Hotel Salesian Residence Marti-Codolar

Tonen op kaart

9 reviews over Hotel Salesian Residence Marti-Codolar

• 4mirjam09-12-2014

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Wij hadden half pension geboekt...Doe dit niet !!! Het eten hier is niks.DE bedden waren erg zacht, er lagen zelf 2 matrassen op elkaar !! Nadat we hadden gezegd dat we geen diner meer wenst hoevden we deze ook niet te betalen... DE wifi ontvangst was weer wel goed

Alleen gereisd in januari 2014

• 8naam naam02-10-2011

Prima prijs/kwalitiet verhouding

Het hotel is beslist aan te bevelen. Ligt in een rustige buurt en is per metro goed te bereiken.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 7Jack25-07-2011

Geschikte low-budget uitvalsbasis voor Barcelona

Het hotel ligt slechts 5 minuten lopen van het dichtstbijzijnde metro-station, dicht bij de rondweg en er is goede parkeergelegenheid, dus een prima uitvalsbasis om Barcelona in te trekken. Je betaald zeker niet de hoofdprijs, het is schoon en in principe kom je niets tekort. De handdoeken worden niet dagelijks, maar wel regelmatig verschoond. Voor wie laat arriveert en niet Barcelona in wil trekken voor het avondeten zijn er in de omgeving een bepekt aantal (3) eetgelegenheden. Het is niet eenvoudig te vinden. Er is geen groot uithangbord 'HOTEL'. Goed opletten dus. Het mag ook eigenlijk geen hotel heten. De sobere inrichting doet eerder denken aan een kostschool of 'seminarie'. Naast de twee bedden, die in pro-celibataire opstelling staan, is er alleen een bureau, waar men vroeger de bijbel aan bestudeerde. In de sfeerloze eetzaal, bereikbaar via een tuin waar het goed mediteren is, wordt een karig maar voldoende ontbijt voorgeschoteld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 7Nathalie320-01-2010

Prachtig hotel, kamers zijn wat minder

Hotel Salesian Residence Marti-Codolar in Barcelona is een mooi oud gebouw omgeven door een prachtig grote tuin. De kamers zijn wat ouderwets maar opzich prima in orde. Over het ontbijtbuffet ben ik niet erg te spreken. Vanuit het hotel is het centrum van Barcelona makkelijk te bereiken met de metro.

Gereisd met vrienden in april 2008

• 8Henk van Oort16-01-2010

Ambience van rust in hectische stad

Omdat mijn parter er eerder was geweest, wist ik wat ik kon verwachten. Verwacht geen luxe ontbijtbuffet, verwacht geen luxe kamer. Het verblijf is sober, maar dan wel in een prachtig oud complex met schitterende tuin. Ook nog eens buiten de hectiek van de binnenstad en dicht bij de metro. Kijken wij even naar de prijs, dan kunnen wij zeer tevreden zijn!

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Ben Verdaasdonk06-10-2009

Prima locatie

Net terug van een groepsreis met verblijf in Martí Colodar kan ik niet anders zeggen dat dit "bed&breakfast" ons prima is bevallen. De soberheid van de kamers was wat ons betreft geen probleem en uiteindelijk breng je er alleen de nacht door. In ieder geval een verademing om vanuit de hectiek en het bruisende centrum van Barcelona terug te keren in de rust van Martí Colodar. De recentie van de Fam.Noordoven is mijns inziens een typisch geval van "voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten" en je niet goed voorbereiden. Wij wisten in ieder geval wat we konden verwachten en al met al heeft de locatie ons op een bepaalde manier aangenaam verrast en is het goed te doen.

Gereisd in oktober 2009

• 7Henk de Mos05-10-2009

het goede alternatief

Prima Locatie. Kwaliteit/prijs ! Voor alleen slapen uitstekend. Nee het klopt dat het geen 5 * hotel is maar wat wil je voor die prijs ?

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 7J.de Hoon05-10-2009

Aanrader.

Heel netjes, spotgoedkoop, prima ontbijt en een prachtige omgeving! Ideaal voor mensen die een weekendje Barcelona doen.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 2Fam Noordoven06-05-2008

Hotel echt alleen maar geschikt voor jongeren, het is het eenvoudigste van het eenvoudigste. De soberheid van de nonnen (oud klooster) is nog duidelijk te voelen. Wij (en velen met ons) hadden nog nooit zo'n armoedige kamer gehad, de bedden moeten achter elkaar staan, naast elkaar is geen plaats. Als je naar het bed kijkt kraakt het al. het ontbijt viel ons na het zien van de kamers nog mee. Hadden ook dat erger verwacht.

Gereisd met vrienden in mei 2008

0 tips over Hotel Salesian Residence Marti-Codolar