Hotel Urquinaona

Kleine hotelsWeer vandaag29°21°
7,5

4 reviews over Hotel Urquinaona in het Nederlands

Heel goede liggen, vlakbij het metro en bijna aan Plaça Catalunya.

Nette kamers met een propere douche en wc, op de kamer was er een kluis, een frigootje en een waterkoker aanwezig.

Goede prijs-kwaliteit verhouding, dus zeker aan te bevelen!

Hotel is matig, ligging is perfect

Petra
16-10-2012

Je kunt zien dat dit hotel een paar jaar geleden vlak na de renovatie waarschijnlijk prachtig was. Het is echter slecht onderhouden, kraan zit los, schimmel in de douche, vlekken in tapijt en op de muur etc. En niet erg schoon. De ligging is echter perfect, vlakbij de Ramblas, Place de Catalunya en metrostation om de hoek. Leuk barretje en terras bij het hotel om aan het eind van de dag even na te borrelen. Algemene indruk is oke, jammer van het achterstallige onderhoud.

Prima hotel in het centrum van Barcelona

weksel
12-12-2011

Hotel ligt midden in het centrum, vlak bij belangrijke bushaltes en metro. Op kruipafstand van de Irish Pub en club City Hall. Kamers zijn gerenoveerd, schoon en prima in orde. Nadeel is de airco die wel veel lawaai maakte, maar niet veel koelte bood (hoewel bezoek in november wel noodzakelijk). Prima toilet en douche, plus kluisje op de kamer. Ontbijt was goed, al moest je de barjuffrouw steeds vragen om een broodje.

D-reizen

super hotel voor een super prijs incl. ontbijt

l van Holst
6-10-2010

Goede prijs voor een hotel wat in het centrum ligt. Dichtbij playa Catalunya, goed ontbijt, geen buffet maar in het aangrenzende restaurant/typisch spaanse koffiebar.

Wij zaten aan de straatkant op 2 hoog en hadden ook nog een echt spaans balkon.

Druk en levendig erg leuk als je een paar dagen midden in Barcelona wilt vertoeven. Kamers goed en modern gerenoveerd,..niet heel groot maar alles is aanwezig. inloopdouche, haardroger en sateliet-tv.elke dag schoonmaak en schone handdoeken. kortom wij hebben het daar super gehad.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Urquinaona in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Urquinaona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.