Hotel Sunotel Central

Hotel Sunotel Central
7,7

11 reviews over Hotel Sunotel Central in het Nederlands

Vriendelijk hotel met vreselijke bedden.

andrea
16-10-2012

Het hotel is op zich prima. Aardig personeel, een garage en een prima plek. De bedden zijn echter vreselijk hard. Om deze reden zou ik hier gaan overnachten. De harde matrassen liggen op een plank i.p.v. een lattenbodem of boxspring. Als ze hier wat aan doen, is dit hotel aan te raden.

Gereisd Met partner in januari 2012

Prima hotel op een goede locatie

Luca
17-9-2012

Een prima hotel met vriendelijk personeel. De omgeving is fijn, een relatief veilige straat waar s'avonds laat ook nog prima gelopen kan worden vlakbij de universiteit. Vanaf het hotel is het 10 minuten lopen naar de Placa Catalunya en 5 minuten lopen naar metro halte Universitat. Het personeel doet wat nodig is en zegt vriendelijk Hola en Adeu. Prijs is goed voor de faciliteiten die geboden worden. De kamers zijn op het eerste oog prima echter voor een koppel is het vervelend dat de bedden los van elkaar zijn waardoor deze uit elkaar schuiven. Het was schoon echter is het zeer storend dat zodra de bovenbuurman gaat douchen of zijn toilet doorspoelt dit een zeer aanwezig geluid geeft. 'Snachts zijn er meerdere vreemde geluiden te horen echter is dit mijn insziens geen reden om niet voor dit hotel te kiezen. Het zwembad is erg leuk en een prima plek om te zonnen, helaas geen echt uitzicht door omliggende gebouwen. Prima hotel voor een prima prijs!

Gereisd Met partner in september 2012

Fantastisch hotel

Ellen Beemsterboer
17-6-2012

Uitstekend hotel, vriendelijk personeel schoon goed ontbijt. op tijd kunnen inchecken waren erg vroeg nl aangekomen maar dit was totaal geen probleem. Er is een zwembad aanwezig boven op het dak van het hotel met een leuk uitzicht. is alleen niet zo groot maar voor een verkoeling ideaal. met ligbedjes om bij te komen van een enerverende dag.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Leuk als je er alleen maar slaapt

Patty
10-2-2012

Het hotel heeft een geweldige ligging, vlakbij de Ramblas! Je bent middenin het centrum en kunt overal te voet naartoe. Verder ben ik niet echt te spreken over het hotel. Bij aankomst bleek dat wij de enige kamer in het hele hotel hadden wat geen kluisje heeft...alle kamers waren vol. We waren genoodzaakt om onze waardevolle spullen in de auto in de kelder te verstoppen, want daar ga je natuurlijk niet mee in Barcelona rondlopen. De kamer was verder wel in orde, alleen niet echt heel schoon bij aankomst. Het ontbijt vond ik niet lekker...ik ben niet zo kieskeurig, maar alles was gewoon droog en warm. We hebben iedere ochtend bij een bakkertje om de hoek broodjes gehaald, probleem opgelost. Het zwembad op het dak is geen aanrader, echt TEVEEL chloor! Het stond er schuimend op en bleef aan je lichaam plakken als je het water uitstapte. Gelukkig heeft de prachtige stad veel goed gemaakt, maar ik ga nooit meer terug naar dit hotel.

Gereisd Met partner in augustus 2011

ideaal gelegen

jan en francien de bruijn
19-10-2011

boek een kamer aan de achterkant van het hotel. aan de voorzijde loopt een heel drukke straat, wij hebben de eerste nacht slecht geslapen. voor de rest niets dan lof

Gereisd Met partner in oktober 2011

goed hotel

Iwan
18-11-2010

Goed hotel. Zeer uitgebreid ontbijt buffet. Ideale ligging. Vlakbij de ramblas. En pal bij het hotel ook verscheidende eet tentjes. Al bij al zeer tevreden. Alleen het bed was een drama. Kei en keihard.

Gereisd Met partner in Mon Nov 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk hotel - goede ligging

Bart
1-3-2009

nieuw hotel - gunstig gelegen (150 meter van metro)- Rambla op loopafstand - ontbijd is prima verzorgd (veel keuze) - personeel vriendelijk en behulpzaam - er is een zwembad aanwezig maar zeer klein - reserveer beslist GEEN kamer aan de voorkant (hotel ligt aan een ZEER drukke weg)- prima hotel voor enkele dagen Barcelona maar beslist geen 4 sterren waard.

Gereisd Met partner in Sun Mar 01 2009 10:58:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel, ligt prima ""centraal"

PF Stelinga
3-2-2009

Prima hotel, aan de rand van de wijken El Borne en Barrio Gotico. Tapaszaken en winkels dus vlakbij. Marina op 10 min lopen. Vraag een kamer aan de zijkant van het hotel! Het is erg druk aan de voorkant (drukke straat)

Gereisd Met vrienden in januari 2009

Goed hotel, ligt lekker "centraal"

PF Stellinga
3-2-2009

Gereisd Met vrienden in februari 2009
2008

Sunotel Central Barcelona aan de Gran Via

Monique
7-8-2008

Het hotel heet eigenlijk Sunotel Central.

Lekker zwembad en bubbelbad op het dak. Eind vd middag zijn alle ligbedden al snel bezet, wel handdoekenservice maar eind vd dag zijn die ook op. Goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Metrostation place universidad is vlak bij.

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunotel Central in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunotel Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.