Appartement Touareg

Anders

Prachtig appartement op Plaza Real

Elise
9-5-2009

Geboekt via Cocoonbarcelona.com Dit is een heerlijk appartement op Plaza Real bij de Ramblas. Ideaal gelegen om de stad te ontdekken. Mooie inrichting en aardige eignaresse. Mooie dagen gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Touareg in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Touareg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.