Hostel Wow

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag30°23°

We hebben een aantal aanbieders voor Wow voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Wow in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteit

Arno
21-2-2015

Wow hostel ligt aan de rand van het centrum van Barcelona aan een fraaie, drukke doorgaande weg. Rondom de Hostel exclusieve merkwinkels. In zijstraten veel eenvoudige winkels en eetgelegenheden. Supermarkten dichtbij. Metro op 10 minuten lopen (Hospital). Vandaar alle bezienswaardigheden makkelijk met metro te bereiken. Hostel in bovenetages van statig gebouw. Hostel is niet al te groot, waardoor persoonlijke benadering door engels sprekende gastvrouw. Zeer vriendelijk en geeft uitleg over de stad/bezienswaardigheden. Douche/sanitair delen, maar schoon en nieuw met prima warme douche. Veel trappen omhoog of oude lift. Ontbijt (inclusief)sober, wel vers geperste jeu. Ontspannen sfeer. Kamer eenvoudig (geen tv) en schoon. Echter werd tussentijds (5 dagen) niet meer schoon gemaakt. Gratis Wifi. Voor ontspannen en goedkoop (40 euro per kamer/n) weekend Barcelona. Top!

Gereisd Zakelijk in februari 2015

Hostel info

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• TemperatuurregelingOpen haard
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Wow in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Wow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.