Hotel Urquinaona

Kleine hotelsWeer vandaag22°15°
7,5

2 tips over Hotel Urquinaona

Raissa, 7-1-2013

Koop een tienbeurtenkaart voor metro, zowel voor metro, als bus en tram, komt veel goedkoper uit en kunt bijna overal ermee naartoe!

En Barcelona in december is prachtig! Geen wachtrijen, geen massa's toeristen, prachtig versierd, we hebben de echte Barcelona kunnen bewonderen!

Petra, 16-10-2012
Wij zijn vanaf Girona met een taxibus (7 personen) naar het hotel gegaan, tip: vraag de taxichauffeur om een kaartje of telefoonnummer want dit zijn prive taxi's en vanuit Barcelona kun je ze niet bereiken en de plaatselijke taximaatschappijen beschikken niet over taxibusjes! Raar maar waar.