Hotel Regencia Colon

Hotel Regencia Colon
8,8

46 reviews over Hotel Regencia Colon in het Nederlands

Zeer goed hotel met fantastische ligging

Johan
24-11-2017

Grootste troef is de fantastische ligging, zeer veel bezienswaardigheden zijn perfect te voet bereikbaar. Alle openbaar vervoer bereikbaar op een boogscheut. Hotel is eenvoudig zonder veel poespas maar zeer correct op alle vlakken (hygiëne, ontbijt, vriendelijkheid, ...). We komen zeker nog terug naar Barcelona en over hotel-keuze is er in ieder geval geen discussie :-)

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

karin
26-6-2016

geweldige ligging.Recht tegenover de kathadraal van Barcelona. Vriendelijk personeel. Goed, schoon en je merkt weinig van de drukte. Erg knus

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Ligging is perfect

Emie van Hoof-Bekking
19-7-2014

In juli 2014 10 dagen in Barcelona geweest. De ligging van dit hotel is perfect. Je zit bij de kathedraal in de gotische wijk. Metrostation op loopafstand. Ontbijt is simpel maar prima. Uitstekende (gratis) wifi. Kamers zijn iets wat gehorig. Bedden zijn iets aan de harde kant maar dit weegt niet op tegen de voordelen die het hotel biedt. In de omgeving van het hotel is veel op loopafstand te doen. Zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in Tue Jul 08 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Regencia Colon voor je op een rij gezet:

Centraal gelegen goed budget hotel

M
14-5-2014

Hotel Regencia Colon is een dependance van Hotel Colon, het 4 sterren gedeelte dat voor het dependance ligt. De kamers van Regencia zijn basic maar schoon, niet groot maar alles is aanwezig. Personeel is zeer aardig, en altijd bereid je te helpen. Ontbijt is simpel, maar je mag altijd bij Hotel Colon gaan ontbijten en daar van alle andere voorzieningen gebruik maken. Binnenkort is er zelfs een zwembad (op dak?? maar wellicht begrepen wij de mijnheer van de receptie niet goed) en het nieuwe welness centrum. Grote voordeel van het hotel is dat het midden in het centrum ligt, aan het plein met de Cathedral. Er stoppen hier ook hop-on/hop-off bussen van diverse toeristen bedrijven. Heel makkelijk. Ontbijten kun je buiten het hotel op diverse plaatsen dicht in de buurt. Placa Catalunya ligt op ong 5 minuten lopen en de Ramblas eveneens. Wij vonden het een prima hotel

Minpuntje is dat de kamers wel iets gehorig. Dopjes meenemen dus!

Gereisd Met vrienden in mei 2014

PRIMA HOTEL

Tullemans
28-3-2013

Wij hebben onlangs 5 dagen hier gelogeerd. Het hotel doet niet onder voor zijn duurdere broertje Colon. Kamers zijn pas gerenoveerd. Nette badkamer. Het hotel ligt vlakbij de Cathedraal. 5 min lopen naar de Ramblas. 10 minuten naar plaza the Catalunya. Een prima uitvalsbasis om Barcelona te verkennen. Veel op loopafstand. Maar ook de bus en metro zijn vlakbij. Het personeel is erg vriendelijk. Als we weer naar Barcelona gaan, gaan we zeker hier terug.

Gereisd Met partner in januari 2013

Superlocatie!

e11en
16-2-2013

Voor een stedentrip een hele goede locatie. Dat is ook het grootste pluspunt van dit hotel. Je bent meteen midden in de stad. Receptie was vriendelijk, ontbijt was niet bijzonder. Kamers waren wel gehorig, zowel voor binnen als buiten. Wel schoon. Minibar op de kamer is handig om evt zelf iets in te zetten. Beetje gedateerde inrichting.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gunstige ligging en prima hotel

Froukje
30-12-2012

Wij zijn een lang weekend in december in het hotel geweest. Het is een prima hotel, heel schoon en de ligging is heel gunstig. Het hotel ligt dichtbij een schitterende cathedraal (de la Santa Creu) in de gotische wijk Barri Gotic en op loopafstand van de Ramblas.

Gereisd Met partner in Sat Dec 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Cindy
24-6-2012

Dit hotel ligt bij de Gotische wijk, vlakbij de Kathedraal en op loopafstand van de Ramblas. Vlakbij het plein waar de Kathedraal staat is ook een opstapplaats voor de hop on hop off bus, erg handig. Je kunt daarvoor kaartjes kopen in het hotel. Personeel is zeer vriendelijk. Kamers waren goed/schoon. Ontbijt ook goed. Er is geen bar in het hotel, maar aan de overkant van de straat staat Hotel Colon, waar je dat wel kan. Ik zou zeker teruggaan naar dit hotel.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 16 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend gelegen!

Norma
7-4-2012

Aan het plein tegenover de kathedraal ligt het statige hotel Colon. Hier achter ligt hun dependance: Regencia Colon. Iets minder statig, maar wel heel netjes. Het ontbijt is uitstekend en het is een prima uitvalsbasis om de stad te bekijken. Omdat het een depeandance is zijn er verder geen voorzieningen, maar op de kamer is wel een koelkastje en in de zomer mag je gebruik maken van het zwembadje op het dak van Hotel Colon. De kamers zijn wisselend van formaat en hebben een badkamer met klein ligbadje. Het is er erg schoon en goed verzorgd.

Gereisd Alleenreizend in Sun Mar 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfect hotel stedentrip Barcelona

A.A.D
13-3-2012

Prima lokatie om Barcelona te verkennen, 50 meter van de de basiliek en op loopafstand van de Ramblas. Alleen ontbijt in het hotel te gebruiken, maar op korte afstand te kust en te keur aan allerlei eetgelegenheden Hoewel het lawaaiig kan zijn, het ligt tenslotte in het centrum van de stad, heeft men bij het sluiten van ramen en rolluik hier geen last van. Personeel klantvriendelijk en behulpzaam

Gereisd Met partner in maart 2012

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regencia Colon in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regencia Colon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.