Appartement Tossal

8.4Fantastisch

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Barcelona

Op vakantie geweest naar Tossal?

8.4Fantastisch

• 8.7Inrichting
  • 8.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

11 reviews over Appartement Tossal

• 8Frank van Maanen10-11-2012

Apartement Tossal Barcelona

In augustus 2012 met vier personen inappartement Tossal gezeten. Prima appartement, bedden zijn van mindere kwaliteit. Wel kluis in kledingkast, sleutel zoek gemaakt door vorige huurders, kon geen gebruik van gemaakt worden. Appartement is wel wat aan de kleine kant, balkon zelfs zeer klein, maar appartement is voor vier volwassenen vol te houden. Niet geschikt voor kinderen, te klein, wel voor mindervaliden, lift aanwezig. Het appartement is gelegen in een buitenwijk van Barcelona, metrostation Trinitat Vella op loopafstand en de metro in Barcelona is geweldig. Snel en comfortabel naar elke gewenste wijk van Barcelona. Let op: warmwatervoorziening via elektrische boiler in de keuken. Wel de stekker ervan in het stopcontact doen, anders is er geen warm water. Barcelona is een geweldige stad, mooi, sfeervol en gastvrij. Wel op je spullen letten bij drukke omstandigheden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 8j_nolting504-02-2012

perfect appartement

Appartement Tossal is een prima appartement goed ingericht en van alle gemakken voorzien . parkeermogelijkheden voor auto gratis voldoende. Appartmenten zijn te bereiken met lift. Prijs /kwaliteitverhouding zeer goed .
    Wij hebben dit apprtement gevonden via internet en hebben gehuurd via boekingskantoor in Nederland op corecte wijze gehandeld met de juiste informatie betreffende prijs en betaling mogelijkheid. Komen zeker weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 0Berry de Wit09-01-2012

LET OP !!

Al in augustus 2011 via hun site dit 3 kamer-appartement voor mei 2012 geboekt, 4 personen tegen de voordelige prijs van € 302,50 en netjes, zoals de site aangaf € 90,75 overgemmaakt. Enige tijd later stond er op de persoonlijke pagina dat er nog € 35 schoonmaakkosten bij kwamen. Ook prima, niks op tegen. Na enige maanden toch maar eens een mail gestuurd hoe het gaat met de sleutel overdracht en toen werd ik 's-avonds gebeld, dat er een dubbele boeking was en mijn betaling niet was ontvangen.

Een dag later werd ik weer gebeld, dat ze het hadden gevonden en mijn betaling was ontdekt, maar de prijs van het appartement voor 4 personen zou nu ineens € 417,50 i.p.v. € 337,50 moeten kosten. Ik mocht het dan eventueel wel boeken voor € 390. Terwijl er op hun site staat dat een 4-persoons appartement nu nog steeds te boeken is voor € 342,50.

Kortom, ik ben waarschijnlijk mijn 90 euro kwijt, maar ik hoop dat toekomstige klanten nog eens goed nadenken...

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9de Zwart 24-10-2009

prima appartement

8 dagen geweest in appartement Tossal Barcelona... Prima appartement modern ingericht ,ruim, schoon en vriendelijke ontvangst.ligging appartement in leuke rustige wijk,metro op loopafstand met directe verbinding naar Ramblas.Wij waren met auto en konden die voor de deur parkeren en gratis.stad bezocht met metro perfect. komen zeker nog een terug.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8Petra 26-08-2009

wij boffen maar !

wij boffen maar dat ik via Zoover dit appartement heb gevonden en daarna heb geboekt via het internet. Ik was een beetje twijfelachtig, doe ik er wel goed aan...maar het was een perfecte service. Alles is keurig nagekomen. Het is een prachtig app. in een buitenwijk van Barcelona, maar het ligt grandioos. Vanaf het balkon kijk je op supermarkt Mercadona en op de hoek van de straat is het metrostation (L1) wat je zo in het centrum afzet. Het appartement heeft alles wat je nodig hebt. 2 ruime slaapkamers, een zitkamer met idd Nederlandse TV. Een keuken, badkamer. Het ligt op de 3e woonlaag, maar er zit een lift in het gebouw dus dat is perfect. We hebben het als zeer positief ervaren ! Zowel het verblijf in het appartement als de service en begeleiding van de reisorganisatie. We zijn 3 nachten gebleven. 2 dagen om Barcelona te bezichtigen, en dat vonden wij voldoende. Daarna doorgereden met huurauto naar zuid Spanje. Je zit zo op de snelweg. Ook een pluspunt, en parkeren ging prima.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 9v d Berg 30-05-2009

Bijv. perfect appartement

Fam v.d.Berg zijn geweest 8 dagen in appartement Tossal in Barcelona. Prima appartement rustige ligging goed ingericht,alles wat je nodig hebt.metro op ca 200 mtr. van appartement,met directe verbinding naar centrum . zeer vriendelijke ontvangst.prijs kwaliteit zeer goed. komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 8Maja Roelofs21-09-2008

leuk appartement/centraal gelegen

Wij zijn in de week van 15/9 tot 22/9 naar de fantastische stad Barcelona geweest! Was voor ons de eerste keer dat we het op dez manier (appartement) te boeken en dit is zeker een aanrader, compleet en rustig.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Fam Hogendorp 21-09-2008

prima appartement

Familie Hogendorp . Zijn met 2 volwassen en 2 kinderen,6 dagen geweest in appartement Tossal van 25 Aug t/m 30 Aug.. Heerlijk appartement goed en heel comleet ingericht,ontbreekt niets . zelfs wasmachine en Sat Tv met ned zenders aanwezig. Rustige buurt,met goede voorzieningen. o.a parkeermogelijkheid gratis voor de deur. Ontvangst bij appartement zeer vriendelijk. Aanrader kom zeker terug.

Gereisd met familie in september 2008

• 9 Ger v d Berg 19-09-2008

Bijv. "Wat een topper"

Ger v d Berg Wat een Topper Mooi schoon appartement,rustige ligging prima ingericht alles aanwezig wat je nodig hebt.zelfs wasmachine.Vriendelijke ontvangst. Hele fijne vakantie gehad,Barcelona geweldige stad. Appartement en stad Barcelona voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2008

• 8familie E.G van Buuren17-05-2008

Wij gezin met 2 kinderen (8 & 10 jaar) hebben 2 weken in appartementen Tossal gezeten! Appartementen zijn nieuw, gezellig en practisch ingericht, met alle luxe o.a. Sataliet TV, wasmachine en magnetron. Het complex ligt aan de rand van een park, weinig verkeer, en veel groen. Grote supermarkt (mercadona) en een gezellige bar en Tapas restuarant om de hoek. Transport naar centrum met L1 (rood) 15 minuten, met de bus naar strand lijn 245 naar Port Vell (strand) afhankelijk van verkeer 20 minuten. Wij zijn zelf met auto gekomen en hebben geen problemen gehad met parkeren. De beste manier om te boeken van deze appartementen is via Nederlands boekingskantoor in Barcelona (nl gesproken) of mail peterman-moral.com.

Gereisd met familie in mei 2008

Appartement Tossal info