Hotel Villa Olimpic Suites & Spa ****

Hotel Villa Olimpic Suites & Spa ****

Hotel Villa Olimpic Suites & Spa
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Olimpic Suites & Spa voor je op een rij gezet:

8 tips over Hotel Villa Olimpic Suites & Spa

Mertens, 3-6-2015
Probeer zeker de cava bij het ontbijt.
ysbeerke, 24-11-2014
neem zeker een dagpas of 5 dagenpas voor de metro kost dan heel weinig
Christophe, 30-10-2014
vraag een kamer aan zwembad/tuizijde,weiger een andere!

Angelico, 28-10-2014

neem geen taxi voor de deur van het hotel, rijden met je rond tot ze dubbel tot driedubbel aan de prijs liggen. (vb hotel luchthaven vraagt taxi 70 euro - taxi achter de hoek genomen : 25 euro). Altijd prijs vooraf vragen.

Rond het hotel zijn verschillende lokale bartjes die heel verzorgd en goedkoop zijn.

vandiekos@hotmail.com, 15-7-2013

Goede metroverbindingen door Barcelona.

Hotel ligt op geringe loopafstand van halte Bogatell.

Vanaf de luchthaven kan je de Aerobus nemen naar Placa Catalunya en dan met de gele metrolijn naar Bogatell.

Retourticket Aerobus is goedkoper dan 2x een enkeltje reizen.

Binnen 9 dagen dient een retourticket gebruikt te worden.

De bustour door Barcelona viel tegen. Je bent een hoop tijd kwijt met de busverplaatsingen. Dan kan je wellicht sneller en veel goedkoper met de metro door Barcelona reizen.

leanne melissant, 10-8-2012
Neem de moeite om je te verdiepen in het metro systeem werkt geweldig.

Eva, 21-5-2012
Neem een kaart voor enkele dagen voor openbaar vervoer (vaak bij je boeking al aan te vragen), zo kan je goedkoop met metro en bus reizen doorheen de stad !
Christel, 12-5-2012
Tip, maak gebruik van het spa. Sávonds is het daar niet druk. Het zwembad en de sauna's zijn heerlijk!

Onze bezoekers bekeken ook: