Hotel Transit

18 reviews over Hotel Transit in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Esther
22-11-2011

Uitstekende ligging. Bezienswaardigheden zijn te voet te bereiken in ongeveer 20 minuten lopen. Het station en metro zijn beide erg dichtbij. Station naar het vliegveld is om de hoek. Kamers zijn inmiddels allemaal gerenoveerd (op de receptie na, niks van de verbouwing gemerkt) en ziet er mooi uit, alleen uitzicht wordt belemmerd door folie op de deur (geen raam, achterkant hotel). Kamers zijn inderdaad gehorig... We konden alles horen wat ze zeiden (als we Spaans konden verstaan), wanneer ze terug kwamen en vertrokken. Zolang je geen buren hebt of rustige buren hebt is het een erg fijn hotel... Anders kan je altijd oordopjes in doen. Onze kamer is niet elke dag schoongemaakt en er lagen een paar haren van (de vorige) bezoekers, die er na ons vertrek nog lagen... Het personeel is uiterst vriendelijk en is er dag en nacht. Qua prijsverhouding/ligging is het zeker een hotel voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in oktober 2011

Comfortabel

carlos
24-8-2011

Service, elke dag schoon linnen / geluidsisolatie wanden beroerd; geroezemoes uit aansluitende kamers hoorbaar.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2011

Goed genoeg

Mirjam
20-8-2009

Ik ben in augustus 2009 met mijn zoon (14) geweest. Prima hotel voor 1 ster, personeel zeer vriendelijk, goede ligging bij het openbaar vervoer, schoon. Inderdaad erg gehorig en geen fantastisch uitzicht. De buurt nodigt niet uit om in het donker naar buiten te gaan? Wat een onzin, ik heb me nog nooit zo veilig gevoeld als hier, er liepen oude mannetjes en vrouwtjes op straat, terrassen stonden buiten, veel mensen op straat.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Transit voor je op een rij gezet:

Goed voor deze lage prijs

esther berends
4-5-2009

Ja, het is wat gehorig. Maar wij zijn er om te slapen. Overdag waren wij de niet. Prima service en de bedden sliepen heerlijk. Een aanrader voor weinig geld.

Gereisd Met partner in Mon May 04 2009 00:07:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Prima budgethotel voor weekend Barcelona

Aad
9-10-2008

Klein prijsje, maar daar kies je voor, dus ook geen 5 * gaan verwachten. Goede ligging, vlak bij station Saints (bus, metro, trein). Erg handig. Om de hoek broodjes bij de bakker of café. Hotel eenvoudig en wat "sleets" maar erg schoon (vooral de badkamer!). Door hele hotel plavuizen. Beter dan smoezelige vloerbedekking. Inderdaad gehorig, maar ligt dat ook niet een beetje aan het gedrag van mensen. Als je midden in de nacht in het hotel komt, dan zou je kunnen verwachten dat er mensen liggen te slapen. Wij hebben er in ieder geval geen last van gehad en prima geslapen. Smal 2 persoons bed, maar ook weer schoon en prima matras.

Gereisd Met partner in september 2008

Alleen om te slapen.

Erhard
30-7-2008

Uitzicht was een schacht met airconditioners, gelukkig wel dubbel glas, afstandsbediening deed het niet, wel netjes elke dag schoon, kan zijn dat de receptie even weg is zodat je er niet uit kan. Genieten van een kamer is hier niet je doel. Ideaal voor buitenmensen.

Gereisd Alleenreizend in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ligging was echt top, met de metro konden we overal komen

J. Danko
14-3-2008

Ligging was echt top, met de metro konden we overal komen en snel. Kamer was slecht, héél klein, afgebladerde verf op de muur, kapotte douchekop, draden van de tv waren niet weggewerkt, beddegoed was erg weinig(alleen een lakentje)

Gereisd Met partner in maart 2008
2007

slechte 1 persoon kamer

L. Jonkman
9-12-2007

slechte 1 persoon kamer. Erg klein. Oude harde handdoeken. Geen lekker bed en dekens waar scheuren in zitten.

Gereisd Alleenreizend in Thu Dec 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer eenvoudig hotel! Had het idee dat er inderdaad per

Robin Struik
19-9-2007

Zeer eenvoudig hotel! Had het idee dat er inderdaad kamers per uur verhuurd werden. De overlast s'nachts heeft mij tot diep in de nacht wakker gehouden. Als de bovenburen naar het toilet moesten had ik het idee dat de wc-pot naast m'n bed stond, zo gehorig! Al met al... als je een paar dagen in Barcelona vertoeft, is het nog wel te doen, maar als ik twee weken in dit hotel had moeten slapen had ik waarschijnlijk toch m'n koffer gepakt en een ander hotel gezocht.

Gereisd Met vrienden in september 2007

Klein kamertje, uitzicht op de lichtschacht, okee, ik kom

Wieger Arts
10-9-2007

Klein kamertje, uitzicht op de lichtschacht, okee, ik kom niet om hier te zitten... Maar in een hotel kom ik wel om te slapen en dat is hier niet ongestoord mogelijk. Een ongelofelijk gehorig hotel met meerpersoonskamers: lawaai door vallende flessen, slaande deuren, geschreeuw, gelal voor het vertrek naar de stad en bij terugkomst is het nog een graadje erger en gaan ze nog bezopen vrijen ook... NIET DOEN DUS ( behalve als je dit leuk vindt om dit soort dingen zelf te doen; dan is het een aanrader!)

Gereisd Met vrienden in september 2007

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Transit in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Transit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.