Hotel Ramblas

334 reviews over Hotel Ramblas

• 2019
    7Papen27-12-2019

goed voor een stedentrip

Goed hotel voor een stedentrip, de plek aan La Rambla is perfect. Kamers waren gedateerd. Wij zaten aan de achterzijde dus helaas geen uitzicht. bedden redelijk goed. Kamers wel erg gehorig.

Gereisd met partner in december 2019

• 2018
    8Kirsten06-11-2018

Lawaaierig maar erg schoon

Het ontbijt was lekker, ook de schoonmaak was super! De kamer die wij hadden aan de achterkant van het hotel was erg donker, dit kwam omdat er maar 1 klein raampje was.

Het hotel was wel heel erg gehoorig.

De ligging is super!

Gereisd met partner in november 2018

• 10Ingrid Alkema23-09-2018

Prima hotel op superlocatie!!

Hotel ligt ideaal voor een bezoek aan Barcelona. Kamer op de 9de verdieping. Geen geluidsoverlast straat of van andere kamers. De kamer was schoon. Er is een betaalde lockerruimte voor bagage. Ontbijt is prima. Vers fruit, stokbrood en brood om te roosteren, kaas en vleeswaren,muesli,cornflakes, melk,koffie,thee,jus d'orange, eieren, engels ontbijt, verschillende kwarkjes en inderdaad muffin,croissants en cakejes verpakt. Personeel is zeer hulpvaardig. Vergeet niet dat je op de ramblas een hotel hebt en dat je zelf in de ontbijtzaal op je spullen moet letten. Iedereen kan nl de ontbijtzaal binnen lopen. Dicht bij de metro, haven, winkeltjes en gezellige pleintjes. Bij een volgend bezoek gaan we zeker weer terug naar dit hotel! De negatieve recensies kunnen wij ons niet in vinden.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 7familie leenknecht07-02-2018

prima ligging

De ligging was super, de kamers waren proper,gelukkig hadden we een kamer langs de achterzijde want aan de voorzijde was er veel lawaai. De ontbijtruimte was zeer koud ,we moesten onze jas aanhouden om te eten.Het buffet was goed maar croissants en andere koeken waren verpakt in plastiek dus niet vers en niet lekker.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• Oude reviews

2sherlly09-07-2017

Behandeld als criminelen

de airco van de kamer werkte niet naar behoren. Het was zeker 30 graden in de kamer. Het hotel vond dat de airco het gewoon deed en was niet van plan er iets aan te doen. We hebben meerdere malen geklaagd en contact gehad met de reisorganisatie. Ook de reisorganisatie kreeg het hotel niet zover om iets te doen. Het personeel liegt waar je bij staat en ontkent vervolgens weer alles. Ook tegen de reisorganisatie hebben ze gelogen en dat vervolgens weerlegd. Uiteindelijk zijn wij als criminelen het hotel uitgezet. Voordeel: we kwamen terecht in een tophotel. Dit hotel is het slechtste hotel waar ik ooit ben geweest. Ik ga privé 5 keer per jaar op vakantie en zakelijk 1 tot 2 keer per maand. Nog nooit heb ik zulk onvriendelijk personeel mee gemaakt.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 2Gigi09-07-2017

Verschrikkelijk

Verschrikkelijke kamer. Het stinkt naar riool. Er iets van gezegd bij de receptie. Als antwoord kregen we dat ze daar niets aan konden doen. Zeer gehorige kamers. Vrijwel geen oog dicht gedaan. Ontbijt karig met een zeer onvriendelijke dame. Kortom, nooit meer!

Gereisd met partner in juli 2017

• 8ed22-03-2017

gehorige hotelkamers onderling,centraal gelegen

soms nederlandse receptie , klant vriendelijk en helaas de wifi is zeer slecht, denk niet effe te kunnen internetten, maar op vakantie niet het belangrijkste, ontbijt is redelijk, niet echt vers brood maar weer wel verse jus, dus soms compenseert het een het ander...

middag en avond eten nooit iemand daar zien eten maar aan ramblas voldoende eettenten uiteraard.

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Sijtsema29-11-2016

Prachtige ligging, klantvriendelijk

Het hotel heeft een geweldige ligging aan de Rambla met al zijn winkels en restaurantjes/tapas. Prima ontbijt buffet. Wij waren met 3 stellen en kregen nog al verschillende kamers, er zijn mooie ruime met balkon (8), maar ook kleine met nauwelijks ramen (6), check dit als je boekt. 1 stel was niet tevreden over hun kamer en het (nederlands sprekende) personeel heeft hier goed naar gehandeld en kon ze na 1 nacht een andere kamer geven. Elke dag schone handdoeken en bed weer helemaal netjes opgemaakt. In Barcelona ruik je vaak riool en ook in het hotel was dat soms zo.

Gereisd met vrienden in november 2016

• 9Wilma jansen08-05-2016

Fantastisch hotel

Ideaal gelegen voor een stedentrip het hotel ligt aan de ramblas, maar er is absoluut geen overlast van geluid. Wij hadden een heerlijk bed en de kamer werd steeds netjes schoon gemaakt. De perfecte locatie om overal heen te gaan.

Gereisd met partner in januari 2012

• 7Goed 3 sterren hotel22-07-2015

zeker voor herhaling vatbaar

Hotel is vlak in centrum gelegen. Onthaal vriendelijk (ook in het Nederlands) Kamers zijn basic, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Voorkant is lawaaierig, maar met oordopje is het prima. Ontbijt is goed. Metro vlakbij. Onthaal altijd paraat om op je vragen te antwoorden. Frigo was kapot, maar dezelfde dag nog vervangen. Ik zou zeker nog terug gaan. Voor een 3" hotel vond ik alles prima. Kamers achteraan zijn rustiger.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen