Hotel Ramblas

330 reviews over Hotel Ramblas in het Nederlands

Lawaaierig maar erg schoon

Kirsten,
6-11-2018

Het ontbijt was lekker, ook de schoonmaak was super! De kamer die wij hadden aan de achterkant van het hotel was erg donker, dit kwam omdat er maar 1 klein raampje was.

Het hotel was wel heel erg gehoorig.

De ligging is super!

Gereisd met partner in november 2018

Prima hotel op superlocatie!!

Ingrid Alkema,
23-9-2018

Hotel ligt ideaal voor een bezoek aan Barcelona. Kamer op de 9de verdieping. Geen geluidsoverlast straat of van andere kamers. De kamer was schoon. Er is een betaalde lockerruimte voor bagage. Ontbijt is prima. Vers fruit, stokbrood en brood om te roosteren, kaas en vleeswaren,muesli,cornflakes, melk,koffie,thee,jus d'orange, eieren, engels ontbijt, verschillende kwarkjes en inderdaad muffin,croissants en cakejes verpakt. Personeel is zeer hulpvaardig. Vergeet niet dat je op de ramblas een hotel hebt en dat je zelf in de ontbijtzaal op je spullen moet letten. Iedereen kan nl de ontbijtzaal binnen lopen. Dicht bij de metro, haven, winkeltjes en gezellige pleintjes. Bij een volgend bezoek gaan we zeker weer terug naar dit hotel! De negatieve recensies kunnen wij ons niet in vinden.

Gereisd met vrienden in september 2018

prima ligging

familie leenknecht,
7-2-2018

De ligging was super, de kamers waren proper,gelukkig hadden we een kamer langs de achterzijde want aan de voorzijde was er veel lawaai. De ontbijtruimte was zeer koud ,we moesten onze jas aanhouden om te eten.Het buffet was goed maar croissants en andere koeken waren verpakt in plastiek dus niet vers en niet lekker.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Behandeld als criminelen

sherlly,
9-7-2017

de airco van de kamer werkte niet naar behoren. Het was zeker 30 graden in de kamer. Het hotel vond dat de airco het gewoon deed en was niet van plan er iets aan te doen. We hebben meerdere malen geklaagd en contact gehad met de reisorganisatie. Ook de reisorganisatie kreeg het hotel niet zover om iets te doen. Het personeel liegt waar je bij staat en ontkent vervolgens weer alles. Ook tegen de reisorganisatie hebben ze gelogen en dat vervolgens weerlegd. Uiteindelijk zijn wij als criminelen het hotel uitgezet. Voordeel: we kwamen terecht in een tophotel. Dit hotel is het slechtste hotel waar ik ooit ben geweest. Ik ga privé 5 keer per jaar op vakantie en zakelijk 1 tot 2 keer per maand. Nog nooit heb ik zulk onvriendelijk personeel mee gemaakt.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Verschrikkelijk

Gigi,
9-7-2017

Verschrikkelijke kamer. Het stinkt naar riool. Er iets van gezegd bij de receptie. Als antwoord kregen we dat ze daar niets aan konden doen. Zeer gehorige kamers. Vrijwel geen oog dicht gedaan. Ontbijt karig met een zeer onvriendelijke dame. Kortom, nooit meer!

Gereisd met partner in juli 2017

soms nederlandse receptie , klant vriendelijk en helaas de wifi is zeer slecht, denk niet effe te kunnen internetten, maar op vakantie niet het belangrijkste,

ontbijt is redelijk, niet echt vers brood maar weer wel verse jus, dus soms compenseert het een het ander...

middag en avond eten nooit iemand daar zien eten maar aan ramblas voldoende eettenten uiteraard.

Gereisd met partner in maart 2017

Prachtige ligging, klantvriendelijk

Sijtsema
29-11-2016

Het hotel heeft een geweldige ligging aan de Rambla met al zijn winkels en restaurantjes/tapas. Prima ontbijt buffet. Wij waren met 3 stellen en kregen nog al verschillende kamers, er zijn mooie ruime met balkon (8), maar ook kleine met nauwelijks ramen (6), check dit als je boekt. 1 stel was niet tevreden over hun kamer en het (nederlands sprekende) personeel heeft hier goed naar gehandeld en kon ze na 1 nacht een andere kamer geven. Elke dag schone handdoeken en bed weer helemaal netjes opgemaakt. In Barcelona ruik je vaak riool en ook in het hotel was dat soms zo.

Gereisd met vrienden in november 2016

Fantastisch hotel

Wilma jansen
8-5-2016

Ideaal gelegen voor een stedentrip het hotel ligt aan de ramblas, maar er is absoluut geen overlast van geluid. Wij hadden een heerlijk bed en de kamer werd steeds netjes schoon gemaakt. De perfecte locatie om overal heen te gaan.

Gereisd met partner in januari 2012

zeker voor herhaling vatbaar

Goed 3 sterren hotel
22-7-2015

Hotel is vlak in centrum gelegen. Onthaal vriendelijk (ook in het Nederlands) Kamers zijn basic, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Voorkant is lawaaierig, maar met oordopje is het prima. Ontbijt is goed. Metro vlakbij. Onthaal altijd paraat om op je vragen te antwoorden. Frigo was kapot, maar dezelfde dag nog vervangen. Ik zou zeker nog terug gaan. Voor een 3" hotel vond ik alles prima. Kamers achteraan zijn rustiger.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Uitstekende locatie, gedateerd hotel

Arjan
27-12-2014

Dit hotel ligt op een uitstekende locatie. Direct aan de Ramblas, de haven en vlakbij Placa Reial. Vanaf de kamers kijk je uit op een Gaudi-gebouw, maar ook op een sloppenwijk waar het vuilnis over de straat verspreid ligt (zie foto).

Verder is de ontbijtzaal zeer rommelig en het ontbijt beperkt. Voor de kluisjes op de kamer moet je betalen. Je krijgt dan vanaf de receptie een heel klein haakje mee waarmee je de kluis kunt sluiten.

De prijs is relatief hoog, maar voor deze A-locatie is dat het wel waard.

Gereisd met oudere kinderen in september 2014

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramblas in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramblas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.