Hotel Room Mate Emma

Hotel Room Mate Emma
8,2

9 reviews over Hotel Room Mate Emma in het Nederlands

Room Mate Emma is een mooi modern hotel dat erg dicht bij het oude centrum van Barcelona ligt. Lopend naar de Ramblas is prima te doen, en de metro (voor andere bestemmingen) is dichtbij.

Het ontbijt is goed, verder bevindt zich in het hotel geen restaurant.

De kamers zijn niet heel groot, maar netjes en van alle gemakken voorzien!

Leuk hotel!

mariannekroes
11-6-2012

Leuk hotel, hele vriendelijke medewerkers, zelden zo vriendelijk en behulpzaam meegemaakt!

Nette kamers, prima bed. Grote, heerlijke douche.

Minpuntje: in onze kamer was geen raam naar buiten, geen echt daglicht dus, wel goede airco.

Ligging is goed. Lopend naar de Ramblas en dicht bij metrostation.

In de buurt vele goede restaurantjes en mooie winkels.

Vrij basic hotel maar wel nette kamers met alle nodige faciliteiten. Ontbijt is beperkt maar OK. Zeer vriendelijke staff. Rustige ligging in een buurt met heel wat leuke restaurants/bars in de zijstraten van de Ramblas. Vooral geschikt voor kort bezoek.

super hotel

naam naam
11-11-2011

modern hotel, fantastische baliemedewerkers, goede bedden, schone kamer/badkamer, verrassende elementen, licht/Ipod-radio met surround, mooie TV,dichtbij metro, etcetc

aanrader!!!

Mooie ligging dichtbij metrostation diagonal

johanpaeye
7-11-2011

- Kleinschalig maar net hotel met beperkt ontbijt maar mooie moderne kamers incl. grote inloopdouche.

- zeer behulpzaam en vriendelijk receptiepersoneel die allerlei tips geeft ivm culinair genieten op plaatsen die toeristen normaal niet aandoen.

- mooie laan tot aan la Ramblas waar allerlei terrasjes liggen die rustiger zijn dan aan Ramblas zelf.

- Zeker bezoeken: Parc Guell, Tibidabu met fantastische restaurantjes in de buurt, Jardin Botanic, Strand aan Port Olympic, teléferic naar Montjuich, Palau de la Musica,....

leuk hotel

Connie
11-9-2011

Mooi stadshotel voor de prijs die we betaald hebben (rechtstreeks op de site van het hotel). Mooie kamers met heerlijke bedden en leuke ontbijtruimte. Metrostation nabij het hotel, maar wij zijn meermaals te voet van de ramblas naar ons hotel gestapt wat echt geen moeite was. Kleine kinderen niet toegelaten wat voor ons enkel een pluspunt is.

Goede service met een lach

Nederlandse
19-6-2011

Fijn hotel, heerlijke douche en waterdruk, lekkere bedden, goede Wifi, en ontzettend vriendelijk en hulpvaardig personeel. Het ontbijt is voor een hotel goedkoop (ong. 6 euro) en van prima kwaliteit/prijs verhouding.(lekkere spaanse tortilla) Ligt op 3 minuten lopen van een metro station. Lopend naar Playa de Catalunya is het 20 minuten (met een trolley)

Als minpunten: veel kamers hebben geen raam wat je kunt openen. De badkamer/wc wordt afgescheiden door een schuifwand/deur. Hotel niet gericht op kinderen.

fijn hotel

martien83
1-6-2011

Dit hotel is prima bevallen voor ons. het ligt heel goed gelegen nabij een metro station. Hiervan uit kun je naar alle denkbare bezienswaardigheden. we zijn ook 2 keer te voet naar de ramblas gelopen. dit is goed te doen omdat je onderweg genoeg terrasjes en mooie gebouwen etc tegen komt waardoor je voor je het weet al op je bestemming bent gearriveerd. Het Hotel zag er goed uit. schoon en netjes en ook nog eens een moderne uitstraling. Het personeel was overigens heel erg behulpzaam en erg vriendelijk. Het ontbijt was simpel maar goed.

Toch haden we ietsje meer verwacht voor de prijs die we betaald hebben, maar we hebben er uiteindelijk toch een heerlijk weekend doorgebracht.

Prima hotel voor een goede prijs

Vanessa
17-6-2010

Leuk design hotel. De kamers zijn schoon, netjes en modern met een flatscreen. Personeel

is vriendelijk en behulpzaam.

Goede ligging in de omgeving leuke winkels,terrasjes. 1 metrohalte van Placa de Catalunya, waar je ook naartoe kunt lopen.Dit hotel is een aanrader

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Room Mate Emma in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Room Mate Emma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Room Mate Emma scoort een 8.22 uit 10 op basis van 9 reviews.