Appartement Torre Nova Resortstersterstersterster

9.6Fenomenaal

• 9.5Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Torre Nova Resort voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

Contact

314 reviews over Appartement Torre Nova Resort

• 2019
    10Martijn24-12-2019

Heerlijk!!!!!!

Geweldig mooi appartement met een heel mooi terras. In het dorpje waren voldoende faciliteiten en de eigenaren stonden altijd klaar om tips te geven over de omgeving. Alles was goed onderhouden en erg schoon.

Jacqueline en Geert, Torre Nova Resort, owner, 06-01-2020

Bedankt voor jullie mooie review! We doen altijd ons best om voor een fijne en comfortabele vakantie te zorgen dus heel leuk om te lezen dat dat weer gelukt is :). Fijn dat andere gasten zo ook een goed beeld krijgen van wat ze bij ons mogen verwachten. Maar we moeten dat wel elke keer weer waarmaken. Dus nogmaals bedankt voor de review en jullie verblijf en graag tot ziens!

• 10Anja24-12-2019

Fantastico!

Het is hier in een woord geweldig! wat een prachtige accommodatie, hier is alles gedaan om je het volledig naar je zin te maken. Een fijn echtpaar, een fantastisch appartement met alles erop en eraan, een heerlijk groot zwembad met voldoende ruimte en bovendien een mooie omgeving met genoeg dingen te doen en te zien, wat wil een mens nog meer?

Jacqueline en Geert, Torre Nova Resort, owner, 06-01-2020

Het was heel leuk om jullie te gast te hebben als winnaars van de prijsvraag van het magazine ESpanje! We zijn blij dat jullie ervan genoten hebben en we zien jullie graag weer terug op Torre Nova!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Natascha28-10-2019

Heerlijke plek met mooie ruime appartementen

Heerlijke plek, fijne ruime appartementen. Goed te combineren met Barcelona!

Jacqueline en Geert, Torre Nova Resort, owner, 04-11-2019

Bedankt voor jullie mooie review en leuk dat jullie bij ons een fijne herfstvakantie hebben gehad! En nog leuker om te lezen dat de plek en het appartement goed bevallen zijn en dat er in de omgeving van alles te doen is, zoals de metropool aan de middellandse zee Barcelona. En in de herfst een stuk rustiger als in de zomermaanden. Bedankt voor jullie verblijf en graag tot ziens!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Marieke26-10-2019

Geweldig!!

Wat hebben we genoten!! Een heerlijke week Spanje met een thuiskomen als Torre Nova, in 1 woord fantastisch.... Wij logeerden in het bovenste appartement (Montserrat) met een prachtig uitzicht over het dorp torre de Claramunt.

Jacqueline en Geert, Torre Nova Resort, owner, 04-11-2019

Bedankt voor jullie mooie review! We zijn blij dat jullie een fijne herfstvakantie op Torre Nova hebben gehad. En inderdaad is Montserrat een van de mooiste appartementen met het grote balkon en het uitzicht op het middeleeuwse dorp en de vallei. De eerste keer dat we daar (na een tijd zoeken) zelf stonden dachten we 'dit is het!' ;). Bedankt voor jullie bezoek en we zien jullie graag weer een keer terug op Torre Nova!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Hanny en Eli Kok06-10-2019

Geweldig, moeilijk te overtreffen.

Terra Nova is een prachtig gerenoveerd landhuis op een geweldige plek. Als je hier zoals wij, drie weken verblijft, heb je wel een auto nodig. Wij hadden een van de kleinste appartementen maar dat was nog dubbel zo groot als wij gewend waren. In en rond het huis is vanuit liefde en intelligentie aan alles is gedacht en tot in de puntjes verzorgd. Terra nova ligt heel centraal en is daarmee een prima uitvalsbasis voor uitstapjes. Barcelona ligt om de hoek en is goed per auto te bereiken. Door de vele parkeergarages is parkeren ook geen probleem. Verder liggen er verschillende leuke stadjes in de directe omgeving. Kortom, een geweldige bestemming, ook als je zoals wij wat langer op één plaats wilt verblijven. Jacqueline en Geert deden alles wat in hun vermogen lag om ons een fijne vakantie te bezorgen. Probleem hierbij is wel dat wij vrezen in de toekomst niet meer zo'n fijne plek te vinden.

Jacqueline en Geert, Torre Nova Resort, owner, 16-10-2019

Bedankt voor het delen van jullie vakantie-ervaringen op Torre Nova! Fijn dat het goed bevallen is, jullie hebben ook heel veel gedaan en gezien in die periode. We vinden het leuk om onze gasten bijzondere tips te geven en er later hier de verhalen over te lezen. We vonden het fijn dat jullie onze gasten waren en als je inderdaad echt niets beters meer kunt vinden... gewoon weer terugkomen ;) Nog genoeg te beleven dus graag tot ziens!

• 10Familie Zoontjes05-10-2019

Zo’n fijne plek!

Torre Nova was voor ons alles wat we zochten in een fijne vakantiebestemming. We zijn een gezin met twee kleine kinderen van 2,5 en 10 maanden oud. Hier voelden zij zich thuis en wij ook. Wat een prachtig en comfortabel appartement, een mooie tuin met zwembad. Aanspraak van andere prettige gasten. Je wandelt zo het dorpje in waar je alles kunt vinden wat je nodig hebt (bakker, supermarktje, restaurantje met ballenbak, drogist, apotheek). Geert en Jacqueline zijn ontzettend gastvrij. Ze mogen trots zijn op wat ze hebben neergezet! Zeker een aanrader :-)!

Jacqueline en Geert, Torre Nova Resort, owner, 16-10-2019

Wat de bedoeling van Torre Nova is is dat het vanaf de aankomst even als thuis voelt. Leuk dat dat weer gelukt is, ook voor jullie kleintjes! We voelen ons ook best trots als we iedereen hier lekker zien genieten. Bedankt voor jullie bezoek en de aanbeveling, en graag tot ziens!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Janna Beijer03-10-2019

Enorm genieten!

Het was echt super! We hebben enorm genoten van de 4 dagen die we in Torre Nova verbleven. Ons appartement was super de luxe, enorm groot en een fantastisch uitzicht vanuit de woonkamer. Een heerlijk ontvangst met een flesje wijn van het huis; wat wil je nog meer? Alle bezienswaardigheden dicht in de buurt maar toch op een rustige plek. Kortom hier willen we wel vaker naartoe!!

Jacqueline en Geert, Torre Nova Resort, owner, 16-10-2019

Bedankt voor jullie mooie review! En fijn dat jullie vriendinnen uitstapje naar Torre Nova en Catalonië goed is bevallen. We zien jullie graag weer terug!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Piet van de Port02-10-2019

Genieten!

Eind september 2019 hebben we een week lang mogen genieten van een vakantie op de absolute toplocatie Villa Torre Nova in een authentieke Spaanse omgeving d.w.z. in het dorp La Torre de Claramunt aan de rand van de wijnstreek Penedès. De bejubeling over gastvrouw Jacqueline en gastheer Geert bleek waar te zijn en ons appartement bij het schitterend gelezen zwembad was inderdaad van aparte klasse. Iedere dag zijn we erop uitgetrokken met de Airport- auto naar de vele bezienswaardigheden in de regio na een voortreffelijk ontbijt bij de goedlachse bakker in het dorp. De onovertroffen digitale info-map van Torre Nova was daarbij onze leidraad. De dag werd steevast afgesloten met een bezoek aan een van de restaurants in het dorp. Torre Nova met zijn appartementen is een schoolvoorbeeld van een economische zegen c.q. impuls voor een Spaans dorp als La Torre de Claramunt. Laat de bakker nog maar lang glimlachen. Hij genoot ook!

Jacqueline en Geert, Torre Nova Resort, owner, 16-10-2019

Wat fijn dat jullie vakantie op Torre Nova in de smaak is gevallen! We hebben al vaker gezegd dat onze tips voor de regio inderdaad een aparte touch geven aan je vakantie. Heel bewust hebben we zelf ook geen ontbijt of restaurant (we moeten er niet aan denken ;), en wie kunnen het beter en authentieker dan de bewoners van ons dorp zoals bakker Rafael. Zij vinden het inderdaad ook prachtig en zien onze gasten graag komen. Je zult er als een koning behandeld worden :) Bedankt voor jullie complimenten en we zien jullie graag terug op Torre Nova!

