Hotel Roma Reial

Hotel Roma Reial
6,5

96 reviews over Hotel Roma Reial in het Nederlands

Leuk hotel! Heel vriendelijk personeel. Kregen met twee personen bij aankomst de familie kamer met uitzicht op het mooie en gezellige plein! Verwacht niet heel veel van de kamers. Maar voor de prijs en de plek super! Zit ook een restaurant bij met lekker eten. Ook heel erg centraal. Aanrader!

Het ontbijt was lekker en de douches zagen er ook mooi uit, ook was het gezellig op het plein waar het hotel stond.

Super locatie!

LIA BOER,
15-1-2018

De locatie maakt alles goed!!! Beetje gehorig, hadden jongens naast ons die midden in de nacht thuis kwamen met ontzettend veel kabaal maar dat zegt waarschijnlijk meer over hun dan over het hotel! Ontbijt alleen jam als beleg ,had met plakje kaas af geweest! Broodjes wel heerlijk vers!Super behulpzame dame van de receptie ! Schone kamer en goede bedden! Maar die locatie ;echt geweldig! Aan gezellig autoloos plein net achter ramblas (wat op zich trouwens niets bijzonders is!)Ga vooral berg montjuic op met prachtig olympisch dorp,kabelbaan en uitzichten! Boek een fietstocht met gids en ga eten bij itapa aan ramblas voor 12,95 all in excl. drinken! In januari goede maand voor citytrip!!!!(nergens rijen, lekker weer en zeer rustig!) Ga met bus 46 voor 1 euro van vliegveld naar place espanya(met t10 kaart) dan voor 1 euro ( t10)met metro verder naar licieu station op ramblas! Ideaal!!!!! En rondleiding camp nou is schitterend

D-reizen

Zeer gehorig en slechtte bedden

fam morsink
16-6-2016

We hebben slecht geslapen spiralen kwamen door matras.kamer ook erg klein uitzicht nihil.vluchtweg bij eventuele brand niet te vinden.Ook was hotel zeer gehorig dus oordoppen mee.plakje kas bij ontbijt zou fijn zijn alleen maar jam.verder goede service en schoon

perfecte centrale ligging

Brenda Timmer
27-5-2016

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Hotel is wel erg gehorig, voor een 1 sterren hotel prima ontbijd alleen jammer dat er geen hartig beleg is. Hotel bevind zich op een zeer gezellig plein waar je goed kan eten en drinken. Perfect voor een stedentrip. Vanuit de airport de aerobus genomen voor 5.90 pp naar playa de catalunia, dan via de ramblas 15 min lopen zo naar playa reiall goed te doen. Aanrader 2 dagen hop on hop off bus lopent alles zien in barcelona is niet te doen. 10 min lopen naar de zee. Let op als je met de aerobus weer terug gaat naar de airport kijk goed op je ticket welke bus je terug moet nemen T1 of T2 er zijn namelijk 2 lijnen scheeld veel reistijd.

Goed!

Dancinelmo
22-3-2016

Goed basic hotel,

Hotel in het hart van Barcelona, perfecte locatie.

Goed hotel, schoon. Geen luxe, maar goede bedden.

Ontbijt is simpel maar goed te noemen.

Mocht ik nogmaals naar Barcelona gaan, neem ik dit hotel zeker in overweging.

Prima kamer aan de achterzijde met raam, geen uitzicht (piepklein binnenplaatsje). Ventilator op kamer, schoon en een fijn bed.Het personeel geeft tips, sommige uitstapjes via hen boeken geeft korting en je hoeft niet in de lange wachtrij. Eenvoudig maar goed. Alles wat je nodig hebt, top lacatie naast de Ramblas waar altijd wat te doen is.

Schoon eenvoudig hotel,bedden goed.

Zeer hulpvaardig en vriendelijk personeel.

Kamers aan de voorkant mooi uitzicht over het plein,hierdoor wel rumoerig.

Elke dag schone handdoeken,ontbijt is karig ,geen kaas of vleeswaren,alleen jam,wel yoghurt melk koffie thee.

Het hotel ligt zeer dicht bij de Ramblas en de metro.

Hotel Roma Reial is fantastisch centraal gelegen op Placa Reial. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De ontbijtruimte is mooi. Ontbijt is voor Spaanse begrippen eenvoudig, maar prima. Voorzien van verse croissantjes, broodjes,zoete broodjes. (helaas geen hartig beleg). Het gebouw is in het algemeen erg warm. De kamers dus ook. We hadden eerste een kamer met ventilatoren. Dat helpt niet echt. Later een kamer met airco; die moest ook de gehele nacht aan helaas. De lift is erg klein.

Eenvoudig hotel op een prachtige locatie

Muldernathalie_906
6-10-2013

Het is echt een eenvoudig hotel, verwacht geen luxe, bedden zijn goed, badkamer is voldoende, verder zeer schoon. Ontbijt stelt niet veel voor, zoete broodjes, weinig beleg, zeer fijn verblijf gehad in dit hotel.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roma Reial in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roma Reial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.