Hotel Regina

Anders

fantastische ligging

goos.
1-11-2015

Keurige kamers met fijne bedden. Wel gehorig met geluiden in de gang. Geen last van verkeerslawaai. Slecht licht bij de spiegel. Vriendelijke en behulpzame receptie. Zij kunnen je informeren welke bus je naar een bezienswaardigheid kunt nemen. Koop ook de toegangskaartjes voor div bezienswaardigheden aan de receptie. Geen gebruik gemaakt van ontbijt/diner.

Onvergetelijk

Julie
21-10-2015

Zeer verzorgd hotel . Centraal en toch rustig gelegen . Kamer fantastisch : groot, balkon, snelkoker met oploskoffie, inloopdouche, zachte bedden . Ontbijt zeer uitgebreid met vers fruit en fruitsap, roerei, bacon, cake, alle soorten broodjes .

Onlangs er weer een week geweest

Rudolf
8-8-2013

Hotel is een beetje beter geworden sinds laatste keer. Was wat rumoeriger vanwege het gemiddelde wat jeugdigere publiek van tegenwoordig wat dit hotel en de stad zelf ook ontdekt heeft. Heeft dus niks met deuren en muurtjes te maken :-). Nederlandse stagiaire achter de bar :-)

Iedereen wil alleen nog engels spreken in de stad. Met geluk vang je nog wat catalaans op. Spaans is niet bruikbaar als tourist. Zal wel hun separatistische instelling zijn. Airco van hotel zeer goed. Kamer schoon.

Alles te regelen via receptie. Roomservice OK. Het hotel ondergaat zo te zien een face lift. Krijg het niet echt bevestigd. Op de badkamer voldoende goeie handdoeken en flesjes van alles, scheermesjes, kammen, haardroger. Minibar is onderkomen kind vanwege de prijzen. de kleine koelkast koelt ook matig. Op leeftijd.

Perfecte uitvalsbasis

Johan_Lubbes
28-7-2013

Een heerlijk hotel op een centrale locatie in het centrum van Barcelona. Hiervandaan is het makkelijk deze mooie stad te verkennen. De kamers zijn schoon en plezierig ingericht. Een aanrader!

goed hotel

bert
26-2-2012

hotel is goed gelegen in het centrum, niet goedkoop maar wel goed en lux

Wat ze ook zeggen, nog altijd een goed hotel zeer goed gelegen. Personeel is snel, professioneel en adequaat. Tegenwoordig voldoende engelstalig.

Men komt er zeer graag terug over het algemeen. Dus ver van te voren reserveren.

Alles recht naast de deur recht aan de plaza de Catalunya, dat scheelt enorm.

McDonalds is 's-avonds erg druk om de hoek. Er zit een Burger King er vlak naast

In de El Cort Ingles warenhuis kun je van al krijgen zij het wat prijzig C&A, H&M en Decathlon 1 a 2 blok verder. Metrolijnen L1 , L3 en L7 vlakbij alsmede Aerobus naar/van El Prat vliegveld. De rode tourbussen (prijzig). De airco werkt echt wel goed ( thermostaat/fanspeed aan de muur) Kamers zijn groot te noemen.

3 of 4 ster is marginale discussie. Wees blij als je er een nette altijd goed verzorgde kamer kan krijgen. Lobby/bar/bibliotheek goed voor elkaar alsmede internethoek.

Prijs van het ontbijt trekt geen vrijwilligers 17 euro p.p. Barcelona is erg druk.

Frisse lucht in haven 2 minuut metro

zeer goedse ligging

plataan
22-5-2011

Een goed hotel met een zeer goede ligging.

's morgens een ontbijtbuffet. is goed maar niet bijzonder.

Ligt aan de rambla en het plein playa de catalunya.

's avonds dus gezellig de rambla op

De metro is om de hoek

Superhotel!

IMF Oei
17-5-2011

Fantastische ligging! Tegenover een supermarkt, een metrohalte en een tandartsenpraktijk. Om de hoek van Pl. Catalunya, waar de toeristenbus stopt en grote warenhuizen (kopen wat je bent vergeten..). Aan de andere kant van het plein de fietsenverhuur (tip van de receptie) en de fietsen mochten gewoon tegen de paal schuinvoor het hotel. Ontbijt wel duur en saai. Maar genoeg alternatieven meteen rondom het hotel. Grote kamer aan de krappe kant, maar leuk dat de kinderen (2 & 4) in een soort nis (2x3m) konden slapen. Inderdaad gehorig: stemmen bovenburen en dichtslaande deuren rondom.

Super hotel in centrum Barcelona

Joke van Diemen
13-10-2009

Ik ben al vele malen in dit hotel te gast geweest! Ligt super ten opzicht van Placa Catalunya en Ramblas. Klein straatje dat uitkomt op Placa Catalunya - van de drukte merk je niets. Geweldig ontbijtbuffet. Metro om de hoek. Aardig en behulpzaam personeel. Kamers zijn prima - goede bedden, zeker als je een hele dag gewandeld hebt. Kerst 2008 zijn we voor het laatst geweest. Dit jaar december gaan we weer!

wil er wel naar terug

rianke vermeer
17-7-2009

een uitstekend hotel, vlakbij het centrum en op loop afstand naar de ramblas

We hebben een aantal aanbieders voor Regina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regina in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.