Appartement Up Suites Bcn

We hebben een aantal aanbieders voor Up Suites Bcn voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Up Suites Bcn

• 8Theo18-05-2012

Heerlijk modern appartement

Vriendelijk ontvangst bij aankomst. Ze spreken goed Engels bij de receptie. Elke verdieping heeft 2 appartementen en er is een lift. De app. zijn schoon, ruim en modern ingericht, en van alle gemakken voorzien. Zoals; wasmachine/ droogrek, strijkijzer/plank, vaatwasser, koffieset app.(cups verkrijgbaar in de hal 12st.voor 4 euro ), kluisje, comb.magnetron, fohn, lcd-tv, stereoset, 2 pits kookplaat, thee/handdoeken, ruime koelkast met vriesvak en een goed werkende airco. Ons app. had 2 "franse" balkonnetjes aan de straatzijde. De slaapkamer is gescheiden van de woonkamer dmv. een schuifwand. De bank in de woonkamer dient als het 2e tweepersoons bed, wat mij niet zo comfortabel leek. Wij hadden een 4pers.app. geboekt omdat de 2pers. app. waren volgeboekt. Wat ons ook direct opviel was de grote kledingkast in de slaapkamer. In de buurt, eixample, zijn genoeg eet gelegenheden, bakkertjes en supermarkten. En er is een DinoPan voor je ontbijtje. Al met al een heerlijk verblijf gehad!!

We hebben een aantal aanbieders voor Up Suites Bcn voor je op een rij gezet:

1 tip over Appartement Up Suites Bcn

• Theo, 18-05-2012

Neem, op welke vakantie dan ook, altijd een multietool ( zo'n zakmes met van alles en nog wat eraan) mee. Natuurlijk gewoon in je koffer en niet in je handbagage! Staar je niet blind op tripadvisor als je naar een restaurant wilt gaan, vaak zijn ze overgewardeerd en te duur. Wij kregen een keer, na het eten, een visitekaartje in de hand gedrukt met de mededeling of wij ze alsjeblieft goed wilden beoordelen op tripadvisor! Pas goed op je spullen op de terrasjes ook al zijn het kleine kinderen!!!

0 vragen over Appartement Up Suites Bcn

Appartement info