Appartement Torre Nova

9,4

235 reviews over Appartement Torre Nova in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Patricia Zuidmeer, 14-4-2018

Het voelde als thuiskomen maar dan in Spanje! Geert en Jacqueline zijn gastvrij, vriendelijk en niets is te veel. Appartementen zeer ruim en netjes.

Aangenaam verblijf voor een veelzijdige vakantie

Liset Verberne, 14-4-2018

Torre Nova is een heerlijke plek om van een welverdiende vakantie te genieten. Zelfs in maart hadden we fantastisch weer. Het ligt midden in de natuur, maar toch overal dichtbij. Vanuit Claramunt kun je alle kanten op, zoals relaxen op het strand van Sitges, wandelen in Montserrat, een dagtrip naar Barcelona. De appartementen zijn zeer ruim, schoon en zijn van alle gemakken voorzien. Ook de grote tuin met zwembad zorgen voor een fijne en relaxte sfeer. Geert en Jacqueline zijn erg behulpzaam en vriendelijk en staan voor je klaar wanneer je ze nodig hebt. Een echte aanrader!

Geweldig genoten!!

Jacqueline, 4-4-2018

Fantastische ruime kamers met heerlijke bedden. Alles er-op en er-aan. Leuke gastheer en-vrouw. Prachtige, rustige locatie. Auto is wel een must maar dan kan je daar ook alle kanten uit en de drukte van de stad enz opzoeken.

Onvergetelijk

Monique van Cleef, 4-4-2018

Werkelijk een fantastisch verblijf gehad in het ruime en prachtige resort van Geert en Jacqueline. De appartementen waren helemaal top met alle apparatuur aanwezig in de keuken. Mooie slaapkamers en fantastische bedden. Mooi uitzicht,prachtig zwembad met zalige ligbedden. Badkamer zeer luxe en alles zag er zo schoon en verzorgd uit. Geert,die ons de hele week begeleid heeft en ons op de mooiste plekjes heeft gebracht heeft zijn roeping als reisleider misgelopen. Met passie kon hij je bij zoveel activiteiten heel veel vertellen en daar waar we hem nodig hadden was hij er ook. Een fantastisch stel die er alles aan doet om het je zoveel mogelijk naar de zin te maken. Echt een top vakantie gehad en het is een echte aanrader.

Anneke Riel., 3-4-2018

Super lokatie met gastvriendelijke mensen. Geert en Jaqueline hartelijk dank jullie zijn fantastisch.

Het weer was jammer maar daar kan niemand iets aan doen hoop nog eens naar jullie toe te komen,

Joke de Graaf, 3-4-2018

Prachtige appartementen. Zeer ruim opgezet. Mooie omgeving, zwembad, wandelen. Alles goed te berijden met auto. Sympatieke eigenaars van het resoort. Alles goed onderhouden en verzorgd. Het is prima voor groepen en gezinnen, familie.

Fantastisch!

Fausta, 3-4-2018

Geweldig landgoed , met prachtige schone appartementen van alle gemakken voorzien,heerlijk zwembad in de prachtige tuin waar je iedere dag wel weer iets nieuws ontdekt, alles is heel erg ruimtelijk !! Er is zelfs een lift aanwezig ! Heerlijke bedden. De gastheer Geert en zijn vrouw Jaquelien zijn heel erg behulpzaam en vriendelijk , weten ook waar ze het over hebben , dat zie je overal in terug, kortom het was er heerlijk vertoeven! Wil je ook graag dingen gaan doen of bezichtigen huur dan wel een auto. Op loopafstand is er een bakker, supermarkt , soort apotheek en 2 restaurants, en een soort eetcafé waar de plaatselijke bevolking elkaar ontmoet, erg gezellig! Kortom het was geweldig! Een aanrader!

Uitmuntende gastvrijheid in een geweldig resort!

Jaap Houweling, 3-4-2018

Torre Nova is een stijlvol verblijf in een prachtige omgeving met talrijke mogelijkheden voor leuke uitstapjes. De appartementen zijn stuk voor stuk prachtig, mede door de hoogte van de vertrekken en het hoge niveau van gebruikte bouw- en inrichtingsmaterialen. Wij waren met een groep van zestien personen en hadden het totale resort afgehuurd waarbij gastheer Geert en zijn vrouw Jacqueline ons met raad en daad terzijde hebben gestaan om een geweldige vakantie te vieren in Catalonie. Zij weten alles, kennen iedereen en leiden je naar de verborgen schatten van deze regio. Onze vakantie was om meerdere redenen om nooit te vergeten!

Fantastiche genoten fijn onthaal. Ned talig.

Cecil., 3-4-2018

Toplocatie. Weg van de massatoerisme. Heerlijk tot rust komen en toch genoeg te doen o.a. Barcelona. Ruim van opzet. Netjes. Schoon. Kortom moeite waard voor een bezoek. Huur dan wel een auto.

Rustgevend, luxe en gastvrij!

Bas, 3-2-2018

In september 2017 een heerlijke week gehad in Torre Nova. Ruime, koele, moderne appartementen voorzien van luxe sanitair en keuken. De gastvrijheid van Geert en Jacqueline kent geen grenzen. Vanaf het complex kun je heerlijk wandelen, bij het zwembad kom je helemaal tot rust. Twee kleine supermarktje en een heel vriendelijke bakker op loopafstand. Het was onze eerste reis van een half jaar oude baby, en ook daarvoor ideaal.

We hebben een aantal aanbieders voor Torre Nova voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Torre Nova in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Torre Nova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Torre Nova scoort een 9.43 uit 10 op basis van 247 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: