Appartement Torre Nova

258 reviews over Appartement Torre Nova in het Nederlands

Met jonge kinderen

Frank & Michou
17-9-2018

Prachtig gerenoveerd gebouw in een rustige en zeer mooie omgeving. Fantastisch ruim appartement incl. Nespresso koffieapparaat en vaatwasmachine. Een heerlijke tuin met ruim zwembad en comfortabele ligstoelen. Eigenaren Geert en Jacqueline zijn zeer gastvrij en altijd behulpzaam. Aanrader! Wij gaan zeker nog een keer terug.

Fantastisch, wij gaan volgend jaar weer!!!

Annemieke Handgraaf
9-9-2018

Mooie, ruime en complete appartementen op een fijne locatie, aan de ene kant bossen aan de andere kant het dorpje. Grote tuin met fijn zwembad, voldoende ligstoelen. Het is prettig dat er een bakker en supermarkt op loopafstand (2 minuten) is. Vanuit Torre Nova zijn er veel leuke uitstapjes te maken, Jacqueline en Geert hebben hiervan een uitgebreide informatiemap samengesteld.

Aanrader!

Marijn Sandtke
8-9-2018

Er fijne vakantiebestemming. Goede ligging voor dag tripjes en in een rustig dorpje met alle noodzakelijke voorzieningen. Appartementen zijn erg mooi, ruim en lux ingericht. Genoeg te doen voor kinderen, leuk zwembad, tafeltennistafel en speelhuisje.

Aanrader!!

Thea en Kees
8-9-2018

Super mooi appartement op een fantastisch landgoed. Eigenaren Jacqueline en Geert geven je een fijn gevoel welkom te zijn. Kan niet beter!

Appartement compleet en kwalitatief prima uitgerust. Heerlijke bedden.

We kunnen eigenlijk geen minpunt benoemen.

Omgeving erg mooi.

Kortom een aanrader!

Een top locatie

Irma
30-8-2018

Super week gehad. Jacqueline en Geert zijn vriendelijk en gastvrij. Een heerlijke rustige plaats waar je tot rust kan komen. De omgeving is er heel mooi, het gebouw is prachtig gerenoveerd. Het appartement was mooi en rustig ingericht, van alle gemakken voorzien, zeer schoon en lekker ruim. Vanuit Torre Nova ben je in drie kwartier in het centrum van Barcelona. Vele stranden liggen op een half uurtje rijden. Daarnaast kan je ook genieten van het mooie zwembad (zonder chloor) en je kunt vanaf het terrein de natuur in er zijn verschillende routes die je kunt wandelen. Kortom een echte aanrader.

Heerlijk ontspannen vakantie gehad, was TOP!

Otto en Marjon
22-8-2018

Mooie appartementen met luxe inrichting en ruimte. Mooie tuin eromheen en heerlijk zwembad met bronwater. Ook in de omgeving meer dan genoeg te doen (wandelen, fietsen, stadjes, strand) zodat iedereen genoten heeft. Vooral bijzonder waren de Festa Mayor met de corrrefoc en de menselijke kastelen, zeer indrukwekkend. Geert en Jacqueline zijn heel vriendelijk en behulpzaam voor al onze vragen. Geen minpunten. Zeker een aanrader!

Leven als een vorst in Spanje!

Susan
18-8-2018

We hebben genoten van ons verblijf bij Geert en jacqueline. Prachtig appartement, ruime tuin met goed zwembad en gastvrij ontvangst. Alles ziet er mooi en verzorgd uit. De barbecue op woensdagavond maakte de vakantie compleet. Het dorpje is niet toeristisch en dat maakt het charmant. Door de tips van van Geert en Jacqueline kom je wel op mooie plekken in de omgeving.

Door de ligging heb je wel eigen vervoer nodig. Alhoewel wij ook een keer gebruik hebben gemaakt van een taxi.

Fantastisch!!! Wij komen zeker terug!

Erwin en Marieke
16-8-2018

Torre Nova is een geweldig verblijf waar je echt tot rust komt. Voor vragen en tips kun je altijd bij Jacqueline en Geert terecht, ook de informatiemap is zeer uitgebreid.

Het appartement is erg ruim en mooi afgewerkt en het zwembad (gevuld met bronwater uit eigen bron) is heerlijk. Ook de BBQ was erg lekker en gezellig.

Onze kinderen (8 & 11) hebben het ook erg leuk gehad met leeftijdsgenootjes.

Boodschappen kun je op loopafstand doen bij de bakker (erg vriendelijke man) en supermarkt.

In de omgeving zijn er talrijke uitjes te doen, bijvoorbeeld naar Barcelona, de Monserrat, wandelen in de omgeving en waterpark Aqualeon. (en nog veel meer).

We hoefden ook niet de MotoGP te missen, deze mochten we bij Jacqueline en Geert op het grote scherm kijken, echt top!

We hebben een geweldige vakantie gehad!

Enorme aanrader

Cynthia van Etten
15-8-2018

Dit was onze tweede bezoek aan Terra Nova, en wederom hebben wij een fantastische tijd gehad bij Jacqueline en Geert. Ze bieden een accommodatie aan, waarbij luxe en sfeer (want de appartementen zijn allen stuk voor stuk prachtig), gepaard gaan met een heerlijke ontspannen sfeer. Dat in combinatie met de behulpzaamheid van de twee eigenaren zorgen ervoor dat Torre Nova een geweldige plek is om te vertoeven. Maar ook de ligging is perfect als uitvalsbasis voor bezoekjes aan Barcelona (binnen 40 minuten ben je down town Barcelona), de kust, heerlijke wineries en de prachtige binnenlanden van Catalonië. Met behulp van een zeer uitgebreide informatiemap, die Jacqueline en Geert hebben gemaakt, is het niet nodig om je ook maar een moment te vervelen. Sterker nog wij moesten er een jaar voor terug komen 😊. Een enorme aanrader voor zowel gezinnen met kinderen als voor stellen.

Annemarie
14-8-2018

Wij hebben met onze dochters een heerlijke week gehad in Torre Nova. Prachtig gerenoveerd huis, met mooie tuin en zwembad in 'echt' Spaans dorpje. Zeer verzorgd en smaakvol ingericht appartement. Heerlijke uitvalsbasis om Catalonië te ontdekken, binnen 45 minuten in Barcelona! Geert en Jacqueline zijn zeer gastvrij en hebben geweldige tips voor een perfect verblijf.

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Torre Nova in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Torre Nova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.