Hotel Vincci Arena

• Sauna

9 reviews over Hotel Vincci Arena

• 8Lies22-08-2012

Super locatie!

Mooi schoon hotel en op n paar minuten loopafstand van metrohalte espanya.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10Charlotte03-07-2011

Voor herhaling vatbaar

Ben hier in april 4 dagen geweest samen met mijn vriend. Hadden deze reis via TO geboekt voor een suite, wat een kamer zeg ! Harstikke mooi,luxe en schoon. Iedere dag schonen handdoeken en lakens werden ook verschoond. Dichtbij het centraal station van Barcelona dus alles is zo te bereiken met de bus en metro. Je zit op een mooie centrale plek van de stad. Wij hebben zelf alles met de metro gedaan, toppie is zekker aan te raden.

Dit hotel is zeker aan te raden, boek dan wel een suite dan zit je bovenaan maar heb je wel een mooie luxe en zeer ruime kamer dan de rest in het hotel !

Gereisd met partner in maart 2011

• 9sandy en stijn29-06-2011

zeer mooi hotel

Wij hebben in dit hotel een week gelogeerd en waren zeer tevreden. De kamers waren super mooi en goed onderhouden. Het ontbijt 's morgens was lekker en genoeg keuze naar onze mening. Het personeel hielp je goed verder met je vragen en was vriendelijk.

het enige nadeel was wel dat het hotel een stukje verwijderd was van de ramblas en dergelijke, maar daarvoor is de metro een oplossing :) , wij vonden het een zeer aangename vakantie en zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9marcoputtershoek26-10-2010

prima hotel

3 nachten gebleven, prima hotel dicht bij metro en stadstourbus; kamer schoon en moderne badkamer; had geen geluidsoverlast; receptie onpersoonlijk en ontvangst zou veel beter kunnen; ontbijt is duur. Wij hebben iets verder op richting placa espanya goed ontbeten in een brood(jes) zaak voor € 8,00 (2 personen). Samenvattend indien je een goede prijs hebt en er alleen komt om er te slapen. is het een uitstekend hotel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

• 10MR Ozdemir23-07-2010

prachtig hotel

dit hotel is echt prachtig. het is een zeer mooi hotel met grote, luxe en schone kamers. Kamers worden dagelijks schoongemaakt, en indien je wenst wordt ook het bedlinnen elke dag verschoond. Bed ligt erg lekker en is erg ruim, lange mensen hebben genoeg beenruimte! Er is een tv en betaald internet aanwezig op de kamer. Het ligt iets buiten het centrum, lopend 20-30 minuten, met metro (100 meter van hotel en goedkoop) minder dan 5 minuten, maar ook hier zijn leuke bezienswaardigheden, zoals het palau nacional en olympisch stadion.

Gereisd met partner in mei 2010

• 9Ilja08-06-2010

Prima hotel!

Een prima hotel op een prima locatie! De kamers zijn mooi ingericht en schoon. Bedden heerlijk ruim! Goede uitvalsbasis voor alle bezienswaardigheden. Prima verbinding met Aerobus (rijdt van/naar vliegveld). En dichtbij de route van de stadstourbussen. Metrostation op enkele minuten lopen. Ontbijt ook prima, voor ieder wat wils.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 9Johan Vanderhoeven22-02-2010

Keer zeker terug

Op wandelafstand van de Placa de Espanya, is dit hotel een uitstekende uitvalsbasis om Barcelona te bezoeken. Mooie, nette kamers, vriendelijke bediening,... prijs/kwaliteit dik in orde.

Gereisd met partner in februari 2010

• 8Maarten Uijterwaal29-06-2009

Prima stadshotel, goede ligging

Wij zijn hier vorige week een week geweest. Prima hotel, goede ligging t.o.v. centrum (20 minuten lopen, of met de metro om de hoek). Kamer was klein, maar luxe en mooi ingericht. Goed en groot bed, met voldoende kussens. Badkamer is ook prima.

In het hotel wordt prima Engels gesproken en ze zijn hulpvaardig. Een late check-out was ook geen probleem (20 euro). Ontbijt is wel schreeuwend duur, wij ontbijten daarom om de hoek. Rondom Placa Espanya zijn voldoende koffiebarretjes en bakkers.

Prima keuze, voor als je in Barcelona wil verblijven, maar niet in de drukte wil zitten. Tevens vlakbij Station Sants (25 minuten naar luchthaven).

Gereisd met partner in juni 2009

Hotel Vincci Arena info