Tour Barcelona (Gids in Barcelona)

9.6Fenomenaal

• 9Lucie en Piet van der Zwaag27-11-2015

Bijzonder interessant en mooi

Aime was onze gids, waar we zeer tevreden over waren omdat hij gemotiveerd was om ons vooral de mooiste plekken te laten zien terwijl hij er veel over vertelde. Daarnaast kwam hij op ons over als zeer betrokken, warm, gul en heel vriendelijk. Een aanrader! Bovendien mailde hij een lijst met echte 'aanraders' voor een volgende keer.

• 10Els25-11-2015

Gezelling / informatief

Aimé praat ronduit over 'zijn stad' en past zich vlotjes aan de interesses van zijn gasten aan. De tour was zowel erg leerrijk als gezellig. Toptour!

Gereisd met partner in november 2015

• 10Twan18-11-2015

Geweldige avond gehad met Aime en zijn maatje.

Bij verschillende tapas tentjes geweest om te genieten van het heerlijk eten en drinken;) Aanrader om te doen als je in Barcelona bent.

Gereisd met vrienden in november 2015

• 10Angelique20-10-2015

goede ervaring!

Erg leuke en uitgebreide wandeltour gedaan. Aimé, de gids, is een kundige en gezellige jongen, die werkelijk aandacht heeft voor z'n gasten. Tussendoor even tijd voor koffie en voldoende ruimte voor vragen en extra weetjes. Communicatie duidelijk!

Alleen gereisd in oktober 2015

• 9Annemarie en Mat12-10-2015

erg leuk

Aime is een vriendelijk een leuke jongen om de stadstour mee te doen. Was informatief en relaxed. Echte aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Mekeirele mic01-10-2015

Een aanrader

Dinsdag 29 september hebben wij kunnen genieten van een rondleiding in het oude stadsgedeelte van Barcelona. Onze gids Aimé was een aangename en vlotte kerel. Dit is zeker aan te raden voor iedereen die voor het eerst Barcelona bezoekt.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 10Chris en Jolanda27-09-2015

Super mooi!

We hebben online de tour geboekt voor woensdag 23 september, bij de fietsenwinkel afgesproken bij metro halte Barcelonetta! Het nonnenhuis gezien waar Gaudi is overleden na een aanrijding met een tram in Barcelona. Het kerkje waar Gaudi kwam vertelde Aimé (gids) over het nare gebeurtenis. We kregen onderweg iets te drinken van hem, super lief! Wanneer je echt een Nl tour wilt in Barcelona dan kan ik je Aimé aanbevelen Je krijgt zoveel informatie te horen over de geschiedenis uit de Romeinse tijd dat je oren tuiten. Wij waren er tijdens de feestweek Merce ( eren van Maria) veel pleintjes met podiums en optreden van div artiesten en acts

• 10Aukje Hoekstra25-09-2015

super!

Stadswandeling gedaan met Aimé. Je komt op plekken en ziet dingen die je anders voorbij zou lopen. Erg goede tips over leuke restaurantjes. Echt een aanrader!!

• 10Bettie van Veen12-09-2015

Een verademing, zo leuk.

Wij hebben de dag na aankomst in Barcelona de rondleiding met Aime gedaan. Zijn enthousiasme en liefde voor deze mooie stad, hoor en zie je terug in deze wandeling. Aime doet zijn rondleiding met een kleine groep en heeft hierdoor de mogelijkheid om aan iedereen aandacht te besteden. Daarbij geeft hij je tips over wat absolute aanraders zijn, en wat je beter niet kunt doen. Tevens zorgt hij op een originele wijze voor de inwendige mens. Voor wie Barcelona echt wil ontdekken raden we deze gidsinbarcelona van harte aan.

• 10Laura Koppeschaar08-09-2015

Aanrader!

Aimé liet ons Barcelona door zijn ogen zien.... Ik ben verliefd!

Gereisd in september 2015

10 van de 18 reviews gezien