Appartement Ramblas Touch

2008

Groot appartement aan de Ramblas

Elise
25-8-2008

Voor ons was Ramblas Touch een goed appartement. We waren met twee families en wilden het liefst met zijn allen in één appartement. Er zijn twee kleine, maar schone en goed funcionerende, douches. Het zag er allemaal netjes uit. De muren waren geverfd en er lag, zo te zien, net nieuwe vloerbedekking. We hebben een fantastische week in Barcelona gehad!

Gereisd Familie in augustus 2008

Ramblas Touch is aanbevolen door Cocoon Holidays Barcelona

S. Williams
26-5-2008

Ramblas Touch is aanbevolen door Cocoon Holidays Barcelona. Er is een heel groot contrast met de foto's op het internet en de werkelijkheid! Grauwe inrichting, afbladderende verf, schamele douches. De avond voor vertrek bleek er een muis op 1 van de kamers! Na schriftelijke klacht, zegde Cocoon Barcelona toe om de eigenaar aan te spreken op de gebreken. Weet niet of e.e.a. inmiddels is gerealiseerd.Het appartement is inmiddels weer bezet door anderen!

Gereisd Met vrienden in mei 2008

Appartement info

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ramblas Touch in Barcelona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ramblas Touch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.