Hotel Sallés Pere IV

Laatste review

Goede ligging

M,
15-5-2016

Ideaal gelegen bij 2 metro stations. Helaas had onze kamer uitzicht op een binnen plaats en geen balkon. Bioj reserveren dus vragen om buiten zijde hotel en of balkon.

Kenmerken

15-5-2016

Boven verwachting goed

ladycult
13-1-2014

Hotelkamer met balkon op de hoogste etage nemen om een geweldige blik op Barcelona Sagrada Familia te hebben in een woord adembenemend.

Geweldig hotel !!

Marc-Martine
6-9-2013

Zeer mooi en schoon hotel voorzien van perfecte faciliteiten als een bar, restaurant en een Spa. Ook de ligging is perfect aan de rand van het centrum en zeer dicht bij de metro. Met de metro kun je in Barcelona overal komen! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en hebben ons goed op weg geholpen om ons naar de juiste bestemming te leiden. Ook het eten is goed met een zeer uitgebreid ontbijt, ook de kaart in het restaurant heeft genoeg keuze mogelijkheden.

Nooit meer!

Ruben De Praetere
23-7-2013

Wij zijn vrij bereisde mensen en hebben al heel wat hotels gezien. Het hotel ligt dicht bij e metrostation. Vlotte bereikbaarheid met centrum dus. Het ontbijtbuffet was netjes en de bediening was er redelijk vriendelijk. Het binnenzwembad met spa was klein maar gezellig. De vriendelijkheid aan de receptie aan de inkom varieerde naargelang de persoon en het uur van de dag.

Het uitzicht vanop de kamers is erbarmelijk en de vloer was duidelijk in lange tijd niet meer gepoetst. De kamer en de lakens waren erg stofferig. Op blote voeten moest je er zeker niet rondlopen. Badkamer was gelukkig wel proper. Ontbijt is veel(!)te duur voor hetgeen het maar was en elke dag hetzelfde. Perziken, ananas,.. uit blik!! wat schandalig is als je weet wat ze ervoor aanrekenen. koffie was ook bijna niet echt dat

De directe omgeving is ronduit saai. Er is niets! de weegschaal om uw valies te wegenkost u 1€!! pure geldklopperij! Geen leuk hotel, klantentevredenheid hebben ze nog nooit van gehoord!

Geweldig hotel voor een mooie prijs

Henkjan
17-7-2013

in 2009 op huwelijksreis geweest naar Barcelona, we zochten een goed hotel en dan kom je al snel net iets buiten het centrum uit als je het betaalbaar wilt houden. Pere IV ligt nabij een metrostation (5-10 min lopen) waarvandaan je zo op de Ramblas bent. Kamers zijn uitstekend, ook het zwembadje en de sauna`s zijn heerlijk voor stellen zonder kinderen.

Erg goed hotel

M.van Erp
17-2-2013

Voor een paar dagen Barcelona is het een goed hotel. Erg schoon, leuk zwembadje voor de kids. Gunstige liggen bij metro station. 5 min met metro naar centrum. Kamers zijn niet heel groot voor 2 volwassen. En 2 kids, maar is goed te doen. Al met al een prima hotel.

Goed hotel

Arjan
9-11-2012

Goed hotel met vriendelijk personeel.

Metro op 3 minuten lopen van hotel verwijderd.

Omgeving van het hotel is niet zo 'modern' als op de toeristische plekken, maar ja, het is wel Spanje.

Hotel Pere IV

Marina Hendriks
3-8-2012

Hotel Pere IV, in Barcelona, is een heel mooi hotel, waar het personeel heel vriendelijk en behulpzaam is.

De omgeving is een minpunt voor dit hotel.

Het beddengoed, werd elke dag verschoond.

Vanwege de recencies hebben wij om een kamer gevraagd aan de binnenzijde van het hotel dwz, die naar binnen toe uitkijken. Wij zaten op de 9e verd. Geen geluidsoverlast gehad, prima ontbijt. Jammer van het harde matras. Helaas hebben de russen ook dit hotel ontdekt.... Metro om de hoek. Handig om een 10 strippenkaart te kopen, die kun je met meerdere mensen gebruiken. Strand op 10 min. lopen. Centrum (Gotische Wijk) is 20 min. lopen. Gratis Wifi in hotel, kluis 2 euro per nacht. Niets gemerkt van onveilige buurt, maar kijk wel uit voor zakkenrollers.

Aan de kleine kant voor 4 personen

Annabel
4-1-2012

Je kan er met 4 personen op een kamer en dat kan bijna nergens. Er was een fijn zwembadje met sauna en stoomcabine. Het ligt dichtbij een Metro station. Vriendelijk personeel bij de receptie. De kamer werd goed schoon gehouden. Onze kamer was gelegen aan de binnenzijde van het hotel. Dwz. het raam van onze kamer keek uit op 3 andere vleugels van het hotel, je zou het normaal gesproken een binnenplein noemen, maar in dit geval was het een doorzichtig dak van het zwembad. Aangezien het een hoog hotel is en wij op de tweede verdieping zaten, was het er erg benauwd en had je natuurlijk nul komma nul uitzicht. Verder was de kamer eigenlijk ook niet geschikt voor 4 personen, terwijl de prijs toch echt wel hoog was. De badkamer was zo klein dat als je op de toilet zat, dat dan de badkamerdeur niet helemaal open kon, anders kreeg je hem tegen je neus. Het 4e bed was een opklapbed dat onder de bedbank vandaan kwam. Als dat bed stond, dan kon je vrijwel niet meer door de kamer lopen.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sallés Pere IV in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sallés Pere IV zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.