Appartement Torre Nova

265 reviews over Appartement Torre Nova in het Nederlands

Super !

Koen vd Maagdenberg,
3-12-2018

Super vakantie in een heel erg mooi en gezellig appartment. Een mooie uitval basis om dagtripjes te maken waaronder ook Barcalona. Jacqueline en Geert weten pas wat gastvrijheid is . Komen zeker terug. Kan het iedereen aanbevelen

Geweldig genoten

Hans en Silvie,
2-12-2018

Een prachtig landhuis, de appartementen zijn luxe en voorzien van alle gemakken.

De eigenaren Jacqueline en Geert doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

In de omgeving is veel te zien , Barcelona, het strand en het Monsarrat gebergte is zeker de moeite waard.

Een echte aanrader voor jong en oud .

Heerlijk rustig!

Michiel,
1-12-2018

Wat een fatastische gastvrijdheid! Jacqueline zorgt uitermate goed voor haar gasten. Wij zijn hier geweest met twee kleine kinderen (1 van anderhalf, 1 van een paar maanden). Het is een verademing geweest hoe goed Jacqueline rekening hield met ons EN met onze kinderen. We hadden in ons appartement alle ruimte en stilte. Buiten is het even heerlijk toeven met een heerlijk zwembad en prachtig uitzicht. Voor de kinderen is er zat mogelijkheid om te spelen. Jacqueline had speciaal voor ons een kinderbad opgeblazen en buiten gezet, hoe lief!

Het dorpje is klein maar heeft alles. Restaurantjes op steenworp afstand en een supermarkt met alle basics. Op een 10 minuten rijden zit een grotere supermarkt met grote versafdeling en alles wat je wilt. Strand ligt op slechts 30 minuutjes rijden!

In het appartement ligt een boek met tips over de omgeving waar we gretig gebruik van gemaakt hebben. Jacqueline geeft indien nodig nog meer tips!

Direct boeken

Een fantastische plek, voor ieder wat wils

Versteegh,
25-11-2018

Een super locatie, in een zeer gastvrij dorp. Hartelijk ontvangst. De appartementen zijn heel ruim en schoon. Grote tuin, met mooie voorzieningen en vanwaar je mooie wandelingen kunt maken in de spaanse heuvels en genieten van de natuur. Heel veel uitwijkmogelijkheden naar diverse bezienswaardigheden met mooie routes. De zee is een half uur rijden en behoort dus ook tot de mogelijkheden. Voor ieder wat wils.

Super!

Fam Weiss,
25-11-2018

Mooie locatie, heerlijk appartement met alle gemakken en super bedden, volledig uitgeruste keuken. Lekker zwembad op een mooi terrein. Hartelijke gastheer en gastvrouw, die duizend en een tips hebben voor activiteiten en lekkere restaurants in de omgeving. Wij zijn hier nu 2 keer geweest en kunnen het iedereen aanraden.De enige reden dat wij de prijs-kwali verhouding een 7 gaven is omdat wij het aan de dure kant vinden, maar dat is persoonlijk. Het zegt niets over de kwaliteit, die heel goed is.

Heerlijk genieten!

Chris en Tessa,
9-11-2018

Weg van de drukke costa! Een prachtige omgeving, mooie natuur, knusse dorpjes. Je hoeft je hier niet te vervelen, maar als je dat juist wilt, is het hier ook perfect toeven! In een half uurtje ben je op het strand, waar je zelfs in de herfstvakantie vaak heerlijk kan zwemmen. In de directe omgeving kan je ook heerlijk wandelen (hek uit bij het zwembad).

Het appartement is als een balzaal zo groot, maar toch super knus, met een romantisch uitzicht. De bedden slapen heerlijk! Lekkere wijn en goede restaurants. De kinderen vermaken zich prima in tuin, zwembad, bij tafeltennistafel, schommel, jeu de boules, etc.

Jacqueline en Geert zijn heel aardig en gastvrij, echt fijne mensen.

Kortom wij raden deze vakantie van harte aan!

Heerlijke plek in een mooie omgeving

Lars & Inge,
8-11-2018

Torre Nova is een fijne plek - een sfeervolle accommodatie die van vele gemakken is voorzien. De kamers zijn ruim, heerlijk hoog en door de vloerverwarming ook comfortabel op dagen dat het weer het wat laat afweten. De douche is zeer ruim, de keuken is goed uitgerust en voor de mooie (nazomer)dagen is er een terras bij onze accommodatie. Jacqueline en Geert zijn aardige, gastvrije en attente mensen die er voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Ook zijn ze altijd bereid om je tips te geven over plekken, evenementen of restaurants in de buurt die de moeite waard zijn. Zo zijn wij op 1 november naar Vilafranca del Penedes geweest voor het jaarlijkse evenement van de menselijke toren-bouwers ('castellers') - zeer de moeite waard. Ook Barcelona ligt op rij-afstand en het klooster van Montserrat is indrukwekkend. Om de hoek zit een bakker waar jeuitgebreid kunt ontbijten, een supermarkt en allerlei authentieke restaurantjes. Aanrader!

Frank & Michou,
17-9-2018

Prachtig gerenoveerd gebouw in een rustige en zeer mooie omgeving. Fantastisch ruim appartement incl. Nespresso koffieapparaat en vaatwasmachine. Een heerlijke tuin met ruim zwembad en comfortabele ligstoelen. Eigenaren Geert en Jacqueline zijn zeer gastvrij en altijd behulpzaam. Aanrader! Wij gaan zeker nog een keer terug.

Fantastisch, wij gaan volgend jaar weer!!!

Annemieke Handgraaf,
9-9-2018

Mooie, ruime en complete appartementen op een fijne locatie, aan de ene kant bossen aan de andere kant het dorpje. Grote tuin met fijn zwembad, voldoende ligstoelen. Het is prettig dat er een bakker en supermarkt op loopafstand (2 minuten) is. Vanuit Torre Nova zijn er veel leuke uitstapjes te maken, Jacqueline en Geert hebben hiervan een uitgebreide informatiemap samengesteld.

Aanrader!

Marijn Sandtke,
8-9-2018

Er fijne vakantiebestemming. Goede ligging voor dag tripjes en in een rustig dorpje met alle noodzakelijke voorzieningen. Appartementen zijn erg mooi, ruim en lux ingericht. Genoeg te doen voor kinderen, leuk zwembad, tafeltennistafel en speelhuisje.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Torre Nova in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Torre Nova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.