dichtbij Begur blijft (dat begint pas in Palamos), dat is absoluut een voordeel. Die Cubaanse sfeer die in de reisgidsen staat als het over Begur gaat, hebben we niet kunnen ontdekken (en we zijn in Cuba geweest).

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Begur scoort een 8,2 uit 10, op basis van 49 reviews