• 10Piet van der Veen17-09-2019

Een pareltje toegevoegd aan vakantie-herinneringen

Ik lees in de reviews dat al het goede al is gezegd over Torre Nova. Wij zijn vandaag teruggekomen van een heerlijk verblijf bij Jacqueline en Geert in Torre de Claramunt. Prachtige omgeving, zeer mooi verzorgd appartement met heerlijk zwembad in de tuin. Voor stadsmensen zoals wij, was de stilte weldadig, slecht onderbroken door het geblaf van een hond, gezelligheid op een lokaal dorpsterras of het luiden van de kerkklok. Wat wil een mens nog meer. We hebben gedurende ons verblijf geen enkele keer zelf gekookt, maar heerlijk gegeten in het dorp bij de lokale restaurants. Het ontbijt bij de plaatselijke bakker is top. De mooie bezienswaardigheden van Catalonië zijn in dagafstanden te bezoeken. We zijn o.a. twee keer in Barcelona geweest, hebben mooie tochten langs de kust gemaakt, Montserrat bezocht en ook het wat verder gelegen Figueras (Salvador Dali) Allemaal goed te doen met aan het eind van iedere rit weer dat heerlijke zwembad!

Jacqueline en Geert, Torre Nova Resort, owner, 18-09-2019

Je schrijft dat al het goede al over Torre Nova geschreven is.. maar het blijft elke keer opnieuw leuk om te lezen dat we in elk geval íets goed doen ;) Mooie typering van jullie vakantie op Torre Nova! We krijgen meteen zin om er zelf naar toe te gaan ;) En als je een actieve vakantie wilt combineren met de authenticiteit van ons dorp en lekker relaxen op Torre Nova dan zit je bij ons inderdaad goed. Bedankt voor jullie verblijf en mooie review, we zien jullie graag weer een keer terug!

• 10Frank koppelman12-09-2019

Super

Na een roadtrip door Baskenland, Cantabrie, en Asturias via Burgos en Zaragoza afgesloten voor 8 dagen bij Geert en Jaqueline in geweldige complex torre nova alles is daar perfect geregeld prima appartement rust en natuur. Genoeg te ondernemen op niet te grote afstanden top restaurants in villafranca en igualda en niet te vergeten castello di ordi. Leuk als wijnliefhebber wat verschillende bodega's te bezoeken. Leuke feesten meegemaakt in villafranca waaronder de menselijke torens en mooi vuurwerk. Appartement is van alle luxe voorzien en superschoon en dan de bedden in een woord fantastisch. Dank voor jullie gastvrijheid en wie weet tot een volgende keer.

Beste groet Henny en Frank

Jacqueline en Geert, Torre Nova Resort, owner, 18-09-2019

Bedankt voor de complimenten! We doen ons best om een fijne vakantie te bieden en leuk om te lezen dat dat gelukt is. Behalve een goed appartement en lekker zwembad zijn het ook juist de uitjes die een vakantie bij ons bijzonder maken. De bodega's, de zomerfeesten (de menselijke kastelen en het vuurwerk waren spectaculair of niet?), de restaurants (Orpi is ook onze absolute nummer één) en Montserrat zijn er nog maar een paar. Dus we zien jullie graag weer terug voor de rest ;) Bedankt voor jullie bezoek!

Gereisd met partner in augustus 2019

27 tips over Appartement Torre Nova Resort

• Arie en Elly uit Soest, 04-07-2014

De kloosters van Poblet en Santes Creus Lekker eten in Montblanc, Cal Colom, echt Spaans Het te toeristische Montserrat, maar met een zwarte Madonna, Thuiskomen, waar de wind om 19.00 gaat liggen Als Nederlander eten op een Spaans tijd, forel, zalm en lomo in een pannetje, improviseren als kok is leuk... Heerlijke dagen op ons eigen plekje, Riu d'Agost, uitzicht op de groene vallei. Geert en Jaqueline, heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid, Eigenlijk niet te evenaren, Carpe Diem...

• Francis, Pascal en Élodie, 01-07-2013

Bezoek zeker de Castellers van Vilafranca.

• dirksan, 27-07-2013

Voor een bezoek aan Barcelona kan je gratis parkeren op de parking van FCB Barcelona.Een kilometer verder namen wij de metro in Les Corts naar het centrum

1 vraag over Appartement Torre Nova Resort

• fam. rikboer, 05-11-2013

hoeveel kost het

wie heeft er een prijslijst of weet de hoeveel het kost

Geert, 19-11-2013

Zie uw bericht zojuist.. U kunt het vinden op onze website www.torre-nova.com

Appartement info

• ZwembadBuitenzwembad